Suzuki GSX-R750 SRAD sportdemper? Welke????

hey iedereen

Heb net een yoshimura RS3 gemonteerd! wat een kabaal !! heerlijk gewoon!!!!

en lijkt net iets beter op te trekken ook nu .. volgende week effe aan de diagnose bank hangen hier en de injectie wat bijstellen en dan rijdt ie miss nog beter :)

maar het is in ieder geval een aanrader :Y
 
Ik zal als ik jouw was zeker voor een yoshi gaan.

Suzuki & Yoshimura = :} :} :} :} :}

Iedereen geeft altijd aan dat een yoshimura zo duur is
Nou in Nederland wel, maar laat hem maar uit de VS komen, dan betaal je net zoveel als hier voor een Laser.

Ik heb mijn yoshimura rs 3 titanium vorig jaar besteld in de vs (inclusief invoerbelasting was ik zo'n 270 euro lichter :Y ) ik had hem met een week binnen :] . Dit in tegenstelling tot je hem hier in Nederland koopt. Dit kan dan soms wel 6 weken duren. :(

Hier heb ik hem gekocht (werkt perfect) http://stores.ebay.com/JC-Motors-Motorcycle-Exhausts

succes ermee.

MVG

Recie
 
Leovince SBK Evo 2. Met uitneembare dB killer en E-keur. Prima geluidje.

Aluminium incl linkpipe en verzendkosten: 227 euro
Titanum en carbon: 297 euro (incl linkpipe en verzend)

Bij JDGmotoren in Groningen!
 
Ik heb mijn yoshimura rs 3 titanium vorig jaar besteld in de vs (inclusief invoerbelasting was ik zo'n 270 euro lichter :Y ) ik had hem met een week binnen :] . Dit in tegenstelling tot je hem hier in Nederland koopt. Dit kan dan soms wel 6 weken duren. :(

Hier heb ik hem gekocht (werkt perfect) http://stores.ebay.com/JC-Motors-Motorcycle-Exhausts

Goeie tip, ik moet er ook nog 1 hebben voor mijn SRAD. Heb je toevallig een soundfile van de demper op jouw SRAD??

Fred
 
Beste Fred,

ik heb van mijn yoshi nog niet een geluidsfragment gemaakt |(

Ik heb er wel 1 van de carbon bos demper die ik er eerst op had zitten. (zeker ook een mooi geluid) :)

En ik heb er een van de yoshimura die ik onder de 92'er gsxr-750 had zitten.deze is niemand aan te raden })

MVG

Recie
 
Kan iemand nog raad geven????!!!!

Ik ben echt opzoek....!!

Er is vast wel iemand die een mooie Yoshimura / BOS demper te koop heeft.

Ik hoop dat iemand ff reageert...

Greetz ..
 
mijn Superpole *O*

full


klinkt lekker sportief, en road-legal met e-keur!
 
He Steven..

Ook een SRAD fan??? Ik zeker wel. Ik heb een SRAD 750 '97 in mijn bezit en ik moet zeggen, dat monster is gruwelijk snel... Maarja, met een standaarddemper is het gewoon &@$£&@£%&*...
Ff over die demper, wat moet je voor die Superpole hebben dan..?? Wat voor geluid maakt ie eigenlijk? Zit daar wel een E-keur in??? Kan de DB-killer ( indien er een in zit ) eruit gehaald worden???

Dat zijn een hoop vragen...

Ik hoor het wel...

Greetz van Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan