Suzuki GSX-R750 SRAD sportdemper? Welke????

stoffelR750

MF'er
9 aug 2006
49
0
Zoetermeer
Wie kan mij helpen een keuze te maken, welke sportdemper ik zou moeten kopen voor mijn Suzuki GSX-R750 SRAD???????
Ervaringen ( positief en negatief )!!!!
 
de hotcam 8-)

piccaaaaaa

full
 
full


}) en het heeft een super geluid kijk kontje dan eens *D


Maar er zijn natuurlijk ook andere super pijpjes.......


Groet John
 
Heb hier nog wel een Micron demper (carbon) liggen. Mooi diep geluid en voor €25,- is ie van jou. Eventueel incl. montage :+
 
Ik denk dat je je eerst moet bedenken waarvoor je de demper wilt, dus vermogen of gewoon een mooie sound,
en dan nog eens wat voor een soort geluid je mooi vind.
Op de meeste site van de fabrikanten vind je vaak wel een sound file van de type dempers.

Ikzelf heb op mijn 600sradje een bos demper die een nette roffel geeft, vermogen geen idee..
Groet, Rudeness
 
Hier sluit ik me volledig bij aan 8-)
M'n soes gaf hiermee een heerlijk geluid en flink wat knallen bij het dichtdraaien van het gas!.. vonden me buren altijd erg prettig })

Ojaa zeker dat deze demper knalt! die andere trouwens ook! van die gele fiets


:} LASER :}

})
 
Mijn motor komt uit '97 en het gaat mij vooral om het geluid en als leuke bijkomstigheid het vermogen (heb namelijk al vermogen zat!!!!!!!) :Y

Diegene van die Micron sportdemper, is het mogelijk dat je een fototje kan bijvoegen??
 
Mijn voorkeur gaat uit, naar een BOS / YOSHIMURA / LASER....
Weet iemand ook, of het mogelijk is, om een BOLT ON om te bouwen naar een SLIP ON.. Volgens mij moet dat wel kunnen, toch!!!!!!
Ik moet dan toch de tussenpijp vervangen???????

LET ME KNOW...!?!?
 
quote:
Door P. IJsvogel op 09-08-2006 21:42

Heb hier nog wel een Micron demper (carbon) liggen. Mooi diep geluid en voor €25,- is ie van jou. Eventueel incl. montage


Hoi Ijsvogel
ik ben wel geintreseerd in die micron van je.
Kan je me effe laten weten hoe ik met je in contact kan komen ?

groetjes

Penumbra
 
Terug
Bovenaan Onderaan