Suzuki-GSX-R750 topic! #26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog <100 posts en we hebben alweer een deeltje vol jongens. Gaat vlot :)

Gisteren nog een lekker rondje gereden met de kleine man achterop. Die gaat het steeds leuker vinden, dus dat is mooi! Route was vanaf het Utrechtse via de heuvelrugroute naar Wijk bij Duurstede naar de Lekdijk. Over de dijk richting Lopik en daarna weer omhoog terug richting de garage. Lekker stukje gereden! En mooie was dat het niet zo druk was.
Had wel weer erg last van m'n pols B| Dat is wel echt niet kick... Mja...

full

Plaatje van gisteren
 
Het weer voor de 17/8 wordt.

Minimum temperatuur 15 graden, maximum temperatuur 22 graden. Droog en regelmatig Zon. Windkracht 3 uit het Zuid-Westen.

Gekregen van een motormaat die weerman als hobby heeft.

Dat zijn prima omstandigheden...
 
Waar ik nu zit heb ik geen G3, maar morgenvroeg op de boot maak ik een nieuw deel aan, with a twist ;)

Mits we vandaag nog aan de 2500 komen natuurlijk, maareh be my guest... :Y
Ik ben benieuwd wat je in petto hebt :9
 
Nog <100 posts en we hebben alweer een deeltje vol jongens. Gaat vlot :)

Gisteren nog een lekker rondje gereden met de kleine man achterop. Die gaat het steeds leuker vinden, dus dat is mooi! Route was vanaf het Utrechtse via de heuvelrugroute naar Wijk bij Duurstede naar de Lekdijk. Over de dijk richting Lopik en daarna weer omhoog terug richting de garage. Lekker stukje gereden! En mooie was dat het niet zo druk was.
Had wel weer erg last van m'n pols B| Dat is wel echt niet kick... Mja...

[afbeelding]
Plaatje van gisteren
Zo dat is een best stukje rijden nog zeg. Leuk hoor voor de kleine man en papa!
 
Mooi stukje heb je gereden BoyB! Ik heb het wel eens gelezen, maar hoe oud is je zoontje ook alweer? Ik kan me voorstellen dat hij het na zo'n stuk ook wel behoorlijk zat is?

Zo, dit was weer een post *D

Die is 9. We zijn ook meerder keren gestopt. En hij was het inderdaad ook wel zat. Elke keer als ie meegaat gaan we een stukje verder/langer :Y

Beetje doorposten dan!

We doen ons best!
Zo dat is een best stukje rijden nog zeg. Leuk hoor voor de kleine man en papa!

Ja was iets verder dan gedacht eigenlijk, maar met een paar keer stoppen onderweg voor een ijsje en wat drinken enzo, ook voor hem goed te doen.
 
Laatst bewerkt:
Wischhafen idd. Weet hoe ik er moet komen, dat is belangrijker :P

Nah veer van half uurtje niet zo spannend. Maar is stuk korter en zeker op de terugweg want ik moet overdag met ADR dwars door Hamburg want dat is veiliger als door de Elbtunnel waar ik 's nachts wel door mag :?
 
Wischhafen idd. Weet hoe ik er moet komen, dat is belangrijker :P

Nah veer van half uurtje niet zo spannend. Maar is stuk korter en zeker op de terugweg want ik moet overdag met ADR dwars door Hamburg want dat is veiliger als door de Elbtunnel waar ik 's nachts wel door mag :?
Ah op die manier. Verstandige keuze dus!
 
Haha Willem :P
Maar klopt wel hoor een zekere mate van comfort is wel prettig. Maar des te meer je erin zit des te meer kan/durf je. Zelfs op gewone wegbandjes alleen zal je daar geen kneedown mee redden ;)


Dat is wel zo Roy :Y

Heb nu al best veel circuitdagen kort achter elkaar gereden zodat ik mij al aardig comfortabel begin te voelen op de baan ;)

Die KD dat die (nog) niet lukt daar zit ik niet zo mee.Vind zelf dat ik lekker op de fiets zit maar nog lang niet perfect.Daar ga ik dan de volgende keer weer aanwerken om dan platter te gaan liggen en nog meer ernaast te hangen.Dat is mijn doel voor de volgende keer Assen.

Zondag op Midland bv, de eerste sessie ging zo ruk..... terwijl ik in sessie 3 met de fiets ging smijten dus eerst naar rechts pats haaks (countersteering) om naar links wat perfect ging.Op dat korte baantje (jij weet dat ook wel) leer je echt goed insturen.

Op 6 september ga ik weer naar Midland :Y })
 
De Brembo RSC 19 pomp zit erop het remlicht werkt ook.

Moet hem alleen nog vullen en ontluchten ze hadden wel de 6mm slang geleverd maar niet de 6mm klemmetjes.

Morgen deze even kopen bij MP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan