Suzuki GSX-R750K6 blauw wit

Gixxer750K6

MF'er
29 apr 2006
33
0
IJmuiden
Te koop Suzuki GSX-R750K6. 4 maanden oud en geen krasje.
Km-stand 5000 km (stand 6 augustus). Tot nu toe in onderhoud geweest bij
Goedhart. Stempels aanwezig.

100% als nieuw!

Prijs: 11300 euro.
Zie attachment voor foto.

Reden dat ik 'm verkoop is dat mijn rijbewijs afgepakt is. Inmiddels wel weer terug, maar het risico van nog een keer gepakt worden is te groot.Fiets beviel super...loopt loeihard en het geluid van de standaard demper is helemaal top.

Bijlage: 111.jpg
 
full


mooi ding hoor
 
Kijk makkelijker :P

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/399344[img][/s]

Nik was me voor B|

:+

Waarom doe je em weg :?
 
Snap niet waarom mensen altijd hun motor gaan verkopen als ze een keer het rijbewijs kwijt zijn. Iedereen weet toch dat dat een keer kan gebeuren :?

mja, mooie fiets en succes met de verkoop!
Ga je nog wel iets anders terugkopen?
 
Snap niet waarom mensen altijd hun motor gaan verkopen als ze een keer het rijbewijs kwijt zijn. Iedereen weet toch dat dat een keer kan gebeuren :?

mja, mooie fiets en succes met de verkoop!
Ga je nog wel iets anders terugkopen?

Ik heb nog wel een 25kw ZX-6R staan, ruilen? :+
 
Snap niet waarom mensen altijd hun motor gaan verkopen als ze een keer het rijbewijs kwijt zijn. Iedereen weet toch dat dat een keer kan gebeuren :?

mja, mooie fiets en succes met de verkoop!
Ga je nog wel iets anders terugkopen?

Ja maar na 1 keer ben je recidivist...nu was ik 'm 5 dagen kwijt, maar de tweede keer 4-6 maanden. Ik werk 50 km van mijn woonplaats met een zeer moeilijk open vervoer connectie. En uiteraard weet je dat het 'een keer' kan gebeuren. Maar na 3 maanden al een zwaard boven je hoofd is erg snel. Wellicht koop ik nog wel een simpel fietsie terug voor door de file heen. Zie nog wel ff.
 
Zou da nooit doen persoonlijk daar nu mijn motor voor verkopen maar soit....

Snelheid wa minderen desnoods 8-)
Aan de andere kant,nen race is gemaakt om te racen en nie om "traag" mee te rijden,nen race nodigt nu éénmaal uit om snel te rijden. :]
 
Ik zou de motor gewoon lkr houden, en vaker naar je spiegels kijken voor die POPO's.

Had vroeger altijd een sticker op me snelheids meter, bij 180 km/h staat, " Go straight To Jail!!!"

Mah zal moeilijk voor jou worden met je digital meter.


Tevens een kick...
 
Terug
Bovenaan Onderaan