Nickson!
Nick
- 29 aug 2019
- 6
- 2
Dag allen,
Sinds een kleine 2 maanden in het bezit van een Suzuki GSX R750 SRAD uit 99. Hartstikke leuk om beetje rijervaring op te doen mits de machine een beetje meewerkt natuurlijk.
Zojuist even snel een account gemaakt want kom er niet meer uit!
Als volgt:
Afgelopen week vlak voor de vakantie toch nog even een ritje gemaakt en lopend weg gezet. S’avonds flinke regenbui dat wel. Dag erop starten en lopen gedurende 5 seconden alvorens hij afsloeg! Nogmaals proberen maar kreeg hem niet meer aan de praat zelfs met aanduwen niet.
Inmiddels nieuwe accu erin maar geen verschil. Accu heeft de correcte spanning en alle zekeringen zijn goed. Alle overige componenten werken ook prima! Tevens geen vocht in de bougiedoppen en het blok heeft massa.
Heb geen vonk op de bougies, bobines lijken mij dan ook in orde aangezien het twee stuks zijn en bij een defecte bobine anders wel op twee cilinders zou lopen?
Volgende boosdoener leek mij de killswitch aangezien een deel van de rode drukschakelaar gebroken is en er door de regen misschien water in is gekomen. Wellicht een slecht contact dus losgehaald en opgefrist.
Ik ben ten einde raad hoop dat iemand hier tips heeft waar ik moet zoeken want kom er niet uit. Wellicht de boordcomputer?????
Startmotor zelf draait overigens wel en klinkt ook goed het is puur het ontbreken van de vonk.
Let me know!
Groetjes,
Nick
Sinds een kleine 2 maanden in het bezit van een Suzuki GSX R750 SRAD uit 99. Hartstikke leuk om beetje rijervaring op te doen mits de machine een beetje meewerkt natuurlijk.
Zojuist even snel een account gemaakt want kom er niet meer uit!
Als volgt:
Afgelopen week vlak voor de vakantie toch nog even een ritje gemaakt en lopend weg gezet. S’avonds flinke regenbui dat wel. Dag erop starten en lopen gedurende 5 seconden alvorens hij afsloeg! Nogmaals proberen maar kreeg hem niet meer aan de praat zelfs met aanduwen niet.
Inmiddels nieuwe accu erin maar geen verschil. Accu heeft de correcte spanning en alle zekeringen zijn goed. Alle overige componenten werken ook prima! Tevens geen vocht in de bougiedoppen en het blok heeft massa.
Heb geen vonk op de bougies, bobines lijken mij dan ook in orde aangezien het twee stuks zijn en bij een defecte bobine anders wel op twee cilinders zou lopen?
Volgende boosdoener leek mij de killswitch aangezien een deel van de rode drukschakelaar gebroken is en er door de regen misschien water in is gekomen. Wellicht een slecht contact dus losgehaald en opgefrist.
Ik ben ten einde raad hoop dat iemand hier tips heeft waar ik moet zoeken want kom er niet uit. Wellicht de boordcomputer?????
Startmotor zelf draait overigens wel en klinkt ook goed het is puur het ontbreken van de vonk.
Let me know!
Groetjes,
Nick