peter-1981
MF veteraan
Nee niet perse maar wil wel geld in de zak hebben aangezien ik per 1 juli een bedrijf ga beginnen .
En de 750 getuned was geen straf
En de 750 getuned was geen straf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niemand hier een quickshifter op ze 750 geloof ik he?
Wordt onderhand wel eens tijd voor een update van de Gsxs 750. De Z900 kwam in dezelfde periode uit en is begin dit jaar geüpgrade. Een standaard quickshifter zou een welkome aanvulling zijn op de gsxs.
Wordt onderhand wel eens tijd voor een update van de Gsxs 750. De Z900 kwam in dezelfde periode uit en is begin dit jaar geüpgrade. Een standaard quickshifter zou een welkome aanvulling zijn op de gsxs.
Is de Katana eigenlijk de opvolger van de Gsxs 1000? Of blijven ze allebei in productie? Katana zal wel euro 5 zijn gok ik. Heb er even op gereden paar weken geleden. Leuk ding, maar een tank van 12 liter is voor mij wel een beetje een deal-breaker
met euro 5 voor de deur zullen ze bij suzuki toch iets moeten gaan doen.
schermpje geef ik niks om maar een strakker koplamp zou em niet mis staan.
Zelf heb ik alle accessoires via een relais rechtstreeks aangesloten op de accu. Relais zit er tussen om te voorkomen dat de accu leeg getrokken wordt als ik vergeet iets uit te zetten.Hebben er hier rijders een telefoon/USBlader/Navi of iets dergelijks op het stuur en zoja waar hebben jullie deze op aangesloten? Is er een accesoire stekker ergens die gebruikt kan worden of moet er een kabel direct naar de accu gelegd worden?
WOK melding boete, gedoe eromheen heb ik ook geen zin in. ook de reden voor mij om geen drastische maatregelen te nemen, die centen kan je beter in een upgrade naar een 1000 stoppen als je zou willen.
Ik hou het bij me Yoshi slip on met killer. Geniet wel van het aanzuig geluid van de airbox haha
Hebben er hier rijders een telefoon/USBlader/Navi of iets dergelijks op het stuur en zoja waar hebben jullie deze op aangesloten? Is er een accesoire stekker ergens die gebruikt kan worden of moet er een kabel direct naar de accu gelegd worden?
Is niet de opvolger, deze is toegevoegd aan de GSX-S reeks. De officiële naam luid ook GSX-S1000A Katana. Is ook Euro 4 evenals de GSX-S1000A en S1000F.
Of hij goed gaat verkopen en in de markt blijft betwijfel ik. Zie vaak dezelfde nieuwe katana's nog bij de dealers staan, worden ook niet groots aangeboden (vb motoroccasions). Wat ik wel kan begrijpen want vind het maar een lelijk model. Voor dat geld zijn er veel mooiere motoren te koop. W.b.t. rijeigenschappen zal hij vrij identiek zijn aan de GSX-S1000F.
Ik ben er inmiddels over uit dat er geen katvervanger onder gaat komen. Kameraad van me is gister staande gehouden en mocht mee na het bureau voor een DB-meting. Boete & Wokmelding. Zat ver boven de DB margegrens.
Boete kan je voor lief nemen, vervelender is dat hij naar het RDW moet voor herkeuring en hij het originele spuitstuk, de katalysator en org. demper er niet bij heeft. 2e hands motor. Hij is dus wel wat centen kwijt..
In mijn geval is de enige oplossing om een Arrow spruitstuk met katverv. te monteren zodat je de katalysator aan het spruitstuk kan houden voor als je ooit de motor moet herkeuren. Gezien de katalysator vastgelast zit aan het spruitstuk..
Het is dan ook niet handig van Suzuki om geen flenzen te gebruiken.
Gezien ik niet van plan ben om ruim 1000 euro kwijt te zijn voor een ander spruitstuk, katvervanger en remap, hou ik het bij de Akra demper. Ga van het weekend het aantal dB's meten om te zien wat alleen een korte sportdemper doet.
Wel gaat de motor as. zaterdag op de bank om te zien wat nu het aantal koppel/pk is en of de lucht/brandstofverhouding niet te arm staat.
ik had me laten vertellen door een suzuki monteur dat als je enkel de eind demper vervangt het geluid zo goed als hetzelfde bijft. hij zal niet luider worden, dit komt door de katalysator.
ik vind dat de gsx-s1000 stock al een zeer mooi en verslavend geluid heeft
ik had me laten vertellen door een suzuki monteur dat als je enkel de eind demper vervangt het geluid zo goed als hetzelfde bijft. hij zal niet luider worden, dit komt door de katalysator.
ik vind dat de gsx-s1000 stock al een zeer mooi en verslavend geluid heeft