Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

RB is inderdaad rapidbike.
Lambasonde is terug gezet ,dus alles wordt nog keurig door ECU geregeld.
en dat het werk kun je lezen over het verschil in verbruik.
wil alleen nog K&N filter hebben,maar nog niet leverbaar.
en luchtfilterbox aanpassen nadat er K&N filter in zit.
rijker gezet met de yoshibox dan of ecu flash ?


Ik ga de mijne vanmiddag ophalen :Y :]
 
en opgehaald ,bevalt tie al ,nu snel de eerste 1000 km erop zetten kan in 2 dagen.
Veel plezier ermee ,maar dat lukt wel denk ik zomaar eens.
1 dag Eifel en 1 dag Luxemburg. Klaar.
Geen yoshibox of ecu flash noodzakelijk.
lamba regelt alles zelf.
uitlaat en bochten test gedaan op themperatuur en druk.(en bougie naderhand eruit gehad voor kleuren)
in de nieuwe ecu kan nog niemand inkomene helaas ,zelfs de dealer nog niet.
Bij Honda en Yamaha kon je in de secret mode komen via toetscombinatie op display.
kon hem / haar dan al veeel rijker zetten.
 
bedankt :)

Eerste 100 staan er ondertussen op.
proberen van de week nog 1 a 2x een stuk te doen, helaas van het weekend geen tijd om te rijden.

Je bent er zo aan gewend, blok draait goed.
De gasreactie vind ik zeker meevallen, wel loopt die wat rommelig bij constante snelheid in de lagere versnellingen maar dat had ik in diverse reviews ook al gelezen, ik stoor me er verder niet zo aan en in 5 en 6 is het nagenoeg niet.

Nu maar eens op zoek naar wat kleine deftige spullen, kentekenplaathouder moet er niet te lang op blijven want dat is geen porum.

Vraag, volgens de afbeelding in het boekje zou er weer een sleutel nummer plaatje bij de sleutels zitten, volgens de website van suzuki zit die er bij de nieuwe sleutels met startonderbreker niet meer bij. nieuwe/extra sleutel zou te bestellen zijn door 1 van de 2 huidige sleutels uit te laten lezen. beide sleutels kwijt dan heb je pech.

Zat er bij jullie zo'n sleutel nummer plaatje bij, of ook enkel de 2 sleutels ?

Voor nu heb ik de tankflanken beplakt met zwarte electrotape, als het goed is komt mijn tank protectie van de week binnen, want op een zwarte tank heb je snel vale plekken.
tank pad moet ik ook nog bestellen, voor nu ook maar wat tape geplakt :)
 
ik heb er wel een zwart sleutel plaatje bijgehad

al accessoires gevonden?
uitlaten?

wel het volgende forum gevonden:

Suzuki GSXS1000 Forum

jan

bedankt :)

Eerste 100 staan er ondertussen op.
proberen van de week nog 1 a 2x een stuk te doen, helaas van het weekend geen tijd om te rijden.

Je bent er zo aan gewend, blok draait goed.
De gasreactie vind ik zeker meevallen, wel loopt die wat rommelig bij constante snelheid in de lagere versnellingen maar dat had ik in diverse reviews ook al gelezen, ik stoor me er verder niet zo aan en in 5 en 6 is het nagenoeg niet.

Nu maar eens op zoek naar wat kleine deftige spullen, kentekenplaathouder moet er niet te lang op blijven want dat is geen porum.

Vraag, volgens de afbeelding in het boekje zou er weer een sleutel nummer plaatje bij de sleutels zitten, volgens de website van suzuki zit die er bij de nieuwe sleutels met startonderbreker niet meer bij. nieuwe/extra sleutel zou te bestellen zijn door 1 van de 2 huidige sleutels uit te laten lezen. beide sleutels kwijt dan heb je pech.

Zat er bij jullie zo'n sleutel nummer plaatje bij, of ook enkel de 2 sleutels ?

Voor nu heb ik de tankflanken beplakt met zwarte electrotape, als het goed is komt mijn tank protectie van de week binnen, want op een zwarte tank heb je snel vale plekken.
tank pad moet ik ook nog bestellen, voor nu ook maar wat tape geplakt :)
 
bedankt alvast mannen en vrouwen ;)

Heb het aangegeven bij de dealer, die gaat er achteraan.
Tankfolie was binnen, inderdaad de bestelde volgens de doos van suzuki, zit de verkeerde erin -O- :+

Kan die ook weer terug, kan de dealer niks aan doen want volgens de verpakking zou de transparantie erin moeten zitten, maar er kwam er 1 uit met wat zilver kleurige stippen op :')
 
bedankt alvast mannen en vrouwen ;)

Heb het aangegeven bij de dealer, die gaat er achteraan.
Tankfolie was binnen, inderdaad de bestelde volgens de doos van suzuki, zit de verkeerde erin -O- :+

Kan die ook weer terug, kan de dealer niks aan doen want volgens de verpakking zou de transparantie erin moeten zitten, maar er kwam er 1 uit met wat zilver kleurige stippen op :')

congrats John, veel plezier met de nieuwe naked , ga het hier volgen wat voor moois je er weer van gaat maken :}
 
lees ook mee hier :Y en wie weet, de smt is verkocht, maar de k8 nog niet..........en als ik er weer op rij zoals vandaag, dan is het toch weer genieten hoor, wat een beest! :Y
 
lees ook mee hier :Y en wie weet, de smt is verkocht, maar de k8 nog niet..........en als ik er weer op rij zoals vandaag, dan is het toch weer genieten hoor, wat een beest! :Y
Ik vond de 1000K7, K8 ook altijd super, fijne motor en lekker veel en al snel bruikbare power :Y
 
Stock al 145pk aan het wiel :?
Dan levert hij fors meer dan de opgegeven specificaties :}
 
Laatst bewerkt:
fotootje van de tankpad


p5pb12310614.jpg
 
heel mooie tankpad.
vandaag mijn seatcover binnen gekregen en de gsx-s logo,s voor in de vellingen.
zal nog heel wat zijn om ze er netjes in te krijgen,maar toch ?
full

full

jammer dat er in de seatcover een hoekje uit is voor de bevestigingsbeugel voor de helm.
 
Mooi spul allemaal, ik wacht even op motorgrafix voor een tankpad denk ik, tank zit nu aan de zijkant en achterkant onder de electro tape :)

Die seatcover is ook netjes, ik wacht af of die in het metallic zwart komt en anders koop ik er een keer 1 en laat ik hem spuiten. denk dat dat beter past bij de rood/zwarte.
 
full

gisteren even een onderdeeltje ophalen bij de dealer stond deze lekker in het zonnetje, ik vond de blauwe niet mooi, maar irl zo in de zon is het toch een erg mooie kleur, werd een proefrit aangeboden maar had de tijd niet.....to be continued zeg maar *D
 
[afbeelding]
gisteren even een onderdeeltje ophalen bij de dealer stond deze lekker in het zonnetje, ik vond de blauwe niet mooi, maar irl zo in de zon is het toch een erg mooie kleur, werd een proefrit aangeboden maar had de tijd niet.....to be continued zeg maar *D

Kijk wij hebben dezelfde dealer, is in Zwaag als ik mij niet vergis :)
 
Kijk wij hebben dezelfde dealer, is in Zwaag als ik mij niet vergis :)
:Y aardige lui, ben allergisch voor mp, voor elk onderdeeltje( bestelling) moet je langskomen, hier wordt het gewoon besteld, zonder aanbetaling oid, moet er ff voor rijden maar dat zie ik niet als een straf :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan