GSX-steR
MF veteraan
had er eerst overheen gelezen maar goede link
Ik zet hem erbij
Vanmiddag maak ik een proefrit, net gebeld en er staat een demo.
Ben benieuwd
Ben ook benieuwd wat je ervaringen zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
had er eerst overheen gelezen maar goede link
Ik zet hem erbij
Vanmiddag maak ik een proefrit, net gebeld en er staat een demo.
Ben benieuwd
Nog eentje: is inmiddels bestelbaar bij Hoegee. Mijn R11 (SM) gaat a.s. donderdag gemonteerd worden.
http/shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=16880
[afbeelding]
Zo weer thuis, tijdens de proefrit was het gelukkig droog , en een droge weg.
Terugweg een bak regen gehad, Bmw kan dus weer een sopje gebruiken.
Is de eerste regen voor de Bmw dit jaar na 1500 km dus ik mag niet mopperen.
De GSX-S heeft me verrast, ik had niet gedacht dat die zo volwassen over zou komen.
De meeste nakeds rijden een beetje zompig / zacht als je van een hard afgeveerde supersport af komt.
De remmen zijn goed genoeg, vermogen was prettig en het blok geeft gelijk vertrouwen.
Nu was ik al bekend met het K7 blok uit de GSX-R, en je merkt dat de echte hardcore power afgeroomd is maar er is voldoende blijven zitten en van onderuit is die lekker rauw en gretig en bouwt die snel vermogen op.
De vering stond lekker stug van voor, van achter zou die voor mij iets harder afgeveerd mogen worden. Ik rij graag op een motor die vrij hard afgeveerd staat
De motor had er net 50 km opzitten dus ik heb gewoon normaal gereden, dus niet alles uit het blok proberen te halen en ook niet uit de remmen maar je kan merken dat het geen opgepoetste bandit oid is.
De zit is met mijn lengte ook prima. Al met al positief.
Voor mezelf dus al besloten dan er 1 gaat komen, waarschijnlijk gaat de Bmw particulier te koop komen, morgen hoor ik wat evt inruil gaat doen.
Het is dus nog even wachten voor mij, maar wie weet gaat het vrij vlot en kan er 1 besteld worden, voor mij zou het dan de rood/zwarte worden.
Grt John
Vanavond bij Goedhart maar eens van dichtbij gaan bewonderen
checkBerry Goedhart Ik mag Berry zeggen.
De grijze is het geworden
beetje stug is idd fijn, nu Ruud nog Met een beetje geluk ben ik de SMT kwijt morgen, dan komt er weer wat vrij.........wie weetZo weer thuis, tijdens de proefrit was het gelukkig droog , en een droge weg.
Terugweg een bak regen gehad, Bmw kan dus weer een sopje gebruiken.
Is de eerste regen voor de Bmw dit jaar na 1500 km dus ik mag niet mopperen.
De GSX-S heeft me verrast, ik had niet gedacht dat die zo volwassen over zou komen.
De meeste nakeds rijden een beetje zompig / zacht als je van een hard afgeveerde supersport af komt.
De remmen zijn goed genoeg, vermogen was prettig en het blok geeft gelijk vertrouwen.
Nu was ik al bekend met het K7 blok uit de GSX-R, en je merkt dat de echte hardcore power afgeroomd is maar er is voldoende blijven zitten en van onderuit is die lekker rauw en gretig en bouwt die snel vermogen op.
De vering stond lekker stug van voor, van achter zou die voor mij iets harder afgeveerd mogen worden. Ik rij graag op een motor die vrij hard afgeveerd staat
De motor had er net 50 km opzitten dus ik heb gewoon normaal gereden, dus niet alles uit het blok proberen te halen en ook niet uit de remmen maar je kan merken dat het geen opgepoetste bandit oid is.
De zit is met mijn lengte ook prima. Al met al positief.
Voor mezelf dus al besloten dan er 1 gaat komen, waarschijnlijk gaat de Bmw particulier te koop komen, morgen hoor ik wat evt inruil gaat doen.
Het is dus nog even wachten voor mij, maar wie weet gaat het vrij vlot en kan er 1 besteld worden, voor mij zou het dan de rood/zwarte worden.
Grt John
zekerGoed bevallen dus.
goed bezigbeetje stug is idd fijn, nu Ruud nog Met een beetje geluk ben ik de SMT kwijt morgen, dan komt er weer wat vrij.........wie weet
En en en en??
dat is balen ja.Helaas gisteren voor Jan met de korte achternaam naar mijn dealer gereden. Door een probleem bij Hoegee was de R11 niet binnengekomen. Wel een lekker stukje gereden en een kop koffie gedronken. Verwachting binnen nu en 2 weken. Ga vandaag wel even de taartschep verwijderen. Foto's komen vanavond of morgen.
Ik heb mijn Suzuki GSX- s Naked blauwe nu 3 dagen.
Na 1000 km gereden kan ik zeggen dat de motor zeer soepel en krachtig is en goed en snel wendbaar is.
Het enige nadeel is dat bij constante rijden 30-50-70 enzz om de motor begint te Stotteren/inhouden.
Waarschijnlijk te wijten aan magere afstelling in verband met euro 3 norm.
En in de zon , het scherm is niet zichtbaar .
Voor de rest , een geweldige fiets. (mijn max snelheid was tot nu al 265 km op het display )
Verbruik benzine = 1:19 (knallen mee die Hap en nog zuinig,maar niet belangrijk voor mij)
Alleen de originele Dunlop banden onmiddellijk vervangen voor Pirrelli corso 2 .
Wheelies gaan perfect met TC in stand 1 of uit.
Aftermarket onderdelen al beschikbaar in Nederland en Duitsland ,
kijk op de Duitse site suzuki.de voor originel suzuki onderdelen.
Mooie uitlaat XS1 = Ixil complete kit .
Maar pas op er is nog geen oplossing voor de foutcode die je krijgt als je de 2 kabels van de uitlaat los maakt.
Dus nog effe Wachteeee
Nu kan ik beginnen met de fiets aan te passen en ongeveer 30 kg aan ballast te verwijderen.
Ik heb mijn Suzuki GSX- s Naked blauwe nu 3 dagen.
Na 1000 km gereden kan ik zeggen dat de motor zeer soepel en krachtig is en goed en snel wendbaar is.
Het enige nadeel is dat bij constante rijden 30-50-70 enzz om de motor begint te Stotteren/inhouden.
Waarschijnlijk te wijten aan magere afstelling in verband met euro 3 norm.
En in de zon , het scherm is niet zichtbaar .
Voor de rest , een geweldige fiets. (mijn max snelheid was tot nu al 265 km op het display )
Verbruik benzine = 1:19 (knallen mee die Hap en nog zuinig,maar niet belangrijk voor mij)
Alleen de originele Dunlop banden onmiddellijk vervangen voor Pirrelli corso 2 .
Wheelies gaan perfect met TC in stand 1 of uit.
Aftermarket onderdelen al beschikbaar in Nederland en Duitsland ,
kijk op de Duitse site suzuki.de voor originel suzuki onderdelen.
Mooie uitlaat XS1 = Ixil complete kit .
Maar pas op er is nog geen oplossing voor de foutcode die je krijgt als je de 2 kabels van de uitlaat los maakt.
Dus nog effe Wachteeee
Nu kan ik beginnen met de fiets aan te passen en ongeveer 30 kg aan ballast te verwijderen.
zeker
Ben er voor mezelf al uit dat er 1 gaat komen, van de week het dure spul van de Bmw halen en dan eerst kijken of ik hem particulier kan verkopen.
Mocht je iemand weten die een nette bmw zoekt, 12800 km bouwjaar 2011.
Ik ben 2e eigenaar en ik laat er wat leuke spullen opzitten, het dure spul gaat er wel af
Hoe rijdt de GSX1000-S in vergelijking tot de FZ1 en dan met voornamelijk vermogensafgifte en koppel.
Het zijn immers alle twee 150pk fietsen met supersport DNA
heb zelf ook met FZ1-N rondgereden,ook snelle fiets na aanpassingen.
(akra full-rabbitbike-kn filter en aanpassen filterhuis)
vermogensafgifte suz is linear tov fz1 was direkter.het leven begint ook bij de suz pas bij 7000 rpm.
terwijl het Koppel al eerder onderin begint van de suz.
FZ1 reed ik altijd rond de 8000 rpm terwijl de suz vanaf 3000 rpm al meer leven heeft.