Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Bmw verkocht, GSX-S1000 besteld *O* :Y

Hoor van de week hoe lang het duurt, het is trouwens een zwart/rode geworden :)
 
Felies, mooiste kleur :}

Waar heb je hem besteld?

Thanks, ook GSX-ster bedankt :)

Besteld bij de plaatselijke dealer in Terneuzen (woonplaats)
Is een Honda exclusief dealer maar doet onderhoud aan alle Jappen, Triumph en Bmw :)

Kom daar al jaren en nog steeds dik tevreden over, :)
 
Laatst bewerkt:
GSX-S wil ik wel wat aan gaan veranderen maar niet zo veel als op de laatste 3 supersports die ik heb gehad, daar zat al snel duizenden euro's aan spullen op.

Kentekenplaat houder, spiegel, hendels, en een uitlaat staan wel op de planning.
En knipperlichten uiteraard ;)
 
GSX-S wil ik wel wat aan gaan veranderen maar niet zo veel als op de laatste 3 supersports die ik heb gehad, daar zat al snel duizenden euro's aan spullen op.

Kentekenplaat houder, spiegel, hendels, en een uitlaat staan wel op de planning.
En knipperlichten uiteraard ;)

Zou voor mij ook exact de wensenlijst zijn inderdaad. Op de uitlaat na, die vind ik standaard al helemaal prima.

Alleen die gas-aanname... Ik denk dat ik binnenkort eens een langere rit ga bietsen ergens. Eens kijken of ik me er na een uurtje of 2/3 niet meer aan stoor.
 
Zou voor mij ook exact de wensenlijst zijn inderdaad. Op de uitlaat na, die vind ik standaard al helemaal prima.

Alleen die gas-aanname... Ik denk dat ik binnenkort eens een langere rit ga bietsen ergens. Eens kijken of ik me er na een uurtje of 2/3 niet meer aan stoor.

moet met een andere uitlaat op de yoshi box toch goed te krijgen zijn lijkt me
 
moet met een andere uitlaat op de yoshi box toch goed te krijgen zijn lijkt me

Geen idee. Het is niet de gasreactie zelf, maar puur de aanname vanuit dicht.

Wil daarnaast ook persé de standaard pijp houden. Mocht ik hem toch kopen zal ik wel eens navraag doen bij Marc Hoegee.

Maar wie weet, ik ga er eerst nog eens wat langer mee rijden. Verder echt een superfiets!
 
Eerste accessoires beginnen op de NL site te komen.

getint windscherm, € 129,-
Op de Duitse site € 114,95

Handvat verwarming,
NL 224,-
DE 189,95 _O-

Nu zou ik niet wakker liggen om enkele euro's maar het is toch vreemd dat suzuki Nederland er meer voor vraagt, bestelcode is precies hetzelfde _O-
BTW is daar 19% en NL 21% dus dat is ook 34,- verschil.

Ik ga voorlopig alleen de tankbescherming bestellen denk ik, tankpad kijk ik nog even.
waarschijnlijk weer een motografix :)
 
Laatst bewerkt:
Motorfiets staat bij de dealer, volgende week kan ik erom.
Even kijken wat het weer doet en welke dag het beste uitkomt *O*
 
Nog even wat leven in de brouwerij

heb hem een weekje en 400km
zo juist een nieuw ruitje geplaatst

p5pb12283311.jpg

p5pb12283316.jpg

p5pb12283320.jpg

p5pb12283322.jpg
 
Mooi Jan, netjes dat ruitje ook.

Is het smoke of echt heel erg donker ? en dat is het originele suzuki accessoire ruitje toch ?

Hoe bevalt de Suzuki je en wat heb je ervoor allemaal gereden ?

Grt John
 
echt donker origineel ruitje

ach heb alles gereden van Aprilia RSV mille, Duc 996/999/748R en R1 , zx10r
aan tal GSX-r1000, triumph speed triple's , CB1000R
laatste was een BMW S1000RR & R1200GS
weet altijd weer wat nieuws te vinden
klinkt verwaand, maar wissel nogal eens van smaak

rijden bevalt mij goed, alleen het aan-uit, zoals je wel vaker leest

zodra er meer dempers te koop zijn, zal ik er een kopen en samen met een PC proberen te laten afstellen
Heb alleen de Yoshi gezien

Jan


Mooi Jan, netjes dat ruitje ook.

Is het smoke of echt heel erg donker ? en dat is het originele suzuki accessoire ruitje toch ?

Hoe bevalt de Suzuki je en wat heb je ervoor allemaal gereden ?

Grt John
 
Rij morgen naar Pajic-racing ,wordt complete nieuwe uitlaat gemaakt met Akra demper en RB.
is er de hele dag mee bezig, inclusief 2x testbank runs voor en na veranderen
.dan zal het gestotter wel over zijn, was al minder nadat ik de einddemper eraf had gehaald en zo 300 km had gereden.
 
ben benieuwd
geschatte kosten ?



Rij morgen naar Pajic-racing ,wordt complete nieuwe uitlaat gemaakt met Akra demper en RB.
is er de hele dag mee bezig, inclusief 2x testbank runs voor en na veranderen
.dan zal het gestotter wel over zijn, was al minder nadat ik de einddemper eraf had gehaald en zo 300 km had gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan