Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

:+

Ik mis over het algemeen geen ruitje omdat ik weinig snelweg rij en eigenlijk voornamelijk op vakantie (in de bergen)rij. De weg daar naar toe staan ze in de caravan.
Maar er zijn natuurlijk wel momenten dat ik toch op de snelweg rij en dan zou het makkelijk zijn als er een ruitje zou bestaan die er makkelijk op en af kan. Vandaar de vraag ;)

(Nu ruil ik af en toe mijn GSX-S gewoon om met de GSX-R1000 van mijn mannetje, ook niet verkeerd O-) )
Ieder jaar 2x1 week Alpen.
Heb een vriend met hotel in frankrijk en 1 in tirol.
Altijd makkelijk 🖒
 
Hallo GSX-S1000 rijders.

Ben hier nieuw op het forum. Dus bij deze een kleine intro. Ik heb in januari van dit jaar mijn rijbewijs gehaald en ben al een tijdje aan het kijken naar een motor. Een naked stond altijd al heel hoog op mijn verlanglijstje. Heb nog even getwijfeld over een RT, maar dat komt mischien nog wel een keer als ik de 60 ben gepasseerd. Dus onlangs gereden op een GSX-S1000 R editie, heb wel een beetje rustig aangedaan, maar dat kan dus ook. En dat was een voorwaarde.

Tja en wat nu ..........
 
Hallo GSX-S1000 rijders.

Ben hier nieuw op het forum. Dus bij deze een kleine intro. Ik heb in januari van dit jaar mijn rijbewijs gehaald en ben al een tijdje aan het kijken naar een motor. Een naked stond altijd al heel hoog op mijn verlanglijstje. Heb nog even getwijfeld over een RT, maar dat komt mischien nog wel een keer als ik de 60 ben gepasseerd. Dus onlangs gereden op een GSX-S1000 R editie, heb wel een beetje rustig aangedaan, maar dat kan dus ook. En dat was een voorwaarde.

Tja en wat nu ..........
zou niet op een 1000 stappen , maar eerst op een 600 of 750/800 .
Rijdt ff makkelijker, cker om het goed te leren.
Boek een circuit trainingsdagen dan zal je zien dat de lichtere motor ook veel kan.
Zo'n lichtere motor is ook vergevingsgezinder.
Maar de keuze is reuze.🖒
 
zou niet op een 1000 stappen , maar eerst op een 600 of 750/800 .
Rijdt ff makkelijker, cker om het goed te leren.
Boek een circuit trainingsdagen dan zal je zien dat de lichtere motor ook veel kan.
Zo'n lichtere motor is ook vergevingsgezinder.
Maar de keuze is reuze.🖒
Ik steun hem hier in. Ik heb na 10 jaar mijn rijbewijs ook pas mijn eerste 1000 gekocht en is lang niet zo vergevingsgezind als een 600. Doe eerst enkele jaren ervaring op.
 
Hallo GSX-S1000 rijders.

Ben hier nieuw op het forum. Dus bij deze een kleine intro. Ik heb in januari van dit jaar mijn rijbewijs gehaald en ben al een tijdje aan het kijken naar een motor. Een naked stond altijd al heel hoog op mijn verlanglijstje. Heb nog even getwijfeld over een RT, maar dat komt mischien nog wel een keer als ik de 60 ben gepasseerd. Dus onlangs gereden op een GSX-S1000 R editie, heb wel een beetje rustig aangedaan, maar dat kan dus ook. En dat was een voorwaarde.

Tja en wat nu ..........
GSX-S 750?
 
Dank voor Julie advies. Maar heb meer het advies gehad om kleiner te beginnen. Maar heb ook gehoord dat beginnen op een GSX-S1000 heel goed kan, mits je je gashand maar onder controle hebt. Nu heb ik mijn wilde jaren wel achter mij gelaten en ook Marc Hoegee vertelde mij dat een 1000 heel goed mogelijk is, dus ja wat is raadzaam. Ik heb ook geen zin om een GSX-S750 aan te schaffen om dan al snel tot de conclusie te moment dat je wat anders (lees) wilt.
 
Dank voor jullie advies, heb meer het advies gehad om kleiner te beginnen. Maar heb ook gehoord dat beginnen op een GSX-S1000 heel goed kan, mits je je gashand maar onder controle hebt. Nu heb ik mijn wilde jaren wel achter mij gelaten en ook Marc Hoegee vertelde mij dat een 1000 heel goed mogelijk is, dus ja wat is raadzaam. Ik heb ook geen zin om een GSX-S750 aan te schaffen om dan al snel tot de conclusie te moment dat je wat anders (lees meer) wilt.
 
Dank voor Julie advies. Maar heb meer het advies gehad om kleiner te beginnen. Maar heb ook gehoord dat beginnen op een GSX-S1000 heel goed kan, mits je je gashand maar onder controle hebt. Nu heb ik mijn wilde jaren wel achter mij gelaten en ook Marc Hoegee vertelde mij dat een 1000 heel goed mogelijk is, dus ja wat is raadzaam. Ik heb ook geen zin om een GSX-S750 aan te schaffen om dan al snel tot de conclusie te moment dat je wat anders (lees) wilt.

Gewoon gaan proefrijden en je hart volgen. Voelt het goed en heb je een glimlach op je gezicht dan heb je je antwoord!!!!
 
Zo net ff langs me motorzaak geweest en het verhaal over de ecu vertelt
Er werd gelijk een nieuwe besteld.
ff een vraagje, is dat makkelijk zelf te vervangen
 
Lekker door de dealer onder garantie laten doen. :W
de 2 sleutels moeten ook mee, worden opnieuw geprogrammeerd. :t
Gr Hubke

We hebben gebeld met een Suzuki dealer en die vertelde dat hij aan het frame nummer genoeg had, zo konden de sleutels van te voren geprogrammeerd worden.
En het valt onder de garantie, ik hoef er niets voor te betalen.
 
Ik heb me gisteren laten verleiden om een nieuwe balhoofdmontage incl. Tomtom rider 410 aan te schaffen.

Houder is gemonteerd en tomtom geupdate. Maar nu de stroom! Zit er ergens een "plug" oid of moet ik echt ergens stroom vanaf gaan tappen. En belangrijker, waar en hoe? Iemand tips? Zag in de handleiding dat tank lichten nogal een klusje was.
 
Ik heb me gisteren laten verleiden om een nieuwe balhoofdmontage incl. Tomtom rider 410 aan te schaffen.

Houder is gemonteerd en tomtom geupdate. Maar nu de stroom! Zit er ergens een "plug" oid of moet ik echt ergens stroom vanaf gaan tappen. En belangrijker, waar en hoe? Iemand tips? Zag in de handleiding dat tank lichten nogal een klusje was.

Gewoon een draadje naar je accu?
 
Beter! Ik heb nog geen belletje gehad van de dealer... Dus hij is nog niet binnen :N heb jij lang moeten wachten totdat de ECU binnen was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan