Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Nog niet aan het rijden nee , ben net wakker en moet eerst even naar de kapper en dan naar Polo aangezien daar nog een navi houder ligt voor me.
Mogen ze die nog even voor niks erop zetten en vind dat een 2e beurt ook wel gratis mag.
Hoeven het ook niet te doen maar dan koop ik er zeker geen nieuwe meer daar want plan is wel dat ik er 2 jaar mee rij en dan weer inruil 🙈
 
Nice dat ie nu bijna klaar is! Je 750 laat je daar achter toch? Eens zien of die in mn zoekopdracht voorbij komt.
 
750er is daar gelaten ja en de 1000er net meegenomen.
2e beurt is ook voor niks voor het lange wachten.
Toch leuk zn brommer met alles nullen op het dashboard
20190628_155926.jpg
20190628_145147.jpg
20190628_145156.jpg
20190628_155754.jpg
 
ga je veel plezier van hebben Peter, ik heb de mijne net ingeruild (bij dezelfde dealer als jij ;) )ik heb vanaf februari op mijn nieuwe CB1000R moeten wachten, half juni geleverd gekregen door slechte service van de importeur. maar die zwart blauwe heeft er inderdaad een hele tijd gestaan.
 
Ben ik blij dat ik geen CB1000R heb bestelt want heb wel even getwijfeld .
Die wat je hebt ingeruild is dat een hele blauwe toevallig ?
Veel plezier met je CB , wellicht spot ik je nog een keer
 
Ja, maar die is meteen doorverkocht, Tjeu had gevraagd of ik em eerder in wilde leveren omdat ie mogelijk een koper had.

Ik denk dat jij de blauwe met 3000 km bedoeld, die was van mijn vader, die heeft nu weer een Goldwing.

De CB1000R was wel een Limited edition (ik heb nr 22/40) met speciaal spuitwerk. de normale is volgens mij gewoon volop leverbaar. toen ik in 2015 de GSXS kocht was ie met een week geleverd.
 
Die in die hrc kleurstelling zeker wat daar week of 6 geleden stond ?
Ging mijne betalen en stond die daar net opgebouwd toen dacht ik nog oh die is ook niet verkeerd.

Idd iets van 3000 had die gelopen waar ik op gereden had.
Goed gas gegeven even ermee 😂
 
Dat is inderdaad de mijne. nog wat sores gehad met de Akra die erop moest, daar heeft zelf Tjeu slapeloze nachten van gehad. service van de Honda importeur is niet meer wat het geweest is schijnbaar.
 
Najah volgens Tjeu is het bij Suzuki niet beter , maar betwijfel die smoesjes allemaal wel soms.
Maargoed ik heb mijn motor en een 2e beurt voor niks en over 2 jaar zie ik wel weer waar ik een motor ga kopen.
 
@ Memphis80, ik ga morgen naar deze blauwe kijken en proefrijden, is bij deze al de ECU vervangen?

Groeten

Nee, de ecu is bij deze motor nog niet vervangen. Maar als het goed is hoef je daar alleen maar naar te vragen.
De motor loopt niet slecht zonder de nieuwe ecu hoor, hij is alleen fel op het gas. Verder een compleet schade vrije motor met een prima kilometerstand.
 
Liep ook goed en lang niet zo heftig op het gas dan een niet getunede 750.
Is ook een blauwe afgelopen week verkocht met een windscherm maar dat was die niet van je pa he ?
Ook daar was een 750 op ingeruild ook puur omdat die gast meer vermogen wou.
 
Nee, de ecu is bij deze motor nog niet vervangen. Maar als het goed is hoef je daar alleen maar naar te vragen.
De motor loopt niet slecht zonder de nieuwe ecu hoor, hij is alleen fel op het gas. Verder een compleet schade vrije motor met een prima kilometerstand.
Dank je, ga morgen proefrijden en zie dan wel. Als het nodig is om de ECU te vervangen kan ik dat wel regelen met Tjeu.
 
Vanmorgen proefgereden en gelijk gekocht en ook meteen meegenomen.
Wat een fijne machine om mee te rijden, uitlaat geluid is ook heerlijk.
Niet echt last van het aan/uit effect.
Ga ik veel plezier aan beleven :]:]
 
Ben eigenlijk altijd te spotten in de eifel.
Motor rijdt zoals al gezegd super.
Wil nog de kentekenplaat vervangen door een korte en led knipperlichten monteren, duo steps gaan er ook af.
Verder komen er andere banden op, MPP2CT en achter dan de 190/55.
Heeft iemand al eens de remleidingen vervangen door stalen leidingen en/of andere remblokken ( sintermetaal ) geprobeerd ?
Motor remt prima, maar je moet wel het hendel ver intrekken alvorens er iets gebeurt!
 
Ben eigenlijk altijd te spotten in de eifel.
Motor rijdt zoals al gezegd super.
Wil nog de kentekenplaat vervangen door een korte en led knipperlichten monteren, duo steps gaan er ook af.
Verder komen er andere banden op, MPP2CT en achter dan de 190/55.
Heeft iemand al eens de remleidingen vervangen door stalen leidingen en/of andere remblokken ( sintermetaal ) geprobeerd ?
Motor remt prima, maar je moet wel het hendel ver intrekken alvorens er iets gebeurt!

Nice! Woon je dicht bij de Eiffel? Voor mij is het enkele reis 3 uur, geen fijne ervaring om op een naked over de snelweg rijden voor een langere periode.
 
Eiffel kom ik uiteraard ook regelmatig :)
Wat betreft die hendel ver intrekken heb ik dat zelf niet maar wellicht ben je gewoon wat anders gewend want de 1000er remt iets beter dan de 750 en hendel travel is het zelfde.

Korte nr plaat en led knippers moet je zeer zeker doen dat ziet gewoon veel beter uit ja :D

66089011_2252219484846890_287787912915845120_n.jpg
66081911_2252219681513537_5898329895276118016_n.jpg
 
1000 beurt gehad vandaag.
Inmiddels bijna 1500km erop dus het gas kan erop met de frisse olie :t
9 augustus komt de gene met verstand van de tuning terug van vakantie en dan ga ik een afspraak maken voor de remap.
Dan is de motor ook goed ingereden en dan gaan we eens zien of er wat extra`s uitkomt maar wat nog belangrijker is dat is dat de euro4 zooi eruit is.
Kat ga ik denk ik maar laten zitten want het ding maakt zelfs met DB killer best wel wat lawaai als is die nu eruit.
Maar als ik iets langere ritjes maak gaat die toch echt terug erin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan