Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Volgende week gaat het toch echt in de nacht richting vriespunt en aangezien ze hier in Limburg overdreven veel zout gekocht hebben zullen ze wel gaan strooien :(
 
Zoals het er nu naar uit ziet gaat t vrijdag flink regenen en wordt t weekend weer oké. Dan is al t pekel weer weggespoeld.
Maar miss is wens vader van de gedachte..
 
Ik kwam deze uitvoering nog niet eerder tegen(stickerpakket).
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    98,6 KB · Weergaven: 31
Hallo Alex en Vino de blauwe GP editie had ik al eerder gezien, maar niet in combinatie met een witte GSX-S 750 .
Je kreeg zelfs bij aanschaf een Vipkaart voor de TT in Assen
En je was ook nog gast bij het Suzuki GP Team.
De stickerset kost trouwens 125€ en ik denk dat daar ook een Tankpad bij zit.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Alex en Vino de blauwe GP editie had ik al eerder gezien, maar niet in combinatie met een witte GSX-S 750 .
Je kreeg zelfs bij aanschaf een Vipkaart voor de TT in Assen
En je was ook nog gast bij het Suzuki GP Team.
De stickerset kost trouwens 125€ en ik denk dat daar ook een Tankpad bij zit.

bij TT motoren in Zwolle staat een mooie witte 😉
 
Hallo Alex en Vino de blauwe GP editie had ik al eerder gezien, maar niet in combinatie met een witte GSX-S 750 .
Je kreeg zelfs bij aanschaf een Vipkaart voor de TT in Assen
En je was ook nog gast bij het Suzuki GP Team.
De stickerset kost trouwens 125€ en ik denk dat daar ook een Tankpad bij zit.

het is inderdaad een mooie combi van witte gsx-s750 en sticker set.
er zijn nog ( geen officiele )sticker sets die aangeboden worden maar die kosten een pak meer.

suzuki-gsx-s750-racing-s2concept9.jpg
 
De Soes is de deur uit bij mij.
Ik heb echter nog wel wat spul liggen wat wellicht wel interessant is voor 1 van jullie.
Alles was voor een Suzuki GSX S1000 uit 2016 bedoeld maar heb het nooit gemonteerd uiteindelijk;
- Duo zit cover mat grijs van Ermax; nieuw in doos. 125,-
- Remhendel origineel artikel nummer 5730029G30; nieuw in doos. 65,-
- Deksel starter origineel artikel nummer 1138204K00; nieuw in doos 40,-

Foto's kunnen aangeleverd worden. Ophalen in Capelle aan de ijssel / Zuid Holland
Heel veel plezier verder met jullie Suzuki's :] Heerlijke motor!
Maar ik ga verder met het volgende hoofdstuk in mijn motorboek :) :W


------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit linkje toegevoegd;
suzuki sale
 
Laatst bewerkt:
Beste GSX-S rijders,

Ook hier komt een GSX-S1000 op korte termijn. Een nieuwe. Afgelopen zaterdag op onderstaande proef gereden, wat een power, wat wendbaar, wat een beest. Vlammen klapten uit de pijp.
Van een van jullie geweest misschien?

20200104_151156.jpg


Foto hieronder word de kleurencombo welke ik aan wil schaffen. Model 2018, staan nog een paar overjarige te koop.

Screenshot_20200104-214939_Gallery.jpg


Groeten
 
Die kleurstelling vond ik ook heel gaaf , alleen stond er bij Suzuki gene meer en aangezien 2019 toch lichtelijk technisch gewijzigd is had ik er geen moeite mee.
Maar motoport had een gebruikte staan dus live kunnen zien en is het zeker een porno kleur 👌
Die waar je op proefgereden hebt heeft zo te zien volledige uitlaat aangepast dus ook vast een remap gedaan dus bij een standaard zal de power iets anders erin komen en is ook een stukje stiller.
Vond een remap bij de 2019 trouwens ook echt niet nodig , heb die zelfs geannuleerd ondanks dat ik die al betaald had.
 
Die kleurstelling vond ik ook heel gaaf , alleen stond er bij Suzuki gene meer en aangezien 2019 toch lichtelijk technisch gewijzigd is had ik er geen moeite mee.
Maar motoport had een gebruikte staan dus live kunnen zien en is het zeker een porno kleur 👌
Die waar je op proefgereden hebt heeft zo te zien volledige uitlaat aangepast dus ook vast een remap gedaan dus bij een standaard zal de power iets anders erin komen en is ook een stukje stiller.
Vond een remap bij de 2019 trouwens ook echt niet nodig , heb die zelfs geannuleerd ondanks dat ik die al betaald had.

Hallo Peter,

Ik vermoed dat de motor bij Pajic is geweest gezien deze demper niet origineel pas is gemaakt, ook de vlammen uit de demper verklaarde me al meer dan genoeg.

Kan jij mij vertellen wat de technische wijzigingen zijn tussen het 2018, 2019 en 2020 model? Het 2020 model is namelijk ook nog een optie gezien de velgen weer in candy red terug komen dit jaar. Het gaat dan om onderstaand model;

Screenshot_20200101-023715_Samsung Internet.jpg



Op een 2018 model krijg ik uiteraard veel meer korting, mocht de techniek zodanig verbeterd zijn verkies ik toch het 2020 model.

De motor gaat na de inrij-periode naar Hoegee voor een andere demper en katvervanger. Een remap gaat er dan ook plaatsvinden. Mocht dus alleen de computer zijn aangepast in de modellen na 2018 dan zal dit voor mij geen verschil maken i.v.m. de remap.

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Vanaf 2018 heeft de gsx-s1000 een slipper clutch en 150PK, 108NM.

hij zou ook iets soepeler op de gas moeten zijn maar aangezien ie naar hoegee gaat hoef je je daar niets van aan te trekken.
vind de gas respons helemaal niet storend op mijn 2016 model.

het enige verschil tussen de 2018, 2019 en 2020 model zijn de kleurstelling volgens mij.
 
Zo ver ik weet alleen het gasrespons en de gashendel zijn veranderd van 2018 naar 2019. ( staat ook op de Suzuki site )
2020 nog niks van gehoord alleen dat de blauw/zwarte niet meer voorkomt in NL op de site.
Gok dat ze volgend jaar de hele GSX S1000 gaan veranderen want geloof dat dan alleen nog maar Euro5 mag en dit jaar moeten al alle nieuwe modellen euro5 zijn maar bestaande modellen mogen nog in euro4 worden geleverd.
En of die k5 motor euro5 gaat halen met bijvoorbeeld een andere kat is lastig in te schatten maar gok van niet aangezien het een blok is van 2005.
Vind die 2018 met dat wit wel veel gaver dan dat grijs met die rode wielen want dat is niet bepaald mijn smaak

Als je toch gaat tunen zou ik fijn voor de korting gaan en die gave kleur pakken.
Ik wou niet zonder kat gaan rijden want de 750 maakte met zonder kat en met db killer in de yoshi echt teveel herrie en de 1000 zonder db killer in de shark is me ook al te luid dus dan wil je niet de kat eruit gaan halen.
 
Bedankt voor de reacties. Gezien de geringe verschillen qua techniek gaat de keus uit naar het 2018 model vanwege de kleur. Uiteraard wel op kenteken 2020.
Vind de kleurencombinatie van het 2020 model ook minder, wel was er de overweging als de techniek er veel op vooruit gegaan zou zijn.
Zodra de motor in de garage staat gaan we uiteraard weer aan de gang met het aanpassen. Updates volgen.

Wat betreft het geluid, ik vind het juist thuis horen op een fiets als deze. Deze mag gehoord worden. De motor op welke ik heb proef gereden klonk erg goed, wel is het zo als je hele dagen gaat rijden en veel boven de 7000 toeren rijd het geluid je kan gaan storen naar een paar uur. Een kat zoals de gsx-s heeft, dempt naar mijn mening veel te veel, ook vind ik het geen porum zo'n grote box onder een naked bike.

Groeten
 
suzuki liet weten dat er 10 verschillende motors zullen komen tussen 2020 en 2025.
zou natuurlijk leuk zijn als ze met een nieuwe dikke naked komen en stiekem hoop ik ook op een hyper versie (R).

we kunnen natuurlijk ook de Virus 2 uit zwitserland importeren :)
 
Toe maar, ben benieuwd waar ze mee komen, zeker i.v.m. de euro5 norm. Ben niet bekend met de Virus maar is een gaaf model.
 
Terug
Bovenaan Onderaan