Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag LED koplampen en parkeerlichten ingebouwd in mijn gsxs 750.
Stuk mooier zo ipv dat gele licht.
welk Led lamp heb je gebruikt?
thanksLedlamp voor de Suzuki GSX-S 750 (2017 - 2021) - Set formaat Mini
Mini ledlampenset met met geventileerde PREMIUM leds voor Suzuki GSX-S 750 (2017 - 2021) - GRATIS LEVERING - wit verlichting, dimlicht en grootlicht.Levering in 24u.www.ledperf.nl
En
Ledset stadslichten voor Suzuki GSX-S 750 (2017 - 2021) (breedtelichten)
Ontdek ons ledset zuiver wit positielichten/ stadslichten voor Motor Suzuki GSX-S 750 (2017 - 2021) met installatie-instructie.Kwalitatieve leds en levering in 48u.www.ledperf.nl
Nu je dit zegt, een paar keer gehad ik weeg ook rond de 75 kg, jij bedoeld denk ik dat bij acceleratie je stuur opeens beweegt/nerveus wordt?Hey !
Vraagje over 'speed wobbles'
Ondertussen 5500 km erop zitten op de gsx s750 2020 en ik ben meer dan happy. Merk wel dat wanneer ik maximaal optrek, ik meermaals een situatie heb gehad waarin ik in een bijna tankslapper terecht kom. Het gebeurt meestal tijdens opschakelen van 2e versnelling naar 3e. Het vermoeden is dat ik wellicht teveel naar achter zitten / aan mijn stuur trek waardoor voorkant licht wordt & wat omhoog komt maar ik weet dit niet 100% zeker. Ook twijfel ik of ik niet te hard opschakel waardoor de motor balans verliest.
Een ander idee wat naar boven kwam was bandenspanning & afstelling van de vering.
Is er misschien iemand van jullie waarbij dit bekend klinkt? Zelf weeg ik 75 kg en heb niks gedaan aan de afstelling van de vering voor/achter sinds koop.
Groeten !
Jij hebt een echte speed wobble al eens meegemaakt?Hey !
Vraagje over 'speed wobbles'
Ondertussen 5500 km erop zitten op de gsx s750 2020 en ik ben meer dan happy. Merk wel dat wanneer ik maximaal optrek, ik meermaals een situatie heb gehad waarin ik in een bijna tankslapper terecht kom. Het gebeurt meestal tijdens opschakelen van 2e versnelling naar 3e. Het vermoeden is dat ik wellicht teveel naar achter zitten / aan mijn stuur trek waardoor voorkant licht wordt & wat omhoog komt maar ik weet dit niet 100% zeker. Ook twijfel ik of ik niet te hard opschakel waardoor de motor balans verliest.
Een ander idee wat naar boven kwam was bandenspanning & afstelling van de vering.
Is er misschien iemand van jullie waarbij dit bekend klinkt? Zelf weeg ik 75 kg en heb niks gedaan aan de afstelling van de vering voor/achter sinds koop.
Groeten !
Zeker, mijn antwoord was ook niet verkeerd bedoeld, ik bedoelde het meer van dat je hier zelf het snelst een antwoord op krijgt door het na te meten. Ik dacht je de montagebeschrijving niet had gelezen en weet natuurlijk niet dat je motor elders geparkeerd staat. Ben je er inmiddels uitgekomen?Ja alleen mijn motor staat bij mijn ouder in de garage dus kan het niet even snel opmeten, vragen kan altijd toch?
Ja, op de bovenzijde kan je ze verstellen. Ik zou er persoonlijk niet te veel aan verdraaien, 9 vd 10x is de standaardinstelling goed voor normaal straatgebruik mits je het circuit opgaat met een straatmotor.Goedenavond, ik wil de ingaande demping van de voorvork iets zwaarder afstellen, hoe doe ik dat?
Volgens de manual moet dan de voorspanning omhoog, doe je dit door aan dat zwarte knopje te draaien waar een s en een h op staat?
Hallo Chris,Hey !
Vraagje over 'speed wobbles'
Ondertussen 5500 km erop zitten op de gsx s750 2020 en ik ben meer dan happy. Merk wel dat wanneer ik maximaal optrek, ik meermaals een situatie heb gehad waarin ik in een bijna tankslapper terecht kom. Het gebeurt meestal tijdens opschakelen van 2e versnelling naar 3e. Het vermoeden is dat ik wellicht teveel naar achter zitten / aan mijn stuur trek waardoor voorkant licht wordt & wat omhoog komt maar ik weet dit niet 100% zeker. Ook twijfel ik of ik niet te hard opschakel waardoor de motor balans verliest.
Een ander idee wat naar boven kwam was bandenspanning & afstelling van de vering.
Is er misschien iemand van jullie waarbij dit bekend klinkt? Zelf weeg ik 75 kg en heb niks gedaan aan de afstelling van de vering voor/achter sinds koop.
Groeten !
Je moet rustig blijven en het gas loslaten, verder kan er weinig gebeuren. Voor wat betreft het Naked segment heeft de GSX-S de meest ruime zithouding, zowel qua zadel als knieruimte. Ik vind de ruimte/speling op het zadel juist wel aanzienlijk, zeker vergeleken met andere merken uit dit segment.Hoi, Ik ervaar dat niet zoals jij het omschrijft.
Maar dat is niet fijn, en geeft je ook geen vertrouwen in de motor.
Het lijkt me stug dat het aan je zithouding kan liggen, zoveel ruimte is er niet op het zadel om naar achteren te kunnen zitten.
Heb je al advies bij de dealer gevraagd?
Geen dank. Ik zou persoonlijk maar bij 4 situaties de vering aanpassen/nakijken;Dankje GSX-APD voor je reaktie. Heb bij mijn vorige motor de vering ook niet veranderd, gewoon de standaard afstelling.
Laatst moest ik stevig remmen bij een lage snelheid en sloeg de voorvork door, zat dus aan zijn eind, vandaar dat ik hem iets stugger wil hebben.
. Als je er net 1000km mee hebt gereden sowieso even terug gaan, mocht je de vering stugger ingesteld willen hebben moet dat kosteloos geregeld kunnen worden. Kost de tijd niet maar sommige bedrijven rekenen overal geld voor.Ben zelf aan de lichte kant, daar kan het niet aan liggen.
De motor heb ik gekocht met 2800 km op de klok, is een demo fiets geweest, er staat nu 3800 op schat ik.
Dan moet ik er toch maar even naar laten kijken.
Wil je ook autopilot zodat je helemaal niet meer hoeft te rijden?Waarom nu alweer:
- Geen high spec achtervering (alleen ingaande demping en veer voorspanning)
- Geen tft scherm
- Geen bochten abs
- Geen........
Valt gelijk af als kandidaat voor mijn volgende motor