Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Hij is 500 euro duurder dan de Kawa, en 1000 euro duurder als je bij beide het touringpakket neemt.

En dan heeft de Kawa WEL dubbele full-led koplampen die beide branden, een verstelbaar ruitje, IMU, afstand instelbare achterveer.

Voor mij een no-brainer. (maar ik heb de Kawa dan ook al..)
500 á 1000 euro is verwaarloosbaar in mijn ogen t.o.v. de nieuwprijs. Ga voor het merk waar je je goed bij voelt en het uiterlijk wat je voorkeur heeft.

Bij elk/merk model zit er wel iets prijsverschil tussen. De Kawasaki heeft misschien net iets meer opties, de Suzuki zal het vermoed ik winnen op basis van stuureigenschappen en wendbaarheid.

Deze modellen worden vast eerdaags aan een test onderworpen. 2 of 3 opties meer wil niet altijd zeggen dat het beter rijd of stuurt en het een betere motor is, ook blijft het uiterlijk erg persoonlijk.
 
Heeft hier nog iemand de volledige originele uitllaatlijn van de suzuki gsx s1000 liggen die hij wil verkopen?
Dus het volledige systeem met de cat
 
Heeft hier nog iemand de volledige originele uitllaatlijn van de suzuki gsx s1000 liggen die hij wil verkopen?
Dus het volledige systeem met de cat
uitlaat systemen en dempers zijn schaars op marktplaats en 2dehands te verkrijgen voor de gsx-s1000.
zelf hou ik het al een hele tijd in de gaten voor een yoshimura R11 maar die komt ook niet aan bod tweedehands.
 
Hoi Allemaal.

Nog maar even een plaatje van mijn Hoegee Special.

Binnenkort maar eens een ritje doen op de nieuwe GSX-S100GT. De "vorige " (de F) vond ik lelijk met zijn hangende front, volgens mij is de GT nu wel goed in verhouding. Wat ik nu steeds meer mis op mijn motor zijn de bagage mogelijkheden en wat meer comfort op de snelweg. Ik hoop dat te vinden op de nieuwe GT en ook lekker is de up and down QS
IMG-20170326-WA0014.jpg
 
Heeft hier nog iemand de volledige originele uitllaatlijn van de suzuki gsx s1000 liggen die hij wil verkopen?
Dus het volledige systeem met de cat
Vraag eens bij Hoegee, Marc plaats nogal eens een andere uitlaatlijn op een motor ter vervanging van de originele (vaak incl. cat)
 
Hoi Allemaal.

Nog maar even een plaatje van mijn Hoegee Special.

Binnenkort maar eens een ritje doen op de nieuwe GSX-S100GT. De "vorige " (de F) vond ik lelijk met zijn hangende front, volgens mij is de GT nu wel goed in verhouding. Wat ik nu steeds meer mis op mijn motor zijn de bagage mogelijkheden en wat meer comfort op de snelweg. Ik hoop dat te vinden op de nieuwe GT en ook lekker is de up and down QS Bekijk bijlage 1689742
tijdje terug ergens gelezen dat hoegee een special zou brengen van de nieuwe Gsx-s1000.

vind de GT veel mooier dan de 2021 gsx-s1000.
in belgie zijn nog steeds geen demo motoren van zowel de gsx-s1000 als de GT versie.
de reviews zijn toch allemaal heel positief.
 
Hij kan zo mooi schoon de stalling in👍
De mijne staat sinds afgelopen zaterdag ook op stal.
 
Weet toevallig iemand of er nog ergens een accessoire stekker zit?
Voor bijvoorbeeld een usb lader of camera aan te sluiten.
De originele handvatverwarming is al aangesloten dus die kan ik niet gebruiken.
Ik ga liever niet in de kabelboom knippen.
 
zover ik weet is er geen accessoire stekker.
sommige doen er een relais tussen.

healtech heeft wel een gadget die je makkelijk kan monteren en perfect werkt.
 
zover ik weet is er geen accessoire stekker.
sommige doen er een relais tussen.

healtech heeft wel een gadget die je makkelijk kan monteren en perfect werkt.
Oké bedankt....hier kan ik wel wat mee 👍
 
tijdje terug ergens gelezen dat hoegee een special zou brengen van de nieuwe Gsx-s1000.

vind de GT veel mooier dan de 2021 gsx-s1000.
in belgie zijn nog steeds geen demo motoren van zowel de gsx-s1000 als de GT versie.
de reviews zijn toch allemaal heel positief.
Klopt, Marc afgelopen zomer gesproken en dat staat wel in de planning. Wanneer precies zei hij niet.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de GT variant. Ik kan de koplamp van de nieuwe GSX-S niet mooi vinden. De GT heeft mooie lijnen, vermoed dat deze goed gaat verkopen. Ook hier vind ik 1 nadeel(tje), jammer dat niet beide koplampen branden bij normaal licht. Doet me denken aan de BMW S1000R(R).
 
Klopt, Marc afgelopen zomer gesproken en dat staat wel in de planning. Wanneer precies zei hij niet.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de GT variant. Ik kan de koplamp van de nieuwe GSX-S niet mooi vinden. De GT heeft mooie lijnen, vermoed dat deze goed gaat verkopen. Ook hier vind ik 1 nadeel(tje), jammer dat niet beide koplampen branden bij normaal licht. Doet me denken aan de BMW S1000R(R).
zou je die twee koplampen niet kunnen verbinden met elkaar zodat ze samen branden?
 
de laatste van het jaar.
ergens volgende week de motor, helm en lederen pak eens grondig poetsen en opbergen :(

had afgelopen 5 a 6 weken een paar andere nakedbikes getest om eventueel deze op te volgen maar ieders keer als ik met de Gsx-s1000 op pad ben is het genieten. best wel een ondergewaardeerde motor. stuurt strak, accelereert hard,klinkt goed en bulletproof ( 43259 km en nog geen enkel probleem gehad )!

IMG_20211113_112409.jpg
 
Hoi allemaal,

Normaal gesproken verblijf ik in het gsx650f topic, maar heb nu de gsxs1000gt op het oog als opvolger. Aangezien daar geen apart topic voor is, kom ik hier even buurten. Weet iemand hier toevallig wanneer de GT leverbaar wordt? De introductie (voor de koper) had half november zullen zijn, maar dat is blijkbaar uitgesteld.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Eric
 
Update: de levering is uitgesteld tot januari en de GT krijgt direct een update van het tft scherm mee. Levering zal waarschijnlijk vanaf de tweede week van januari plaatsvinden.

Ik heb hem vandaag besteld in donkerblauw samen met het GT+pakket met zijkoffers, toerscherm en handvat verwarming. Heel benieuwd!
 
Update: de levering is uitgesteld tot januari en de GT krijgt direct een update van het tft scherm mee. Levering zal waarschijnlijk vanaf de tweede week van januari plaatsvinden.

Ik heb hem vandaag besteld in donkerblauw samen met het GT+pakket met zijkoffers, toerscherm en handvat verwarming. Heel benieuwd!
Nice ik vind het echt een dik ding!
 
Gefeliciteerd man! 😊👍
(Niet over gepekelde wegen gaan rijden he 😉)
 
Update: de levering is uitgesteld tot januari en de GT krijgt direct een update van het tft scherm mee. Levering zal waarschijnlijk vanaf de tweede week van januari plaatsvinden.

Ik heb hem vandaag besteld in donkerblauw samen met het GT+pakket met zijkoffers, toerscherm en handvat verwarming. Heel benieuwd!
Zojuist even gebeld met Suzuki, de levering wordt nu in februari verwacht. Dan komt de lente in ieder geval dichterbij....

Nog even een praktisch vraagje aan de stamgasten hier: blijft de GT in dit topic of zal ik, omdat het best wel een ander soort motor is, een ander topic aanmaken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan