Suzuki-GSX100 R een goede beginners-fiets??!!?

haha...

edit: Ik heb trouwens gehoord dat je op de ZX12R nog sneller kunt beginnen...

25255
 
In verhouding tot zijn vermogen is de Gix 1000 een vrij neutrale fiets imho rustiger dan een R1...maar je blijft wel 165 paarden onder je reet hebben zitten die met een beetje gas vrij snel actief worden.

Zoals eerder gezegd...het zit in de rechterpols...maar hier moet je wel een erg stevige rem op je rechterpols hebben zitten.

ik ga er maar ff van uit dat dit serieus is...hoewel ik stevig twijfel
 
Hallo allemaal,

Ik heb een dringende vraag: Is een een Suzuki-GSX1000 R een goede beginnersfiets??!?!?!

Reacties zijn welkom.....

Dringent antwoord: Voor jou wel... natuurlijk wel model 2003, die modellen daarvoor zijn zo tam })


Op woensdag 04 juni 2003 10:19 schreef Spider het volgende:
Zou het R.... weer zijn?

:^ Dacht ik dus ook!
 
Laatst bewerkt:
Haal eerst je rijbewijs maar eens, tot die tijd moet je het doen met het plaatje op je bureaublad. :]
Naast collega van TAZzz is hij ook collega van AjjSts. *D
 
In verhouding tot zijn vermogen is de Gix 1000 een vrij neutrale fiets imho rustiger dan een R1...maar je blijft wel 165 paarden onder je reet hebben zitten die met een beetje gas vrij snel actief worden.

Zoals eerder gezegd...het zit in de rechterpols...maar hier moet je wel een erg stevige rem op je rechterpols hebben zitten.

ik ga er maar ff van uit dat dit serieus is...hoewel ik stevig twijfel

Hoi Sigma,

Volgens de laatste test in MOTO73 is de Suzuki idd een "gemoedelijker" |( fiets geworden in vergelijk met die andere 2 hypersports. Of is dit nou heel kort door de bocht ? De Honda en Yamaha zijn nu toch veel extremer geworden ?? Misschien dat ik als ik heel veel centjes heb, toch een overstap maak naar de GSX Gix, maar hij moet dan wel geschikt zijn voor woon/werk verkeer !

En Bennie is wel serieus hoor, want hij zeurt nu al een paar jaar over die fiets !!

Greetz.
 
Laatst bewerkt:
Suzuki-GSX100 R een goede beginners-fiets??!!?

Denk het wel als ie slechts 100cc's heeft :+
 
Hoi Sigma,

Volgens de laatste test in MOTO73 is de Suzuki idd een "gemoedelijker" |( fiets geworden in vergelijk met die andere 2 hypersports. Of is dit nou heel kort door de bocht ? De Honda en Yamaha zijn nu toch veel extremer geworden ?? Misschien dat ik als ik heel veel centjes heb, toch een overstap maak naar de GSX Gix, maar hij moet dan wel geschikt zijn voor woon/werk verkeer !

En Bennie is wel serieus hoor, want hij zeurt nu al een paar jaar over die fiets !!

Greetz.

Ik rijdt met de mijne ook woon werk verkeer, geen probleem (is toch ook 100km per dag) en ja kan tenminste in stijl aan je werk aankomen

Ik vond het vorige model al gemoedelijker en vergevinggezinder dan een R1, heb vorige zondag plat op een klaverblad op hellingshoek nog in de ankers moeten gaan voor een eikel op een GS die door de bocht aan het zwalpen was...en dan blijkt dat de soes erg vergevingsgezind is (waar ik niet wil mee zeggen dat het een CB500 is :P ). De R1 is iets scherper door de bocht te halen maar veel minder vergevingsgezind

En in vergelijk met een Blede is het een stevig extreme fiets.
 
Laatst bewerkt:
Telefoongesprekje:

Vrouw:Goedemorgen, met .... verzekeringen
BB:Goedemorgen, met Banaan, Bennie van voren
Vrouw: Dag meneer Banaan, wat kan het zijn?
BB: Doet u mij maar een verzekeringetje voor een GSXR wel de 1000 alstublieft.
Vrouw: Okidoki, all risk zeker.
BB: Jazeker
Vrouw: Bestuurder ouder dan 23?
BB: Nee
Vrouw: Aantal schadevrije jaren?
BB: Nul, mevrouw
Vrouw: Dat kan meneer, de premie wordt dan slechts EUR 2.900 per jaar.
BB: Tuut tuut tuut.

Toch lekker zo'n beginnersfiets. :)
 
ik zou voor een hayabusa of zx-12r turbo gaan!!!!

Ik heb nu 8 mnd mijn A, en ben met een 600 begonnen en zelfs die verast me nog
 
Terug
Bovenaan Onderaan