Suzuki-GSX100 R een goede beginners-fiets??!!?

Ok 600 is gemoedelijker.

Maar hoe zit het met bijv. een 750 of 900 ? Hoe zijn die om te rijden?

Niet dat ik binnenkort op zoeits KAN en MAG stappen (moet rijbewijs nog halen + 25 kw :+ )...
 
Gewoon doen
Opstappen, in z'n 1 trappen, volgas in z'n begrenzer.
Beetje tussen een spinnend achterwiel en een wheely in houden.
In de 2 tikken, uiteraard weer volgas, niet van dat benauwde.
Zie regel 3.
Naar 3, zelfde recept en dan 4 t/m 6. :Y

en start 'em dan maar eens!

:Z
 
Ok 600 is gemoedelijker.

Maar hoe zit het met bijv. een 750 of 900 ? Hoe zijn die om te rijden?

Niet dat ik binnenkort op zoeits KAN en MAG stappen (moet rijbewijs nog halen + 25 kw :+ )...


Ik zat zelf te twijfelen tussen een 600-750, heb de 600 genomen omdat er een hele mooie te koop stond.
Ik heb er nog geen enkel moment spijt van gehad want ik heb echt al super veel plezierige kilometers gehad!!

Zeker als jij nog met je 25 KW zit, zou ik gewoon 600 doen. Je merkt toch nu weinig van het volledige vermogen en als die 25 KW kit eruit kan, zal je pas eens echt zien wat voor een beest je hebt!!

Succes met het lessen, rijbewijs halen en motor uitzoeken *O*
 
rij eens een proefritje op een 600cc, denk dat je die als eerste motor tijdens de proefrit nog geen eens open durft te trekken... ik iig niet toen ik een paar maanden geleden van de lesmotor af kwam..
 
rij eens een proefritje op een 600cc, denk dat je die als eerste motor tijdens de proefrit nog geen eens open durft te trekken... ik iig niet toen ik een paar maanden geleden van de lesmotor af kwam..

Dat zegt misschien meer over jou dan over een 600cc ;)
Ik had er geen moeite mee tenminste...maar misschien zegt dat weer iets over mijn gemoedstoestand :X
 
Ik zat zelf te twijfelen tussen een 600-750, heb de 600 genomen omdat er een hele mooie te koop stond.
Ik heb er nog geen enkel moment spijt van gehad want ik heb echt al super veel plezierige kilometers gehad!!

Zeker als jij nog met je 25 KW zit, zou ik gewoon 600 doen. Je merkt toch nu weinig van het volledige vermogen en als die 25 KW kit eruit kan, zal je pas eens echt zien wat voor een beest je hebt!!

Succes met het lessen, rijbewijs halen en motor uitzoeken *O*

Thx :)

Ben niet van plan zoeits te halen hoor, grote kans dat het een GS500 word, eerst leren rijden dan pas een wat snellere brommer halen. Leuk dat een 25kw 600je cool eruit ziet maar als je hem per ongeluk laat omvallen of je voorwiel glijd weg dan word je niet blij met al die tupperware die stukgaat, maja zo denk ik erover.

Als ik vol mocht (dus nadat ik rb heb geehaald gelijk vol als voorbeeld) zou ik een CBR600F, VFR750, ZX400/6R, GSXR600 of iets in de trant van dat soort apparaten halen... minimaal 100 pk op 2 wielen, dat is meer dan de meest snellere GTi blikken ooit zullen krijgen...
 
Dat zegt misschien meer over jou dan over een 600cc ;)
Ik had er geen moeite mee tenminste...maar misschien zegt dat weer iets over mijn gemoedstoestand :X


opt rechte stuk kan (bijna) iedereen het....

als je uit een bocht komt en je hebt zeg maar 0 uur rij- ervaring nadat je, je rijbewijs hebt zou ikt niet doen....

ligt er ook wel aan wat voor motor het is natuurlijk...
 
na alle reacties is de ts-er waarschijnlijk weer teruggerend naar het scooter forum
 
Terug
Bovenaan Onderaan