Suzuki GSX1100es

Beamerbart

MF'er
14 feb 2003
89
1
Zoersel
Kon het niet laten een plaatje te posten. Ik heb een splinternieuw (NOS zeg maar) Giuliari zadel en een stel instelbare koni's op de kop getikt. Omdat de originele uitlaat wat rammelde heb ik een RVS Delkevic systeem geplaatst. Moet alleen de carbs not wat afstellen maar hij is verder wel klaar nu.
Als iemand een mooie heeft graag ook een plaatje, ik kom ze maar weinig tegen
full
 
ja dubbele zwarte pijpen is mooi, maar ik zal mijn originele uitlaten tzt nog wel eens opknappen. Stiekum vind ik die 4-1 ook wel mooi vooral omdat dat RVS zo goud opkleurt als het warm wordt.
Voor echt goed te zijn zou ik het frame nog eens moeten laten poedercoaten, maar hij is eigenlijk nog te goed voor helemaal uit elkaar te halen, er staan ook maar 25000km op. Dat klusje bewaar ik voor na mijn pensioen denk ik
 
ja dubbele zwarte pijpen is mooi, maar ik zal mijn originele uitlaten tzt nog wel eens opknappen. Stiekum vind ik die 4-1 ook wel mooi vooral omdat dat RVS zo goud opkleurt als het warm wordt.
Voor echt goed te zijn zou ik het frame nog eens moeten laten poedercoaten, maar hij is eigenlijk nog te goed voor helemaal uit elkaar te halen, er staan ook maar 25000km op. Dat klusje bewaar ik voor na mijn pensioen denk ik


Mooi zo laten , rvs uitlaat systeem staat hem heel mooi . En wat frame betreft zou ik hem ook zo laten,
tenzij er veel roest op zit natuurlijk . (maar dat valt mee denk ik` of niet ? ) ;)
 
Laatst bewerkt:
nee er is absoluut geen roest en de lak is ook nog mooi. Ik ben gewoon een ontzettende nerd als het gaat om motoren in nieuwstaat brengen. Ieder plekje dat niet helemaal perfect is stoor ik me aan, en het is natuurlijk geen nieuwe motor, maar mooier vind je ze niet denk ik tenzij ze gerestaureerd zijn maar dat doet niemand (nog)
nog een plaatje van de velgen die ik gedaan heb
full
 
Bij zo'n lage km stand zou ik hem nog niet uit elkaar halen, in deze originele conditie niet in ieder geval.
Ik heb zelf een model gsx1100 van 80/81, met de originele dubbele chromen uitlaten en 38.000 km. Helaas betreft het een schade geval en ben ik zodoende al een tijdje bezig met reparatie/renovatie/ombouw/aanpassing etc.
Ben nou eenmaal gek op dubbele pijpen :P
 
origineel zijn de mijne chroom maar dat past er eigenlijk ook niet zo goed bij, zwart is mooier. En de mijne zouden ook opnieuw verchroomd moeten worden, is me momenteel allemaal teveel gedoe
 
Kon het niet laten een plaatje te posten. Ik heb een splinternieuw (NOS zeg maar) Giuliari zadel en een stel instelbare koni's op de kop getikt. Omdat de originele uitlaat wat rammelde heb ik een RVS Delkevic systeem geplaatst. Moet alleen de carbs not wat afstellen maar hij is verder wel klaar nu.
Als iemand een mooie heeft graag ook een plaatje, ik kom ze maar weinig tegen[afbeelding]



Mooi hoor :} :}
 
deze zou ik ook nog eentje moeten hebben, als er die ergens een te koop komt zit ik er bovenop, maar ik ben dan niet de enige waarschijnlijk
full
 
Een echte? Echt zijn ze allemaal wel, ze worden ook allemaal schaarser.
De Katana is het meeste waard nu maar een nette EFE is ook haast niet meer te vinden (voor een leuk bedrag :X )
De EFE heeft de meeste pk's, hoe dan ook, ik zou onder alle modellen een setje 17" wielen knutselen maar dat is mijn gebrek. _O-

(toch ben ik beetje jaloers op de gsx van TS B| )
 
Laatst bewerkt:
17" wielen zou ik nooit doen, dan kun je toch beter een bandit kopen of zo. Ik vind die smalle grote wielen juist heel mooi, zelfs dat 16" wiel op een efe heeft nog wel wat. Ik heb ook nog een paar moderne motoren met moderne brede banden en die zien er toch een beetje uit als vetzakken naast de soes...
 
Wat heb ik er een spijt van dat ik 3 jaar geleden een zelfde fiets heb verkocht, met 22000 op de teller.
Wat een gave motor!
 
Laatst bewerkt:
Wat heb ik er een spijt van dat ik 3 jaar geleden een zelfde fiets heb verkocht, met 22000 op de teller.
Wat een gave motor!


Beetje dom gelul ;) , zo zijn er nog duizenden hier` zo`n verkoop is een gedane zaak . Als je alles zou houden
in je leven, moet je een hele grote loods en erf hebben .
Je ruilt en verkoopt nu eenmaal dingen om het volgende weer te kopen of om ruimtegebrek te voorkomen ..
Als en had ` daar kun je niks mee .. :N
 
Laatst bewerkt:
+1
Vind dat altijd zo n dooddoenertje ,lekker belangrijk! moet je t niet verkopen krijg je ook nooit geen spijt.
vorig jaar m n Z1000 bj 78 verkocht ,nog geen dag spijt van gehad :N ,ik hoop dat de koper er blij mee is en m gebruikt waar die voor is :]
 
Ik heb 22 motoren gehad en van niks spijt, het vooruitzicht van iets nieuws is toch altijd prikkelender dan een motor die je al kent.
En anders gewoon geduld hebben en geld bovenhalen als de kans komt, die soesen zijn er nog wel hoor
 
Tja ik heb er 86 gehad ,en allemaal verkocht of ingeruild voor wat anders,en meestal iets beters.
Terug denkend had ik er wel een aantal willen houden,maar zoals Mach 4 ook al schrijft is
ruimtegebrek en ook de financiën een grote factor die meespeelde in het verkopen of inruilen.
Ik had er op een gegeven ogenblik 14 in mijn garage staan,maar ja die stonden daar maar
en als ik er op 1 wou rijden zat er meestal wel iets niet dwars,zoals een lege accu,lekkende of vastzittende remmen,lekkende of verstopte carbs enzzzz.
Ook was de garage niet geheel vocht vrij,en zag je daar de motoren door achteruit gaan,
ik heb dan ook bijna alles weer verkocht.Beter naar iemand die er wel goed voor zorgt dan
ze laten vergaan.
Had ik alles gehouden dan had dat een tegenwoordig een aardig kapitaaltje opgeleverd.
Maar ja als je alles van te voren weet dan zat ik nu op de Bahamas aan een koud drankje :Y in plaats van Brabant in de regen ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja ik heb er 86 gehad ,en allemaal verkocht of ingeruild voor wat anders,en meestal iets beters.
Terug denkend had ik er wel een aantal willen houden,maar zoals Mach 4 ook al schrijft is
ruimtegebrek en ook de financiën een grote factor die meespeelde in het verkopen of inruilen.
Ik had er op een gegeven ogenblik 14 in mijn garage staan,maar ja die stonden daar maar
en als ik er op 1 wou rijden zat er meestal wel iets niet dwars,zoals een lege accu,lekkende of vastzittende remmen,lekkende of verstopte carbs enzzzz.
Ook was de garage niet geheel vocht vrij,en zag je daar de motoren door achteruit gaan,
ik heb dan ook bijna alles weer verkocht.Beter naar iemand die er wel goed voor zorgt dan
ze laten vergaan.
Had ik alles gehouden dan had dat een tegenwoordig een aardig kapitaaltje opgeleverd.
Maar ja als je alles van te voren weet dan zat ik nu op de Bahamas aan een koud drankje :Y in plaats van Brabant in de regen ;)

ik zal maar niet vertellen hoeveel ik gehad heb, maar het zullen er beslist niet minder zijn ..Het enige wat mij nog wel eens dwars zit is dat ik er nooit een mooi dossier met foto`s met een kopie kenteken van bij heb gehouden .

Maar ja` ik wist vroeger ook niet dat het zo gierend uit de klauwen zou gaan lopen .. _O-

En met auto`s was het nog veel erger .. :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan