Dye_A_Lama
Rookie
- 26 mrt 2019
- 1
- 0
Beste heren en dames,
Ik begin valse vrij'en te krijgen met mijn Suzuki gsx400 e. Nu kan ik er denk ik nog wel een seizoen mee vooruit, maar daarna...
Daarna mag ik vol vermogen en komt de vraag, stap ik volgend seizoen op een andere motor, laat ik mijn versnellingsbak reviseren(ik heb helaas geen garage, anders had ik het zelf geprobeerd of koop in een ander motorblok (wellicht wat zwaarder).
Wat betreft de laatste optie zou ik willen weten wat er mogelijk is, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met informatie werven.
Hebben jullie zoiets dergelijks gedaan en hoe hebben jullie dit aangepakt?
Hieronder de desbetreffende motor, ik heb hem grotendeels zo gekocht. Maar voordat ik er meer aanpassingen aan wil gaan doen, wil ik wel zeker weten dat ik er nog een langere tijd mee kan rijden.
Ik begin valse vrij'en te krijgen met mijn Suzuki gsx400 e. Nu kan ik er denk ik nog wel een seizoen mee vooruit, maar daarna...
Daarna mag ik vol vermogen en komt de vraag, stap ik volgend seizoen op een andere motor, laat ik mijn versnellingsbak reviseren(ik heb helaas geen garage, anders had ik het zelf geprobeerd of koop in een ander motorblok (wellicht wat zwaarder).
Wat betreft de laatste optie zou ik willen weten wat er mogelijk is, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met informatie werven.
Hebben jullie zoiets dergelijks gedaan en hoe hebben jullie dit aangepakt?
Hieronder de desbetreffende motor, ik heb hem grotendeels zo gekocht. Maar voordat ik er meer aanpassingen aan wil gaan doen, wil ik wel zeker weten dat ik er nog een langere tijd mee kan rijden.