Suzuki GSX400e 1987

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrs Stinkname

Die hard MF'er
8 mrt 2004
997
1
Oudeschoot
Ik heb een Suzuki GSX400e uit 1987 staan die weg mag. Ik heb inmiddels al een iets nieuwere motor gekocht dus vandaar dat deze te koop staat.

Motor heeft me nog nooit laten staan, verbruikt geen olie en ik heb er netjes mee gereden. Toen ik hem kocht anderhalf jaar geleden had de vorige eigenaar hem nog een grote beurt gegeven. In dat anderhalf jaar heb ik er een nieuwe accu ingezet en een nieuwe achterband erop gezet en remblokken vervangen. Regelmatig olie gepeild maar denk hooguit een liter olie bijgevuld op dik 10.000 km in totaal. In principe is de motor gewoon goed, slijtage onderdelen nog in goede staat. Hij is 20 jaar oud maar ziet er nog vrij goed uit vind ik en je kan er leuk mee rijden. Omdat het een 2 cilinder is kom ie toch nog redelijk vooruit 31 pk. Leuke motor voor als je net begint, woon werk of eventueel als pekelfiets. Koffer zit erbij.

Bla bla mooi verhaal voor Speurders maar even copy paste gedaan. Daar staat ie voor 650 maar voor 550 magtie weg aan een mfer.
full
 
wat is de km stand van de motor? en hoe is het met de staat van de banden en de ketting+tandwielen? als dit allemaal goed is kom ik hem zondag halen voor 450€.
 
Laatst bewerkt:
hier even het vriendje van (:+)

km stand zit zo tussen de 40 en 45K uit m'n hoofd...
achterbandje is nog maar 100km oud ofzo!
voorbandje kan ook nog wel ff mee...

ketting en tandwielen zijn altijd goed gesmeerd, dus die kunnen voorlopig ook nog wel ff vooruit....

prijs ga ik niet over :+

edit:
kijk hier anders eens... Corine-vg in "TK: GSX400F"
 
Laatst bewerkt:
als je voor mij uit kan zoeken wat de openings tijden zijn aanstaande vrijdag en aanstaande zaterdag ochtend ga ik even kijken of ik iets kan regelen met vervoer.
 
als je voor mij uit kan zoeken wat de openings tijden zijn aanstaande vrijdag en aanstaande zaterdag ochtend ga ik even kijken of ik iets kan regelen met vervoer.
het is vandaag vrijdag :?
morgenochtend is hier het postkantoor open tot 12.00

op andere (doordeweekse) dagen is het postkantoor tot half 6 open
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een geinteresseerde... maar dirk-jan was me net voor of niet?

Nouja... ik hoor het wel. Voor 500 wil ik hem ook wel :Y
 
het is vandaag vrijdag :?
morgenochtend is hier het postkantoor open tot 12.00

op andere (doordeweekse) dagen is het postkantoor tot half 6 open
ja dat het vandaag vrijdag was snap ik maar ik bedoel volgende week vrijdag. weet niet of het dan mogelijk is dat we dan nog een optie hebben.
 
ja dat het vandaag vrijdag was snap ik maar ik bedoel volgende week vrijdag. weet niet of het dan mogelijk is dat we dan nog een optie hebben.
die het eerst komt, die het eerst maalt natuurlijk... hij begint hier in de weg te staan namelijk
4 motoren is iets teveel van het goede...

voor de koopjes jagers, er staat in onze tuin ook nog een gsx400f voor 350 euro!
TK: GSX400F
en een gs500e die ook niet teveel hoeft te kosten
TK: rode GS500E 92 25KW op kenteken

telefoonnummer praat wat sneller; 06 vrij twee nul vijf acht vijf nul acht
 
Laatst bewerkt:
weet je zeker dat hij 31 pk heeft? Als ik bij de rdw kijk dan staat er 31 KW, dat verschilt nogal. Zou betekenen dat een 25kw rijder, zoals ik, er niet op zou mogen rijden.
 
@Corine-vg.

oke is goed spreken we via de mail wel even af in de loop van de week.

en wat bowler zegt. ik neem aan dat de info die er bij staat dus die 31 pk dat dit klopt en dat ik dus met licht rijbewijs er ook op mag?
 
deze motor is er in 2 versies.. Een versie met 19 kw en 27 pk, en een versie met 31 kw en 41pk..

je kan op www.rdw.nl opzoeken hoeveel vermogen deze op kentekenbewijs heeft staan, en dat is bepalend of je er dan met klein rijbewijs op mag rijden of niet.
 
nu staat er op de site van rdw dat deze fiets 31 pk heeft.

als de politie mij nu aan houd waar halen ze deze gegevens dan vandaan.

want corine zegt dat er op het kenteken bewijs geen vermogen staat.
 
op het kentekenpapier niet.. Maar in de computer van de RDW wel.. Geen idee hoe het dan gaat, intresseert me eigenlijk ook niet.. Ik meld even dat er 2 versies zijn, wat je er mee doet maakt mij niet uit.
 
deze motor is er in 2 versies.. Een versie met 19 kw en 27 pk, en een versie met 31 kw en 41pk..

je kan op www.rdw.nl opzoeken hoeveel vermogen deze op kentekenbewijs heeft staan, en dat is bepalend of je er dan met klein rijbewijs op mag rijden of niet.

Je hebt de GSX400e das een 2 cilinder die heb minder vermogen dan de GSX400f die een 4 cilinder is. Op het kentekenpapier staat geen vermogen omdat ze daar vroeger niet aan deden. Stomme koeien bij het RDW hebben waarschijnlijk het vermogen van de F erbij gezet terwijl het een E is. Als je die motor op een testbank zet komt ie waarschijnlijk nog niet eens aan de 19 kw. Zijn zat mensen die met een 25 kw uitdraai rijden terwijl bij het RDW 100 pk bekend is. Ik weet ook niet wat je ermee aan moet maar ik baal er erg van dat de gegevens van het rdw dus niet kloppen. Ik heb de motor namelijk gekocht voor je op de site van het rdw de vermogens kon bekijken en wist dat die motor wel onder de 25 kw regel viel.

Neem nou de VTR250 van honda. Dat is ook een 25 kw fiets, maar bij sommigen staat er nou bij het rdw dat ze meer dan 25 kw hebben. Terwijl dat absoluut niet kan, fout bij het rdw dus.
 
Ja.. Alleen is Bikez.com waar jij de specificaties vandaan haalt dus geen Nederlandse website, en staat deze ook nog eens vol met fouten.. Op Louis.de (ook geen NL website, maar is wel dichtbij dan amerika) staat duidelijk dat deze fietsen zijn geleverd met zowel 17 als 31 kw.

Het verschil tussen de 4 en 2 cilinder is trouwens ook maar 1 pk ofzo..

Maar nogmaals, ik zeg niet dat jouw motor meer dan 25 kw heeft, ik zeg alleen dat het mogelijk is dat hij dat heeft.. En dat de aanduiding bij Bikez.com nou niet de allerbetrouwbaarste ter wereld is..

Als je het echt zeker wil weten bel je suzuki NL op, of gooi je hem op een testbank.. :)

Dat het RDW nooit fouten maakt heb ik ook nooit beweerd.. Echter wel opvallend dat de info dan klopt met wat Louis.de opgeeft :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan