Suzuki GSX400E '84, opknapper of voor onderdelen: 125 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justian

MF'er
9 feb 2009
33
0
Goedemorgen,

Tijdje terug heb ik een GSX400E gekocht om rijervaring mee op te doen. Bedoeling was deze motor gaandeweg ook een beetje op te knappen. Echter bleek het geen lichte motor te zijn (wat de verkoper wel beweerden, had ook screenshot van een bepaalde site waarop dit aangegeven stond). Motor is daardoor in de schuur beland om op een later tijdstip mee aan de slag te gaan. Helaas is het ivm behuizing, studie etc. hier niet van gekomen, hij gaat daardoor weer in de verkoop.

full

full



Kilometerstand is ruim 78.000. Er zit een nieuwe accu bij, deze heb ik een paar maanden geleden gekocht. Zoals in titel vermeldt is het een oldtimer dus geen wegenbelasting,

Mankementjes:
  • Voorrem loopt erg aan. Ik heb een goede tweedehands voorvork plus remklauw beschikbaar, hier vraag ik echter wel een meerprijs voor.
  • Uit verschillende kappen zijn kleine stukjes afgebroken. Een kap is opgeschuurd (als begin van het opknapproject...)
  • Motor heeft een lange tijd niet gelopen, dus alles moet goed schoongemaakt en nagekeken worden.

Al met een een uitdagend opknapproject. Tevens ook geschikt als onderdelenfiets.

Bij interesse graag even pm'en.
 
De motor staat bij mijn ouders in de schuur in Culemborg.

Zoals gezegd is de motor werkend de schuur ingegaan. Heb erna de olie afgetapt en het oliefilter vervangen maar hem niet meer laten draaien,maar zou niet weten waarom hij het nu niet meer zou doen.
 
Oke, thanks voor de snelle reactie.

Laatste vraagje: werkt het laadsysteem nog altijd niet of heb je dat destijds nog op kunnen lossen (het niet bij willen laden van de accu) ?

(ff snel in je topic zitten lezen)
 
Dat werkt gewoon. Maar de oude accu was al verrot toen ik hem kocht. Toen ik hem ging halen even aangeduwd, bij aankomst thuis was de accu weer ietwat opgeladen dus zover ik weet geen problemen met het laadsysteem.
 
Interesse hier, vraagprijs? Ik heb nog een volledige GSX400F (4cilinder) uit '82 staan zonder motorblok, dus qua onderdelen zit ik goed. Het blok moet wel lopen en in goede staat zijn, evenals de kabelboom.
 
Slotje dan maar?

Met het gele driehoekske bovenaan de pagina kun je een moderator hier om vragen.
Meestal zijn ze wel bereidwillig. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan