Suzuki GSX600F '90 Streetfighter project

Sherrif

Die hard MF'er
29 jul 2012
500
0
's-Hertogenbosch
Dames en heren,

Ik vind dat m'n GSX er niet uitziet op het moment, hoop krassen en scheuren in de kappen, dus heb ik besloten er een SF van te maken.
Ik heb al een extra kuipset en deze ga ik dus ook gebruiken.
Verder heb ik tot nu toe enkel een ontwerpje wat ik net heb uitgetekend.
Ik ben geen tekenaar, maar ik denk dat het wel een goed beeld geeft van wat ik wil.

Hs4dm.jpg


Morgen ben ik vrij, dus dan ga ik een begin maken aan de kappen bewerken.
Updates volgen!

Gr, Dylan
 
Kijk, wordt nog eens wat dan met de GSXF-Fighters. Toen ik inspiratie wilde kon ik ze nergens vinden en nu komen ze uit alle hoeken en gaten. :+
 
Jippie! Een update :)
Ben vandaag druk bezig geweest met de kappen.
Achterkant is wel anders geworden, vond 'm te saai. Ik vind de lijnen van de Speedfight (scooter) achterkant wel mooi, dus die kappen zijn het geworden.
Genoeg gelult, FOTO'S!!!

Kuip:

3U1Xq.jpg

3YlQr.jpg

R5hiV.jpg


Totaalplaatje (originele achterkant)

t32ML.jpg

dYzaI.jpg


Andere achterkant:

lG5Fd.jpg

ouGSa.jpg

zP8nE.jpg

FZCel.jpg

roTHn.jpg


Er zit nog niks vast in de vorm van polyester, nu is alles nog getaped zodat ik een impressie heb van wat het wordt.
 
Nope, voornamelijk schuren en plamuren. Heel veel en saai werk, maar het moet gebeuren he.
Jij pakt de jouwe wel wat uitgebreider aan dan ik.
 
ik zou niet zoveel kap erop willen hebben. mensen hier zeggen dat het een lelijk frame is, maar dat vind ik niet. met een beetje denken en een gixxer tank en hier en daar wat laswerk voor het subframe en je hebt een hele vette fighter. teke en innacoon hebben er ook al 1.
 
Frame ga ik niet aanpassen, sowieso heb ik daar de skills niet voor.
Ik ga echter wel een hoop kap wat wel op het ontwerp staat eraf halen. Is idd toch teveel.
Maar ik zit even in de knoop met de achterkappen, schiet allemaal niet op zo.
Achja, het hoort erbij zullen we maar zeggen.
 
Dat frame ziet er netjes uit, maar daar zitten zeker geen 25kw papieren bij?
Meer mag ik nog niet rijden helaas. Maarja, ik maak er hopelijk wat moois van, nu alleen even druk met werk dus weinig tijd in de schuur...
 
Waarom 25 kw papieren bij frame? Gewoon late begrenze, certificaat erbij, hoppaa. Heb ik ook, nooit dol mee gehad
 
Terug
Bovenaan Onderaan