Suzuki GSX750/1100 of Kawa ZX7/9 ??...

KeeZs

MF veteraan
18 sep 2003
1.612
0
Drechtsteden
Wat heeft de voorkeur bij de meesten?
Een Suzuki GSX750R SRAD of GSX1100R of GSX1000 serie..

of

een Kawa uit de ZX-7 of ZX-9 serie..

ik rij nu nog kawa 600cc.. maar kan er het nie helpe da ik die GSX's vanaf 1997 heeeel vet vind })

Hebbe jullie ervaringen van deze bikez en welke prefereer je?

balleeee,
KeeZS

mijn eerste motor was een zzr600
de tweede een zx9r...

zx9r naar de klote...
geen vertrouwen meer in kawa.

nu een gixxer 600 bwjaar 98...

heerlijke fiets...

ik zou dus voor een gixxer gaan...

Tja, ik durf het bijna niet te zeggen maar een GSX-R750 (1997) vind ik persoonlijk niet zo super.. Zoals ze in de moto73 wel eens hebben geschreven: Het lijkt wel een oude tweetakt. Of te wel, je moet hem flink op toeren houden om vooruit te komen. Als je daarvan houdt: kopen dat ding want verder gaat het zoals het hoort. Ik heb de mijne toendertijd wel om die reden weer verkocht.

Maar goed, na een tijd K100RS te hebben gereden ben ik nu ook op zoek naar wat anders. De K100RS is de deur al uit dus het zoeken kan (weer)beginnen. Volgens mij heeft een ZX7R een lekker bullig blok (en een fantastische look), ik denk dat ik voor deze ga dus.

Volgens mij heeft een ZX7R een lekker bullig blok (en een fantastische look), ik denk dat ik voor deze ga dus.

Wat betrefd de looks ben ik het voor 100% met je eens, maar het blok van de zx7r is ronduit saai te noemen in zijn standaard versie. met een beetje geluk heb je rond de 108 achterwiel pk,s en een koppelgrafiek die meer bij een vfr past.dan bij een superbike rep.

het is dus net een schaap in wolfskleren... investeer je geld in een goed uitlaat systeem en je zit rond de 118, dan wordt het al een stuk leuker. ga voor de gsxr.

Ik heb de keuze al gemaakt, alleen voor mij was het de verkeerde..

Terug
Bovenaan Onderaan