Suzuki gsx750es 1986 E500.-

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Heeft voor de winter een beurt gehad.
Nieuwe voor en achterband.
26000km.
Laser 4in1 uitlaat.
Vaste prijs!
Gr.Gerard
full
 
Wauw zeg, wat een gaaf ding... moet je zo kwijt zijn voor die prijs! :Y


DjeesT herinnert zich nog het plaatje boven zijn bed van deze fiets in 1986 :')
 
Zeker gaaf ding!
Als ik mijn rijbewijs had dan kwam ik langs! Helaas nog een paar lessen eerst.
 
Waar staat deze schoonheid?
Zijn er nog zaken die aandacht nodig hebben (zoals: 'heeft nog originele spanningswisselaar' ofzo)
 
Hij staat in Friesland.(mail je vanavond wel effe waar precies,zit nu op mijn werk)
Ik heb hem amper een jaar gehad,hij is goed(laad goed)verder weet ik weinig van de historie.Er moet eem moderner fietsie bij komen.Daarom gaat hij weg.
Vorig jaar gekocht voor E500.-Heb er toen nieuwe banden opgegooit en een beurt gegeven.Lijkt mij een nette prijs dan!
Gr.Gerard
 
Friesland is net te ver (woon in N-Brabant). Jammer.
Mijn vriendin zou willen dat ik weer een 750-ES had. Zijn fijne fietsen en in deze staat in €500,- echt n koopje. Kun je zo 1000km mee rijden op een dag zonder centje pijn.
 
Laatst bewerkt:
26000 kilometers voor een motor uit 86? Tjemig, bijna niet te geloven. Zal je wel verkopen voor die prijs.
 
Friesland is net te ver (woon in N-Brabant). Jammer.
Mijn vriendin zou willen dat ik weer een 750-ES had. Zijn fijne fietsen en in deze staat in €500,- echt n koopje. Kun je zo 1000km mee rijden op een dag zonder centje pijn.

Kan ik me voorstellen,is jammer dan.
Gr.Gerard
 
Ik heb toch wel interesse als beginnersfiets. Zijn er nog gebreken of dingen die er aan zitten te komen?
En waar in Friesland staat ie? Ik woon in Lelystad en heb nog geen motorrijbewijs (hoop m met 2 maanden te hebben!) dus zijn er mogelijkheden om m naar Lelystad te krijgen denk je?
 
Ik heb toch wel interesse als beginnersfiets. Zijn er nog gebreken of dingen die er aan zitten te komen?
En waar in Friesland staat ie? Ik woon in Lelystad en heb nog geen motorrijbewijs (hoop m met 2 maanden te hebben!) dus zijn er mogelijkheden om m naar Lelystad te krijgen denk je?

Komen we wel uit,mail me anders effe. :Y
zijlstra80@zonnet.nl
GR.Gerard
 
Ik heb toch wel interesse als beginnersfiets. Zijn er nog gebreken of dingen die er aan zitten te komen?
En waar in Friesland staat ie? Ik woon in Lelystad en heb nog geen motorrijbewijs (hoop m met 2 maanden te hebben!) dus zijn er mogelijkheden om m naar Lelystad te krijgen denk je?


Het is een suzuki oliekoeler. Die blokken zijn erg betrouwbaar. Zeker met deze KM-stand is er weinig aan de hand. Als die fiets zijn beurtjes maar heeft gehad (en dat heeft 'ie kennelijk)
Als de vering van deze fiets piept, is dat niets om je zorgen over te maken.

De enige zwakke punten die ik kan bedenken zijn de spanninswisselaar (als het heel warm is, kan 'ie het begeven. Ding wordt door het frame gekoeld, maar het koellichaam is nogal klein). Meestal is deze al een keer geklapt en zit er een imitatie op. Die zijn beter want die hebben een groter koellichaam.
Daarnaast vond ik 'm kieskeurig in de banden. Het scheelt best veel welk merk je eronder gooit. Ik had de beste ervaringen met de bridgestone batlax.

Ik heb er in elk geval veel plezier van gehad. Ook best geschikt als beginners fiets, ondanks de 86PK omdat de motor erg voorspelbaar het vermogen opbouwt. Blijf je onder de 7.000 tp/m is het een rustige motor, ga je erboven dan kun je knallen!
 
Bedankt voor de positieve input!
Heb net een ritje gemaakt van 150km,loopt echt prima.En wil best wel knap voorruit. ;)
 
Gemailt, ik zie er vanaf.
Niet omdat het mij niets lijkt, integendeel, maar het moment is toch net iets te vroeg voor mij.
 
Gemailt, ik zie er vanaf.
Niet omdat het mij niets lijkt, integendeel, maar het moment is toch net iets te vroeg voor mij.

Geen probleem,heb al een andere gegadigde. :Y :W
Succes met het afrijden.
Gr.Gerard
 
Heyy, leuke ding, die 750es,
buitenom dat het zo goedkoop is en weinig km gemaakt heeft
zijn er nog dingen die aan zitten te komen?
ben benieuwd vanuit interesse:)
 
Het is opstappen en wegrijden,komt morgenochtend iemand te kijken,ga er van uit dat die hem meeneemt.Laat het wel effe horen. :W
 
Heyy, leuke ding, die 750es,
buitenom dat het zo goedkoop is en weinig km gemaakt heeft
zijn er nog dingen die aan zitten te komen?
ben benieuwd vanuit interesse:)

Hij is nog te koop,als je nog belangstelling hebt dan hoor ik het wel.
Gr.Gerard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan