Suzuki gsx750f

gsx750f

Rookie
18 mei 2004
3
0
Hallo mijn Suzuki loop maar op 3 cylinders :? en nu heb ik al nieuwe bougies gezet maar nu is het probleem nog niet opgelost wie kan me hier bij helpen ??? alle 4 de bougies vonken wel dus ik neem aan dat het niet de bobine is :?

Het kan soms ook liggen aan een modern vlotternaaldje waarvan het plastic puntje vervormd of versleten is; dat kan zich uiten in "kleven" waardoor te weinig brandstof of "slecht sluiten" met dan verzuip-neiging en soms wisselen die verschijnselen elkaar onder invloed van trillingen en/of temperatuur af.

Ook kan een bougie-kapje onmeetbaar defect zijn waarbij, ook weer met temperatuur en toerental beïnvloedbaar, vonken wegblijven of buiten de bougie om wegslaan; dan verschuift bij onderling wisselen van de kapjes de fout naar een andere cilinder.

FF een tip,hier kan je al je vragen kwijt speciaal over onze geweldige motor!!
Ik ben zelf lidnr 1007!
Succes!
[http://www.gsxfclub.nlquote]
Op dinsdag 18 mei 2004 10:27 schreef gsx750f het volgende:
Hallo mijn Suzuki loop maar op 3 cylinders :? en nu heb ik al nieuwe bougies gezet maar nu is het probleem nog niet opgelost wie kan me hier bij helpen ??? alle 4 de bougies vonken wel dus ik neem aan dat het niet de bobine is :?
[/quote]

kan ik dan gewoon de bougie kabel wisselen tussen cyl1 en 2 ? of moet ik het kapje eraf draaien en die wisselen ? en die naald waar je het over hebt waar zit die precies moet daar de caberateur er van af ??

He kerel,alles goed met u?
Nog ff t was gaaf op de mfmm he,ik heb mij kostelijk vermaakt :+
Vooral jou(jullie)zangkunsten vielen in de smaak :} :} :} :}
Wij zaten (eindelijk)aan onze hamburgers,ging de groep vertrekken :? richting A,foort!
Sorry maar ik laat "maaltijd" van de M.. Noooit staan ;) ,hoe moet ik anders dit geweldigge lichaam in stand houden ;)
Even weer terug naar t topic,het is bij mij de afstelling van de carburateurs denk ik,het lijkt of hij ff verzuipt als ik rustig wil rijden laag toerental,er is een andere uitlaat op gegaan (laser open)en toen hebben ze hem niet opnieuw afgesteld dat blijkt nu dus ik denk dat dat t euvel is,moet dus tot die tijd maar ff flink doooorgassen :+
Wij zullen binnenkort maar weer eens ff op de Spinder komen kijken oke!!
Gr Dallie,Miss Nitro
he dallie loopt ie niet lekker meer dan???

nee is nog niet geluk :? ik heb de bougie kapjes nog vervangen maar dat hielp ook niet en heb de carbs maar eens schoongemaakt (zo ver als ik kon ) maar kan het ook niet aan afstellen liggen ?? het synchroon zetten van de carbs ?? :?

Terug
Bovenaan Onderaan