Suzuki gsxf 600 !!25KW!!

road-racer

Die hard MF'er
7 mei 2004
528
0
Echt
Hier bied ik mijn Suzuki gsxf 600 te koop aan.

bouwjaar: 1993
Km. stand: 30.500
Pas een grote beurt, goede banden en goede ketting/tandwielen.
Ziet er super goed uit en is altijd met liefde behandeld.
Heeft nog garantie bij motoport echt.

Ik verkoop hem omdat het niet mijn type motor is. Je rijd veel te makkelijk hard en ik zoek iets waar je niet automatisch zo hard mee gaat.

Dus: inruil mogelijk (25kw motor) Bandit 600 of een andere nette motor.

Prijs: 2800,-

full
 
je zoekt een motor waar je niet zo snel hard mee gaat en dit is al een 25kw :?
Van nature heb je met deze motor wel zo'n gevoel van dat je meteen snel gaat hoor :P . Heb het nieuwe type, ook op 25kw, maar je moet alsnog jezelf wel goed in de hand houden. Misschien bedoelt de TS dat hij een wat minder sportieve fiets wil hebben.

@ TS:

Mooie motor, ben alleen al voorzien :P . Wou alleen ff je topic vervuilen ;)
 
En jij denkt dat je met een bandit 600 ook niet "automatische" hard gaat _O- _O-

Als je niet hard wil rijden moet je beter op je gashand letten of gaan fietsen!
 
Ja als ik gewoon lekker aan het rijden ben met 100 ofzo, dan rij ik na een paar minuten +150 zonder te merken.

en dat 25kw zegt bij deze motor bijna niks over de snelheid. want die ligt 5km lager dan onbegrenst. rij rijd nu nog 205km/h. en origineel 210km/h. hij trekt gewoon minder.

een bandit heb je toch al veel sneller last van de wind en als je 130 rijd begint het al flink te wapperen. en toch kan die ook even snel optrekken als de gsxf.
 
Als jij maar 5 km lager rijdt dan onbegrensd zou ik eerst de motor maar eens na laten kijken of ie wel echt op 25 kW is gezet.
Hoogst haalbare km's zou toch wel een stuk minder moeten zijn.
Voordat je een andere motor gaat kopen.....
Mijn zoon heeft ook een 25 kW motor (SV 650 S) liep op 25 kW eerst maximaal 130 km.
Later wat bijgesteld en haalt nu top ± 170 km.
 
Als jij maar 5 km lager rijdt dan onbegrensd zou ik eerst de motor maar eens na laten kijken of ie wel echt op 25 kW is gezet.
Hoogst haalbare km's zou toch wel een stuk minder moeten zijn.
Voordat je een andere motor gaat kopen.....
Mijn zoon heeft ook een 25 kW motor (SV 650 S) liep op 25 kW eerst maximaal 130 km.
Later wat bijgesteld en haalt nu top ± 170 km.
:^

Gaan we weer met 25KW's die 200+ rijden.. Hayabusa 25KW, opgevoerde tellers, terugloop uitlaat, powerfilter, powerbox.. Zal wel 25KW papier zijn. Trouwens is 130 max ook wat extreem, alleen dan de andere kant op. :?
 
Ja als ik gewoon lekker aan het rijden ben met 100 ofzo, dan rij ik na een paar minuten +150 zonder te merken.

en dat 25kw zegt bij deze motor bijna niks over de snelheid. want die ligt 5km lager dan onbegrenst. rij rijd nu nog 205km/h. en origineel 210km/h. hij trekt gewoon minder.

een bandit heb je toch al veel sneller last van de wind en als je 130 rijd begint het al flink te wapperen. en toch kan die ook even snel optrekken als de gsxf.
Mijn F'je zou onbegrensd 225 moeten halen (op papier). Met de begrenzing erin loopt 'ie nét 155. Dus ik denk dat die van jouw dus écht geen 25kw is ;) ...
 
Ja daar was ik eerst ook aan het twijfelen maar hij is toch echt begrenst hoor! Hebben ze me nog laten zien bij motoport. er zitten bussen in de carburateur waardoor de gasschuif minder ver open gaat. volgens motoport was dit een nieuw systeem van suzuki. en hij staat dus ook 25kw op papier.

Ook al geloven jullie me niet, maar het is toch echt 205 op de teller!
=
 
Terug
Bovenaan Onderaan