Suzuki GsxR 1000 k1 gekocht

diem75

MF'er
8 apr 2012
63
0
Spijkenisse
Hallo

Ik heb verleden maand Suzuki GsxR 1000 k1 gekocht :P .
Had ook ff gekeken naar een Yamaha R1 maar dat werd hem niet.Had er geen vertrouwen in na de proefrit(particulier).
Ik ben nog bezig met mijn rijbewijs }) .
Ik heb mijn AVB al in mijn bezit en mijn theorie examen moet ik 21 mei doen voor de 2e keer.Motor staat bij Motorport Rotterdam in de garage te wachten tot dat ik hem op wil halen.En dan gaat de 6 maanden garantie in.Als ik mijn theorie heb dan haal ik hem denk wel op en dan gaat hij de schuur in :)



Foto-D4KBG7Q4.jpg

Yoshimara demper
Foto-ZAAQWA7L.jpg

Dit ben ik zelf incl. buddyseat
Foto-NX6LBRVB.jpg


O ja ,en wie kan mij een beetje helpen met wat info.
Bv andere kleur knipperlichten voorzijde+achterzijde wil ik erop,xenon(welke lampen heb ik ervoor nodig(h7?)
Wat is er oa qua tuning enz ??
 
Laatst bewerkt:
O ja ,en wie kan mij een beetje helpen met wat info.
Bv andere kleur knipperlichten voorzijde+achterzijde wil ik erop,xenon(welke lampen heb ik ervoor nodig(h7?)
Wat is er oa qua tuning enz ??
 
Mooi ding..rij zelf een gsx-r 600 k1. Bij 1000cc gaat je voorwiel vliegen als je flink optrekt vanaf een stoplicht :-)
 
een K1 1000 als eerste fiets, en je bent nog aan het lessen? :X

moedig.... :+

ik heb r ook eentje gehad, ook eentje voor circuit trouwens, zijn DE wheeliefiets bij uitstek.. maar dat zou ik nog maar ff rustig aan doen als ik jou was.

helemaal geen problemen mee, behalve n paar kleinigheden om op te letten;

-bij de alleereerste modellen liet de titaan nitride coating op de vorkbenen wel ns los... meeste zijn toen vervangen onder garantie.
- hun injectie is nogal gevoelig aan de kwaliteit benzine. en ook vreemd genoeg aan de zgn 99+ octaan. die laatste beter niet gebruiken dus.
- remt n STUK beter met andere remblokken dan de originele (bvb ebc HH ), vooral in nat weer.
 
een K1 1000 als eerste fiets, en je bent nog aan het lessen? :X

moedig.... :+

ik heb r ook eentje gehad, ook eentje voor circuit trouwens, zijn DE wheeliefiets bij uitstek.. maar dat zou ik nog maar ff rustig aan doen als ik jou was.

helemaal geen problemen mee, behalve n paar kleinigheden om op te letten;

-bij de alleereerste modellen liet de titaan nitride coating op de vorkbenen wel ns los... meeste zijn toen vervangen onder garantie.
- hun injectie is nogal gevoelig aan de kwaliteit benzine. en ook vreemd genoeg aan de zgn 99+ octaan. die laatste beter niet gebruiken dus.
- remt n STUK beter met andere remblokken dan de originele (bvb ebc HH ), vooral in nat weer.

Ligt aan jezelf.Ik ben nu oud en wijs genoeg

Dank je voor de tips,ik zal er naar kijken
 
Let er even op als je xenon monteert je ook een aparte houder besteld voor de lamp zelf. Bij H7 past die niet 1 op 1.

Mijn advies mooi een Osram Nightbreaker monteren, geen lelijke draden en werkt altijd. Zoek maar eens op xenon en motor.
 
Alleen optisch tunen,andere lampjes enz

double bubble schermpje plaatsen... is niet op alle fietsen mooi, op een K1 zeker wel, (vooral die van fabbri), en op de k1 ook nog 'ns uiterst effectief.

Edit: zie net dat er al eentje op zit... ;)

weer geld gespaard dus... :+
 
Laatst bewerkt:
Gave bike! Ikzelf ben nu ook nog aan het lessen en aan het kijken naar een gsxr k1, maar dan wel een 600. Ik vind de stap van mijn lesmotor naar een 1000 te groot en wil eerst een 600 helemaal kennen. I.i.g. succes met lessen toegewenst en veel veilige km's op deze mooie machine!
 
Gave bike! Ikzelf ben nu ook nog aan het lessen en aan het kijken naar een gsxr k1, maar dan wel een 600. Ik vind de stap van mijn lesmotor naar een 1000 te groot en wil eerst een 600 helemaal kennen. I.i.g. succes met lessen toegewenst en veel veilige km's op deze mooie machine!
dank je wel man gaat goed komen
 
Gave bike! Ikzelf ben nu ook nog aan het lessen en aan het kijken naar een gsxr k1, maar dan wel een 600. Ik vind de stap van mijn lesmotor naar een 1000 te groot en wil eerst een 600 helemaal kennen. I.i.g. succes met lessen toegewenst en veel veilige km's op deze mooie machine!

Je hoef je niet persé eerst een 600 te hebben. Het ligt er ook aan op wat voor motor je nu les hebt. Als je nu al op een zware (wat is zwaar :? ) lest kan je wel gelijk op een 750 stappen. Zoveel verschilt het niet. Beetje meer power dan een 600 maar niet extreem ofzo.
 
@ Diem75.
Mooi ding hoor. Ik heb een k5 (die zwart gele). De vorige eigenaar had er donkere knipper glaasjes op zitten. Je zag nauwlijks dat de knippers aan stonden :? . Heb nu gewoon de heldere erop gezet en je ziet het een stuk beter :Y .
Als dit je eerste brommert word zou ik er crashpads/valblokkjes op zetten. Je weet maar nooit. (zijn best velle brommerts)
 
Terug
Bovenaan Onderaan