Suzuki gsxr 1000 k5 Micron uitlaat?

martijnzx9r

Die hard MF'er
10 apr 2011
567
0
HD
Ik heb op een suzuki gsxr 1000 uit 05, een mooie uitlaat gezien. Nu wil ik graag weten welk type het is. en waar ik hem kan kopen.
Op de site van de verkoper staat wel een merk (micron) in de tekst maar ik kan nergens een site vinden waar deze uitlaat te koop word aangeboden. Het is ook geen custom made want ik zie ze wel vaker op deze motoren. Ik weet niet of je hier een link naar die site mag neerzetten maar anders zoek ik hem wel even op.

(tenzei iemand meteen weet om welke demper het gaat). :)
 
Deze zeker?

GSXR1000_2.JPG
 
trouwens een hele mooie motor zo in t zwart... hoe is de zit op een gsxr 1000?? ik heb vorige week op een kawasaki zx10r gereden maar ik vond hem (veel) te klein. Ben zelf 1.88mtr. Volgende week ga ik op een suzuki gsxr 1000 k5 rijden. Als die mij beter past koop ik hem.
 
Ik vind de micron demper er mooier uit zien i.p.v die dikke standaard titanium pot. Dat er geen pk's bij komen met een andere demper maakt mij niet uit. Hij heeft standaard al 178pk, vind ik genoeg.
Ik weet ook niet hoe een gsxr 1000 klinkt maar daar ga ik volgende week achter komen.
 
Persoonlijk vind ik het een lelijke pijp :Y Geef mij maar een akra hex of yoshi dual tip. :Y

Oja hier 10 pk aan het achterwiel extra door een volledig akra systeem, PC3 en K&N filter. :W
 
trouwens een hele mooie motor zo in t zwart... hoe is de zit op een gsxr 1000?? ik heb vorige week op een kawasaki zx10r gereden maar ik vond hem (veel) te klein. Ben zelf 1.88mtr. Volgende week ga ik op een suzuki gsxr 1000 k5 rijden. Als die mij beter past koop ik hem.
Mijn motor is dezelfde kleurstelling, maar deze van de foto is niet die van mij.
Ik heb een Yoshi:

c347bd18783ac305c3d6428f264da8fb
 
De K5 & K6 rijden 't beste met de standaard uitlaat.
Qua geluid ook zeker niet mis.:W

Ik heb er een volledig titanium akra evo systeem op liggen en als ik de vermogenskromme van standaard naast deze leg is het toch wel een verschil (in het voordeel van de akra).
In de praktijk uit zich dit in beter doortrekken in hogere toerentallen. Hij vlakt minder snel af. Dus het beste rijden met standaard betwijfel ik.

Alhoewel het allemaal gerommel in de marge is. Zal in ieder geval niet weer 2000 euro uitgeven aan zoiets. In vervolg alleen een dempertje.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik het een lelijke pijp :Y Geef mij maar een akra hex of yoshi dual tip. :Y

Oja hier 10 pk aan het achterwiel extra door een volledig akra systeem, PC3 en K&N filter. :W

Als ik dit globaal optel ben je dus ong. 2000euro lichter en 10pk rijker :?
dat heb ik er niet voor over. Ik ben ook niet zo'n plat door de bocht type omdat ik het gewoon niet durf. (respect voor diegene die het wel doen :} ) Ik zou het wel graag willen :Y .

Ik vind die micron demper wel mooi passen, hij vloeit mooi mee met het frame i.t.t al die andere pijpjes. recht toe recht aan. En vaak zijn ze zo lang dat ze achter de motor uitsteken, dat ziet er niet uit :N

Misschien dat ik er wel een powercommander op zet. Maar ik moet nog niet te veel willen, ik heb de motor nog niet eens |( eerst ff proef rijden en als ie beter zit (afstand zit naar stuur) dan koop ik de gsxr.
 
Die 10 pk boeien me ook niet zo. Ben 22% in koppel omhoog gegaan en loopt vloeiend door zonder de dip op de 7000 rpm welk alle K5/K6 hebben. Ik heb er lang geen 2000 voor betaald, hooguit 1000, was 2de hands. Nieuwprijs bij elkaar was inderdaad 2400,- euro en dat zou ik er ook nooit voor neerleggen.

De micron vind ik qua vorm dus absoluut niet bij de bike passen, zo rond en vloeiend is een K5 helemaal niet. Op een hayabusa zou de vorm weer veel beter tot zijn recht komen, hayabusa heeft wel die vormgeving. Maar ieder zijn smaak natuurlijk, maar over vormgeving valt te twisten :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan