Bij deze verkoop ik mijn 35kW. (Inschrijvingsbewijs en gelijkvormigheidsattest op 35kW)
Hij mag weg wegens werk in het buitenland.
Zeer uniek, zeijn er maar een hand vol in België die correct op papieren gebracht zijn.
Volledig origineel, alleen een HM quickshifter zit er op.
Bandjes liggen er 1000km op.
26500km.
€6000 vaste prijs.
Mooie brommer hoor maar even puur voor mijn interesse.... wat voor maatregelen zijn er getroffen om al die Kw's te onderdrukken? is dat gelukt met enkel de software? of is er ook wel degelijk andere hardware gemonteerd?
En hoe loopt een blok dat normaal 130Kw ofzo levert nu als het maar 35Kw hoeft te leveren?
Ik heb menig 1000cc's gehad, en ook een GSX750R op 25KW en ik heb nooit voor schut gestaan bij een stoplicht, maar dat laat je alleen zelf toe als je je op laat naaien door zichzelf-stoervindende-medeweggebruikers
Ik heb menig 1000cc's gehad, en ook een GSX750R op 25KW en ik heb nooit voor schut gestaan bij een stoplicht, maar dat laat je alleen zelf toe als je je op laat naaien door zichzelf-stoervindende-medeweggebruikers
Ik wil geen motor die normaal 130kw levert (lees ik hierboven) en er nu uitgetrokken word door een volvermogen 300-400cc. Dan liever duidelijk een lichte motor en vervolgens de rechtuit helden opjagen in de bochten
Dat is maar net hoe onzeker je zelf bent. Iedereen mag me eruit rijden ik rijd namelijk voor mun eigen plezier niet voor een ander.
De motor stata op 35KW maar dit kan je er, neem ik aan, vrij makkelijk afhalen. Ik vind dat je afbreuk doet aan deze mooie motor door een beeld te schetsen dat mensen er op voor lul zouen rijden?!