Suzuki GSXR 1100 K 1989 Oliekoeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roderickdepineut

MF veteraan
14 mei 2004
2.786
20
Hilversum
Ik heb dit een beetje gekopieerd en geplakt van marktplaats maar staat zinvolle info in:

Te koop
Suzuki GSXR 1100 K uit 1989
KM stand is 52.129
1127 CC Oliegekoeld
5 Versnellingen
Meer dan 35 KW

Vraagprijs 2300 euro (marktplaats 2500)
‐-----
Update 28-5-2020
Motor start en loopt, ik heb er verse 98 V power in. Met deellast loopt ie op 3 cilinders maar zodra je meer gas geeft loopt ie op 4 cilinders en spuit er vandoor!
Je kunt volgas geven zonder stotter of inhouden. Motor is verzekerd en in de wegenbelasting, heb vanavond een stukje gereden. Hij rijdt, remt, schakelt en start nu zelfs op de accu die erin zit!
------

Na 15 jaar wil ik toch afscheid nemen van mijn GSXR 1100. Volgens RDW ben ik de eerste eigenaar (is natuurlijk niet zo)
Reden: Het lukt me niet meer om deze oer motor in nette rijdbare staat te houden en echt ruimte om hem netjes weg te zetten heb ik ook niet.
Hij heeft nog de kans om een mooie klassieker te worden!

Geïnteresseerden kunnen sowieso veel info krijgen als je contact opneemt:

Hier wat dingen die me te binnen schieten:
- Motor is niet in concour staat!! Aan de linker kant zijn er ooit krassen ontstaan en dit is weer in kleur gespoten. Er is een klein hoekje van het voorste deel van de kuip weg/beschadigd bij aansluiting met middenkuip, bij een bevestigingspunt.(foto 9/10)
- Zoals te zien op de foto is de tank wit, dit komt omdat de originele tank een roest gaatje heeft (van binnnenuit onststaan). Originele tank is niet netjes maar is wel aanwezig.
- In 2007 ongeveer heb ik er een Streetfighter van gemaakt bij Gixxerron in Amersfoort en in 2015 ongeveer is de originele kuip er weer op gekomen die al die tijd op zolder heeft gelegen!
- De carterpan is vervangen omdat het schroefdraad van de oude plug kapot was, tevens zijn de kleppen gesteld waar nauwelijks iets aan hoefde te gebeuren. 3 kleppen marginaal bijgesteld rest was in orde.
- De originele achterveer is in 2017 vervangen voor een GSXR 600/750 K4 achterveer. Achter voelt beter dan ie ooit is geweest!!
- Koppeling leiding is al een keer vervangen
- Remleidingen voor zijn staal en er is zeer weinig mee gereden.
- Gasnaalden zijn een keer vervangen maar hij is niet getuned, wel daarna afgesteld op de rollenbank. Gaf 129pk op het achterwiel.
- Geluid is altijd super geweest met 2 open Bos dempers, niet te hard.
- Remklauwen voor zijn al een keer gereviceerd/volledig uit elkaar geweest
- Voorvoork is al een keer helemaal uit elkaar geweest en de vorkpoten en stofringen zijn nog dicht. Vorkpoten zijn best netjes!
- De laatste flinke rit liep deze motor nog 275 op de teller.
- Heeft sindsdien nagenoeg stilgestaan op 1 oliewissel na
- De carburateurs zijn daarom toe aan een reinigingsbeurt, benzine in de tank is ook oud misschien wel 2 jaar?
- Accu is uiteraard overleden maar start meteen met starthulpje.

Bouwjaar 1989
KM stand is 58.000 KM (Originele teller, nooit aan geprutst, ook als streetfighter zat deze teller erop!) Ik kocht de motor in 2005 met 42.000 km op de teller.
Heeft in mijn 15 jaar tijd nagenoeg altijd binnen gestaan en heel veel stilgestaan, geen woon werk verkeer, geen regen, geen roest

Trefwoorden:
Oliekoeler Oldskool Gixxer 1127 Suzuki GSXR
 

Bijlagen

  • M86.jpg
    M86.jpg
    198,8 KB · Weergaven: 23
  • M87.jpg
    M87.jpg
    149,1 KB · Weergaven: 20
  • M88.jpg
    M88.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 21
  • M89.jpg
    M89.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 29
  • M90.jpg
    M90.jpg
    89 KB · Weergaven: 26
  • M91.jpg
    M91.jpg
    116,8 KB · Weergaven: 26
  • M92.jpg
    M92.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 24
  • M93.jpg
    M93.jpg
    81,3 KB · Weergaven: 28
  • M94.jpg
    M94.jpg
    98 KB · Weergaven: 27
  • M95.jpg
    M95.jpg
    127,8 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Net 45 minuten voor niks staan wachten op Mark uit Hilversum, noem zich Ride or Die Custom Bikes op markplaats en heeft aardig wat slechte recensies. Ik had het kunnen weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan