Suzuki GSXR 600 Corona Edition toch te koop :(

Dit komt het topic niet ten goede maar heeft die ook deze opties/kmstand/ en is ook geen corona.. dus als je geen corona wilt is het natuurlijk een optie.. maar ik zet ook niet voor niets een corona te koop met meerder opties, het kan ook goedkoper maar dan haal ik b.v. de undertail en uitlaat er af aangezien ik daar al belangstellende bij heb, hetzelfde geld voor de Powercommander.. maar het liefst verkoop ik em in 1 keer ;)


Sorry, het was echt niet mijn bedoeling om je af te kraken, maar juist om je ergens op te attenderen.

Persoonlijk houd ik niet zo van Corona's (wel van de biertjes hoor *D ), maar hij ziet er wel heel erg netjes uit EN hij heeft veel aantrekkelijke opties.

Succes met de verkoop !!!

:W
 
Succes Fab met de verkoop.
Het moest er dus toch van komen.
Omgeving komt zeer bekend voor
En ik denk dat ik die blauwe Gixxer naast je ook wel ken :Y
Zo weer een subtiel kickje *O*
 
Met pijn in mijn hart doe ik mijn motor weg. Dit in verband met het feit dat ik een auto nodig heb voor vervoer, boodschappen etc. en aangezien ik niet al te veel geld heb is dit de enige optie helaas. De motor heeft me nooit in de steek gelaten en rijdt super goed.
het betreft een:

Zeer mooie en goed onderhouden Suzuki GSXR 600 Alstare in Corona kleuren
Bouwjaar 2003 :9
De motor heeft 13000km gelopen en is afgesteld bij Madracing.

Opties:

- yoshimura Bolt on einddemper (zonder db killer) heel mooi geluidje
- Powercommander PCIII USB (volledig afgesteld (uitdraaien aanwezig)
- slurpt bij normaal rustig gebruik bijna geen benzine (17liter op 280km)
- slurpt bij sportief gebruik zo'n 17 liter op 180km)
- Hotbodies Undertail (zie foto) met ingebouwde knipperlichten
- Solo seat + Duo seat aanwezig voor passagier
- Originele uitaat en originele undertail ook aanwezig
- 2 hagelnieuwe banden (Michelin Pilot Power)
- Totaal schadevrij (is na te vragen bij dealer)
- Geel double Bubble Kuipruitje voor betere windgeleiding
- heeft altijd droog gestaan en heeft nergens roest of slijtage
- Motorisch 100% en uiterlijk dus ook

voor meer info altijd kunnen bellen naar 0618341263 of mailen naar flap(apenstaart)quicknet.nl

Voor een richtprijs moet je denken aan 7500 eurie, het is best een smak geld om uit te geven (ik weet et ;) ), hij is het echt waard!

foto's :

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

jij zit niet ver bij mijn vandaan, haha.

heb je weleens zien rijden in AP, mooi fietsie, beste brul :Y

Gr. Steven :9
 
Ik heb een Renault Clio 1.6 8v, dacht dat je die te klein vond?
Een Clio cupra bestaat sowieso niet, je bedoelt zeker een Sport, die is net zo groot als een 1.6 8v :+


je hebt gelijk hoor, maar ik vind hem ook te klein, net als de ibiza, maar dat zijn nog best leuke auto's en dat trekt me op zich wel, ik bedoelde overigens seat leon cupra, ik weet niet waarom ik een clio heb neergezet :X



kunnen we nu verder gaan met de verkoop? want volgens mij is dit topic in eerste instantie bedoelt voor de verkoop van me motor :W
 
eyo fab, hoe staat het met de verkoop?

kijken kijken en nie kopen :+

gewoon houden en koop net als mij een autotje erbij. Met wie moet ik anders het dorp onveilig maken -O-

succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan