Suzuki GSXR 600 , GSX-R 600, 15000 km, 1999, Moet weg!

Apocalypse

MF'er
26 mei 2006
214
0
Hilversum
Te Koop aangeboden,

Een bijna niet van nieuw te onderscheiden Suzuki GSXR 600 Srad uit 1999. De Motor is op 2 hele kleine plekjes na helemaal gaaf. Het kuipwerk is als nieuw, net zoals de rest van de motor.
Ik wil graag op vakantie, en daarom moet hij snel weg.

De vorige eigenaar heeft de motor ruim 10 jaar gehad, en er toen slechts 5000 km mee gereden. Heeft daar ook altijd binnen gestaan en dat is te zien.
De motor is 100 % technisch in orde. Achterband is bijna nieuw, voorband aan vervanging toe. Ik wil deze met de koop erbij vervangen, dus de keuze aan de koper welke band erop komt.
Remblokken voor zijn goed, net als achter. Geen lekkende voorvorkkeeringen. Gewoon 100 % in orde.

Motor heeft afgelopen week Nieuwe bougies en verse olie en een filter gekregen. ketting heb ik wat opgesteld, staat dus netjes op spanning. Diverse scharnierende punten zijn gesmeerd en gesteld. Komend seizoen geen onderhoud meer, dus opstappen en rijden. Het duo zitje zit erbij!

Kortom, zoek jij een hele knappe srad, bij deze . In een kleurstelling die ook eigenlijk niet zoveel ziet.
Ik ga 15 juli met vakantie, voor die tijd moet hij weg!

Daarom deze lage vraagprijs : 2700,-

In de prijs zit nog enige rek. Proefrijden geen probleem . Ik ben het beste te bereiken op mijn 06 nummer.

MVG,

Vincent 0648720431.
 
foto

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan