Suzuki GSXR 600 SRAD 1997

Jim

MF veteraan
20 aug 2008
1.760
29
Goedendag *D ,

Bij deze mijn motor aangeboden, omdat ik iets anders wil.

Motor is van 1997. Aangekocht bij Motoport leeuwarden. In garantie periode is de nokkenasspanner en ketting en gelijders vervangen.
Teven een CDI unit vervangen.

Ieder jaar heeft de motor een beurt gehad (olie, filter, bougies, remvloeistof).

Begin van het jaar Forte in de tank en gaan!

Opties:

:) Gear indicator
:) Alarm
:) Laser deeptone uitlaat
:) Kleine knipperlichten
:) Stalen remleidingen voor
:) Frame protectors
:) LED stadlicht
:) Xenon dimlicht
:) Duo zitje

Velgen zijn in tegenstelling van normaal zwart: geel. Nu met extra gratis rode velgrand :P

Optisch in goede staat. Klein deukje in de tank aan de linkerkant. GEEN LAKSCHADE.

:) Voorband 80%
:) Achterband 90:%
:) Kmstand 40k, word af en toe nog mee gereden.

1127swl.jpg


1zfsnbk.jpg


2999,99

Eventuele inruil mogelijk.

Jim.
 
Laatst bewerkt:
Kick!
Komt er een nieuwe soes voor terug?

Ik had een vraagje..
Welke gear indicator heb jij op je fiets zitten? Ik was namelijk naar zoiets op zoek.
 
Kick!
Komt er een nieuwe soes voor terug?

Ik had een vraagje..
Welke gear indicator heb jij op je fiets zitten? Ik was namelijk naar zoiets op zoek.

Biketronix.

Geen idee, misschien.
 
Supermoto lijkt mij wel leuk (hint)
 
Ziet er nog goed uit!

Alleen hoge vraagprijs voor zo'n motor... jaartal en km etc.

En rijd nog mooier. Prijs? Voor dit geld vind je veel mindere srad'jes. En 750 is vaak goedkoper dan 600 :)
 
Laatst bewerkt:
Niemand die zijn SM kwijt wil?

Bijbetaling v.a mijn kant is ook een optie :)

esnlhh.jpg
 
Laatst bewerkt:
JA, ik ga de motor in onderdelen verkopen. Sorry maar beetje domme vraag...
 
Mijn welgemeende excuses voor de uiterst domme vraag van mij. Want zonder sportdemper en valblokken ligt namelijk je gehele motor uit elkaar...

dikke doei
 
Mijn welgemeende excuses voor de uiterst domme vraag van mij. Want zonder sportdemper en valblokken ligt namelijk je gehele motor uit elkaar...

dikke doei

Ja dat is waar. Drol. Ik ga mijn motor toch niet verkopen zonder demper of wel dan?

Je mag ze wel afnemen tegen nieuwprijs:

Demper 600 euro
Valbokken 75 euro

Laat het me snel weten, misschien zijn er meer gegadigden!!!

Dagggg :W
 
Laatst bewerkt:
Jezus wat ben jij een botte lul (echte fries zeker)
Misschien had je ook gewoon normaal kunnen reageren en antwoord geven "drol" ?!

Staat misschien ook wat netter tegen potentiele kopers?

natuurlijk wens ik je enorm veel succes met de verkoop he
 
Laatst bewerkt:
Lekker dan, dit. Wie weet had je je originele demper nog. Je fiets met originele demper brengt meestal net zoveel op als met een after market dempert.

Ben het met mona toetje eens, je komt niet erg sympatiek over op toekomstige kopers.
 
Beetje rare reaktie inderdaad.. -O-
Je zou ook iemand een plezier kunnen doen met die demper. zijn er genoeg die wel een demper los verkopen en standaard uitlaat monteren voor de verkoop. kwa prijs maakt het idd weinig uit namelijk. maar om dan meteen zo te reageren :N

Daarnaast ligt je verkoop prijs erg hoog gezien bouwjaar en kilometerstand ;)

Goodluck anyway dat zul je nodig hebben met zo een instelling en zulke antwoorden ! :P

:W
 
Misschien wat bot ja, maar goed, botte lul? Ben je net zo fout bezig. Had niet zo moeten reageren, corrigeer me zelf wel. Maar goed, originele demper staat niet in de advertentie, en anders stond de advertentie wel bij Onderdelen verkoop. En omerta, zit jij op het forum om iedereen succes te wensen met de verkoop (zoals al je 16 posts) of heb je ook daadwerkelijk een motor?

Prijs is overigens een vraagprijs.
 
Laatst bewerkt:
Denk je dat ik lief ga reageren als jij zo doet,

en waarom zou ik een demper kopen als ik geen motor heb, moet je toch iets verder in mijn posts spitten?
Maar heb verder geen zin meer om met jou te praten.
 
Laatst bewerkt:
Denk je dat ik lief ga reageren als jij zo doet,

en waarom zou ik een demper kopen als ik geen motor heb, moet je toch iets verder in mijn posts spitten?
Maar heb verder geen zin meer om met jou te praten.

Ik had het tegen Omerta.. Read ;) Internet held :+

Kom dan ook niet steeds terug in dit topic... :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan