suzuki gsxr-750 2005

He Berky

Je heb groot gelijk man, als je het kan en je wil het, moet je het gewoon doen. Als ik het kon zou ik het ook doen.

Jij bent bevoorrecht en dat wekt jaloezie op.

Ik wens je veel succes toe met je nieuwe fiets


:]
Ed

Groot gelijk. Als je het geld hebt, waarom niet. Je leeft maar 1 keer. Doe het dan goed!
 
...ik ga niet 5 jaar op een oud barel rijden zoals jou dan schaam ik me rot...

Triest hoor als je er zo over denkt :r

En ja ik heb een barrel van wel 7 jaar oud en ik ben er nog trots op ook :X


Werd mijn mening ook niet gevraagd? Goh jammer zeg :Z

Moet je maar geen topic openen op een forum zullen we maar zeggen ;)
 
dat moet toch iedereen voor zich zelf weten een als je geld over waarom niet
ik proef wel een beetje jaloezie |(


Is gsx peter de kontknaap van berky ofzo :? :X

:+

Neem aan dat berky zichzelf wel kan 'verdedigen' en omdan een paar keer bij te springen in t topic...tja


[edit: sorry, moest ff kwijt]
 
Laatst bewerkt:
Als je het geld hebt en het kan moet je het zelf weten waarom niet :? , als je dan alleen niet kan begrijpen dat niet iedereen dit kan of wil ben een verschrikkelijke domme lul :X
 
wat een gezeik hier zeg; kan iedereen elkaar niet in zijn waarde laten, of elk jaar een nieuwe of een van een aantal jaar oud, wat maakt het uit :? Als je maar plezier hebt, daar gaat het toch uiteindelijk over :]
 
misschien leuk voor een poll: 8-)

heb je meer plezier met een gixxer 05 dan met een gixxer 04(met wel 6.000 km)?
 
De mensen die zeggen "wat is hier goed aan" zijn misschien wat jaloers maar in tegenstelling, ook de mensen met een wat ouder fietsje kunnen zeer tevreden zijn :) Denk dat dit topic beter gesloten kan worden. En inderdaad, de mensen moeten elkaar gewoon in hun waarde laten ;)
 
De mensen die zeggen "wat is hier goed aan" zijn misschien wat jaloers maar in tegenstelling, ook de mensen met een wat ouder fietsje kunnen zeer tevreden zijn :) Denk dat dit topic beter gesloten kan worden. En inderdaad, de mensen moeten elkaar gewoon in hun waarde laten ;)
:^

Inderdaad, als je het geld hebt, waarom niet.. Maar mensen die een motor van 10 jaar net kunnen rijden zijn ook blij DAT ze kunnen rijden.. ;)
 
Blijkbaar komt er inderdaad een special edition van de GSXR750. Hoop dat ze hem zwart maken zoals de GSXR1000.
 
Berky,

Gefeliciteerd met je motor. Lekker boeie of je nu om het jaar, 2 jaar, of 3 jaar een nieuwe fiets koopt. Als jij een nieuwe wilt, soit.

Henz
 
Ik dacht dat dit een leuk topic over de nieuwe gixxer750 zou worden, veel plaatjes, specs en zo. *D

Maar nee, het wordt een welles nietes topic met gezeik over hoe gaaf je nou wel of niet bent als je een nieuwe bike koopt en hoe triest je nou wel of niet bent als je op een barrel (dubbel r inderdaad) rijdt. B|

Grow up gasten. Als je wel geld wilt en kan spenderen, kan je inderdaad een nieuwe kopen en als je minder geld hebt, kan je ook helemaal prima rijden op een wat oudere. :Z

By the way, ik wil een k5 750 :X :+
 
Ik dacht dat dit een leuk topic over de nieuwe gixxer750 zou worden, veel plaatjes, specs en zo. *D

Maar nee, het wordt een welles nietes topic met gezeik over hoe gaaf je nou wel of niet bent als je een nieuwe bike koopt en hoe triest je nou wel of niet bent als je op een barrel (dubbel r inderdaad) rijdt. B|

Grow up gasten. Als je wel geld wilt en kan spenderen, kan je inderdaad een nieuwe kopen en als je minder geld hebt, kan je ook helemaal prima rijden op een wat oudere. :Z

By the way, ik wil een k5 750 :X :+

:^

Moet ik wel eerst ff een garage kopen :P
 
Even weer on-topic dan: iemand al meer nieuws/plaatjes van de special edition GSX-R750 2005, die naar verluid gepresenteerd zal worden op de MotoRAI in het kader van het 20 jaar bestaan van de GSX-R750?
 
Nog een vraagje aan de eigenaren van een GSXR750 04 model.
Heb afgelopen vrijdag een ritje gedaan op een 750 dus.

Wat mij opviel is dat er enorme trillingen optraden bij terugschakelen op
7000rpm. Nu ik moet eerlijk bekennen dat stuurgewichtje aan een kant ontbrak maar vond het toch wel extreem.
Anderzijds vond ik de gasrespons op zijn minst gezegd ook nogal bruut hoewel ik toch een injectiefiets gewoon ben (CBR600RR).

Enige ervaringen hiermee ?

Voor de rest een heel aangename fiets om mee rond te rijden. Had wel iets meer punch verw8 ivm met mijn niet-std RR. Maar dat zal wel veranderen eens de gixxer dezelfde behandeling krijgt })

Afw8 wat de ZX10 testrit geeft maar vrees een beetje, "te veel van het goeie"
 
Na de eerste post een voorspelbaar petit topique geworden.

Elk jaar een andere moto kopen gaat redelijk ver. Ik zou het niet willen alleen al voor de rompslomp en het inrijden.
 
Nog een vraagje aan de eigenaren van een GSXR750 04 model.
Heb afgelopen vrijdag een ritje gedaan op een 750 dus.

Wat mij opviel is dat er enorme trillingen optraden bij terugschakelen op
7000rpm. Nu ik moet eerlijk bekennen dat stuurgewichtje aan een kant ontbrak maar vond het toch wel extreem.

Hoor/lees dit vaker. Zijn er meer mensen die er last van hebben? En is dit alleen bij bepaalde toerentallen of eigenlijk altijd :X Lijkt mij niet prettig rijden, en dat is jammer want het 2005 kleurenschema blauw/zwart is errug mooi. })
 
Hoor/lees dit vaker. Zijn er meer mensen die er last van hebben? En is dit alleen bij bepaalde toerentallen of eigenlijk altijd :X Lijkt mij niet prettig rijden, en dat is jammer want het 2005 kleurenschema blauw/zwart is errug mooi. })

Heb er laatst een gehuurd, een K4, en inderdaad trillen de spiegels nogal bij bepaalde toertallen... voor de rest weinig problemen mee gehad... rijd prima.. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan