Laag olie kon ik inderdaad eruit gieten, heb nog een luchtbelletje zichtbaar bij het olie kijk glaasje. Dus dat zou gewoon goed moeten zijn. Ben bang voor het ergste.
Heb vandaag weer 110 km zonder problemen kunnen rijden,
Heb hem wel nergens zwaar kunnen belasten. Dus dat blijf nog even uit.
Maar ik denk dat ik eerst even ga flushen en dan nieuwe olie etc . Misschien dat het dan over is.
Zou zomaar kunnen zijn dat iets vast zit
Ik zou dat olieverversen en die flush even laten voor wat het is en een compressietest of nog liever een lektest laten doen. Dan weet je veel meer.
Er staan overal van die ronde borden ,rood randje met wit vlak met cijfertjes erin
Het kan inderdaad lastig zijn om de plek te vinden waar de olie uitkomt zeker bij hogere snelheden.
Kun je niet nadat je motor warm is en is gaan lekken snel even het ergste weghalen terwijl je motor nog draait (brand je klauwen niet aan de uitlaat) en daarna zoeken eventueel een paar keer gas geven om de druk op te voeren.
Had jij de olie ververst of de vorige eigenaar ?
Als het de vorige eigenaar was dan kan hij teveel olie erin gegooid hebben .Dat beland dan in je air-box wat gaat lekken aan de linkerkant omdat je motor op de jifty staat.
Die olie gaat dan tijdens het rijden overal heen.Jij hebt in je air-box alle olie eruit gehaald dus laten we het hopen dat het dit was ??
Leg eens uit wat een semi injectie is??
als het alleen bij 220+ is denk ik aan drukopbouw in de airbox door de rijwind en wat die doet met olie die via carterventilatie in de box komt.
En wat zou ik daar tegen kunnen doen dan ?
Stil laten staan
Als je met een aantal ritten zoveel olie in de air box krijgt dat je het eruit kunt gieten dan ben je toe aan een ander blok of een revisie.
Heb nu al zeker 250 km gereden en is nog steeds droogmaar nog nergens echt kunnen vlammen. Maarja zolang ik onder de 220 km/h blijf is het goed blijkbaar haha