Suzuki gsxr 750 k5 komt niet op toeren

Leroygsxr

Rookie
27 jun 2017
5
0
Utrecht
Goeiemiddag

Ik heb een vraag over mijn suzuki ik had te weinig olie. Toen gevuld maar iets te veel er in gedaan. Wel mee gereden alleen kwam niet op toeren en kom niet op snelheid. Olie heb ik er een beetje uit laten lopen en injectorcleaner in mijn tank gedaan. Maar mijn suzuki loopt voor geen meter. Hij komt wel in elke versnelling op een toerental rond de 8000 toeren maar hoger komt die niet. Ook als ik mijn koppeling inhoud en gas geef gaat die heel langzaam naar de 8000 toeren ipv 16000. Verder heb ik het luchtfilter schoon gemaakt en nieuwe bougies erin gedaan. Nog steeds doet hij het niet goed.

Weet iemand wat ik eraan moet doen

Bvd
Leroy
 
Wat zeg je nu zelf eigenlijk Rambabbel ,weet je wel wat jij schrijft ,en wat het manual vermeld en wat ik ook zeg, wat er staat in het manual .
Jij beweert nu als zogenaamde suzuki monteur nu iets heel anders,,
Dat het fi lampje aangaat als de olie,op,is ,en er staat toch duidelijk te laag en niet op,,want op,is het het engels,empty,dus tja joh
Dan ben jij 1 van die lapszwans monteurs die klanten van alles op,de mouw spelden en geen reet verstand van hebben .
En denk Rambabbel,zou stom van Suzuki wezen ze gaan een lampje pas laten branden als de olie op.is.
Want dan loopt het blok vast,zonder olie een vastloper,het fi lampje waarschuwt,let op je olie niveau is laag ,bijvullen is nu gewenst.
Maar als jij dit niet kan snapen ,als zogenaamde Suzuki monteur, zou ik nooit mijn motor door jouw laten onderhouden.
Jij bent 1 van die zogenaamde geweldige monteurs die beweren ,uitlaat en inlaat kleppen verlopen nooit, hoef je niet te stellen ,
Fi lampje brand als de olie op is ,en dan ben je veel te laat,en nog meer onzin ,zo een gevoel heb ik nu bij jouw uitleg ,
Rambabbel.
Laat nou Suzuki nimag een hele andere uitleg geven aan het fi lampje en ook hun manual ,dus tja .
En hoe,zou ik dat weten ?.
Training,sleutel opleiding,storing en onderhoud , ,motor fiets technicus,bij Suzuki nimag en daarvoor een certificaat krijgen ,omdat je dat kan gebruiken in een bepaald werk als monteur.
Bij een officiele suzuki dealer,de naam zal ik niet noemen hier .
Ga geen reclame maken.
Denk jij was die gozer die er geen zak van snapte, en toen die twee weken sleutelen cursus ,bijscholing, op dag 1 al werd weg gestuurd ,vak onbekwaam heette dat heel netjes .
Ongeschikt voor het vak zei de leraar ,docent al daar .
Maar volgens mij heb jij nooit van die opleidingen gehoord bij suzuki nimag.
Wie ben jij dan mij te vertellen hoe het zit of werkt...



Toedeloe met je monteur spelen.

er staat LOW OIL PRESSURE....oftewel lage olie DRUK

dat rode lampje brand enkel bij gebrek aan DRUK en heeft niks te maken met olieniveau totdat de olie zover op is dat de DRUK in het gedrang komt... |(

zit je nou te zieken of ben je echt van je gelijk overtuigd :? nee toch zeker :?
 
En dat zeg jij als moderator .
Ik word geirriteerd omdat zogenaamde 1 e monteurs dus dingen die zelfs in het werkhandboek staan ,verdraaien en veranderen in hun eigen voordeel .
Ik was eerst eerste monteur , en nu chef werkplaats,leidingevende.
Ik beoordeel mijn personeel, of ze hun reparaties goed uitgevoerd hebben.
Ook 1 e monteurs moeten van mij naar herhalingscursussen daar ze soms dingen zeggen die echt niet kloppen.
En fouten maken.
Ik doe ook zelf reparaties ,en complete blok revisies,waar anderen niet meer uitkomen,
Heb opleiding motorfiets techniek geleerd ,en erna diversen cursussen bij diverse motorfabrikanten gevolgd,certificaten gehaald .
En ga elk jaar op herhaal cursus trainingen.
Ik weet echt wel waar ik over praat bij storingen.
Valt me ook verder op hier MeanBleuMan.
Op dit forum en ook in andere topics ,leden zoals Janbros willen altijd laatse woord hebben,koste wat kost.
Een ander hier zegt dat ik moet opdonderen,dat mag allemaal wel .ik herhaal een forumlid zijn uitspraak even::Feit is ik ga in discussie met foto's en technisch onderbouwde argumenten,en nog krijg je bagger over je heen hier.
Een vaste kern van motor forum gebruikers die hier al langer zit ,menen nieuwkomers de les te lezen.
Kijk daar ook eens na, MeanBleuMan.
Niet alles is zo zwart wit als jij nu zegt.
Door hun soms rare adviezen ,zonder enige technische ondergrond ,ga ik in de verdediging
Niet meer en niet minder,
Maar als mensen me uitschelden dan scheld ik daarop terug.
Dat is mijn recht in een vrij land.
Als je eerlijk bent MeanBleuMan als moderator moet je die anderen daar ook op aanspreken.
En niet de 1 voor de ander trekken.
Wees wel eerlijk in alles ,ook in deze.

werkplaats chef en 1e monteur :? -O- waar dan ergens als ik vragen mag :? hier hebben ze de cewaco maar die staan op harken te leunen :Y dat zal iets anders zijn :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan