Suzuki GSXR 750 SRAD gaat weg in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

quicktime

MF'er
10 apr 2007
191
0
Papendrecht
Hallo medeforummers! :W
Bij deze bied ik mijn SRAD aan. Het is een '98-er met injectie dus.
Eerst even het verhaal:
Ik heb deze brommer in april gekocht, en heb er een erg leuke vakantie mee gehad in Zuid-Europa. Toen ik begin september weer op weg was voor een vakantie sloeg het noodlot (opnieuw) toe (al eerder heb ik stilgestaan met een kapotte brandstofpomp). deze keer was het echter serieuzer. De diagnose was niet best en het komt er op neer dat het blok aardig naar de kl*te is. Het zou een reparatie worden van ongeveer 2000 euro en dat was net wat teveel voor een arme student :p
daarom besloot ik maar de Soes in onderdelen te verkopen (als er genoeg geinteresseerden zijn) of er moet een handige harry zijn die er heil in ziet en me in een keer van het beestje wil verlossen natuurlijk :)

De onderdelen:
op het moment is letterlijk ALLES er nog dus het heeft weinig zin alle onderdelen al te vermelden.
enkele dingen die ik wel vermeld:
- Bos einddemper (zie foto) (klein deukje erin)
- Powercommander II
- Stuurdemper
- Carbon framecovers (zie foto)
- frame met kenteken
- 2 velgensets, een witte en een paarse velgenset
- aantal tandwielsets met verschillende verhoudingen
- huidige tandwielset is 500 km oud
- DID ketting 500 km oud
- K&N inlegfilter
------------------------------------------------------------------------
als je interesse of vragen hebt, reageer maar gewoon even
of pm ff.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet te snel van stapel lopen moest ik in jou plaats zijn. Motorblok reviseren is best wel duur, maar je daarom nog niet alles in één keer te laten doen. Zo een mooie soes zeg.
 
ik hou me eventueel ook aanbevolen voor de stuur demper als Bozzie er van af ziet
 
Ik zou niet te snel van stapel lopen moest ik in jou plaats zijn. Motorblok reviseren is best wel duur, maar je daarom nog niet alles in één keer te laten doen. Zo een mooie soes zeg.
thx:) maar om hem te reviseren moet er wel echt veel vervangen worden. daar gaat erg veel tijd en geld inzitten. dat laatste is het grootste probleem en persoonlijk vind ik het dat niet waard.
 
@bozzie en cavalli: markcbr900rr heeft wel interesse om de hele rambam te kopen, als dit niet doorgaat laat ik het weten! gr
 
voor 750 euro een goed blok kopen en vragen of iemand hem er in wil zetten stelt geen ruk voor alleeen wat tijd
en dit blok verkopen voor onderdelen of inruilen op nieuwe blok maar zo verkopen zo krijg je er geen ruk voor
 
Heb wel interesse in de voorvork om in een SV te bouwen, heb je toevallig wat maten van de poten (en je vraagprijs)? Misschien heb ik alleen de poten nodig, maar kan ook zo zijn dat ik interesse heb in de hele voorpartij als het me teveel gesleutel wordt ;)
 
Heb wel interesse in de voorvork om in een SV te bouwen, heb je toevallig wat maten van de poten (en je vraagprijs)? Misschien heb ik alleen de poten nodig, maar kan ook zo zijn dat ik interesse heb in de hele voorpartij als het me teveel gesleutel wordt ;)

Anders hou ik me wel aanbevolen voor de voorvork ^^
 
Wat kost de rechter zijkuip?
En zie ik het goed dat er een tank hoes omheen zit? zoja wat kost deze?
Wat kosten de air intakes en zijn deze inclusief bevestigings punt of zonder en gewoon zwart of carbon look?


Heb je eventueel meer gedetaileerdere fotos van de hierboven vermelde onderdelen?
 
motor is t/m zondag gereserveerd voor roy 'r'
als de koop niet doorgaat horen jullie van me eaalb en dragonkiss
@themauster: de linker en rechterkuip (en die kleine unit aan de onderkant bij het achterwiel) zijn allen onbeschadigd op wat gebruikerskrasjes na.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan