Suzuki gsxr600 srad '99 1999 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

B@rt#89!

Die hard MF'er
14 feb 2008
577
0
Groningen
Te koop: Suzuki gsx-r 600 srad

Bouwjaar: 1999

Km-stand: 37.900 km

De motor is in goede staat van onderhoud. Zowel de banden als ketting en tandwielen zijn ongeveer 3000 km oud. 2000 km geleden zijn de olie, oliefilter en bougies vervangen, toen is ook de luchtfilter schoon gemaakt. Om hem helemaal netjes te maken voor de verkoop heb ik de nokkenaskettingspanner laten vervangen, want deze begon je al wat te horen (gsxr kwaaltje…).

Extra´s

~ Andere spiegels
~ Echte carbonnen framecovers
~ Kleine knipperlichten achter
~ Haakse ventielen

Enige nadeel aan de motorfiets is wat lichte omvalschade aan achterkap. Dit beperkt zich enkel tot een paar oppervlakkige krasjes, niet diep. Kan evt. makkelijk weg worden gewerkt met een sticker. Maar hier is de prijs dan ook naar lijkt mij.


Voor meer foto’s, vragen of een proefrit kunt u mij e-mailen.

MF vaste prijs: 1999 euro

De foto's






 
Laatst bewerkt:
Zozo, dat is al rap!
Is het probleem met het inhouden boven de 9500 toeren opgelost? Bleek het inderdaad een brandstof probleem te zijn?

Nou, er bleek uiteindelijk helemaal niets aan de hand te zijn met de motor want na 100 km was het probleem ook alweer over. Heb er na aankoop direct een mf-tour mee gedaan van 300 km en daar zal ie wel weer schoon geworden zijn. Heb er zelf 500 km op gereden en nooit weer last van gehad. Waarschijnlijk had ie gewoon wat te lang stilgestaan. Wel begon je de naks te horen dus deze heb ik laten vervangen omdat ik wel een motorisch goede motor wilde verkopen.

De motor had ik gekocht omdat ik een wat lichtere motor wilde ipv mijn tl1000s. Maar al gauw kwam ik tot de conclusie dat zoon stap terug in koppel en vermogen onderin mij wel wat groot is. Het was dan ook een impulsaankoop want ik wist dat ik er nooit veel op kon verliezen. Maar daarom heb ik ook besloten om er niet de hoofdprijs voor te vragen.
 
Volgens mij is 1999 euro al een heeeele scherpe prijs, staan ook sradjes voor 3000 op internet met dezelfde km-stand. Mocht de lichte schade toch zoon grote minpunt zijn, dan breng ik deze wel naar de spuiter. Op marktplaats staat ie voor 2195, daarom wil ik sowieso de eerste paar week niet lager gaan dan 1999. Het is gewoon een goede motorfiets, start direct en loopt als een naaimachine (zelfs bijna zo stil :+)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is 1999 euro al een heeeele scherpe prijs, staan ook sradjes voor 3000 op internet met dezelfde km-stand. Mocht de lichte schade toch zoon grote minpunt zijn, dan breng ik deze wel naar de spuiter. Op marktplaats staat ie voor 2195, daarom wil ik sowieso de eerste paar week niet lager gaan dan 1999. Het is gewoon een goede motorfiets, start direct en loopt als een naaimachine (zelfs bijna zo stil :+)

Hoe duur had je hem eigenlijk gekocht dan? (scheelt me zoeken :+ )
 
Dat mag je lekker zelf opzoeken :+

Verder vind ik dat ook niet relevant, want nu doet ie het weer perfect

Naja, dat deed hij eigenlijk al....

1500 dus geboden, voor meer moet je iemand anders hebben aangezien deze voor 1500 al te koop stond.... tis geen handels-site he :+
 
Ach, hij staat niet in de weg hoor. Heb inmiddels ook al een serieuze reactie via de mail. Ik wilde eerst mijn tl1000 verkopen, maarja, daar zat toch wat meer emotionele waarde aan dan aan deze motorfiets. De motor staat ook op marktplaats voor 2195 euro, maar vanaf maandag/dinsdag wordt dat ook ook 1999 zonder biedmogelijkheid. Heb al heel veel reacties gehad, zelfs al een afspraak. Maarja, die zeggen ze dan weer af. Ben daarom ook niet zoon fan van MP...

Het is nu gewoon een eerlijke motor, waar je de eerste 20.000 km niet veel afschrijving aan zal hebben. Dus, grijp je kans :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan