Suzuki GSXR600

11 jan 2008
3
0
Zevenbergen
hallo allemaal,
Ik ben 19 en ik vroeg me af of je een Gsxr600 uit 2001 officieel op 25kw kenteken kan laten zetten. Want het is me onduidelijk of dit nu mogelijk is ofniet.

Alvast bedankt Elwin
 
Ik dacht dat alle modellen na het jaar 2000 op CDI kwamen.

Dus wanneer de suzuki op cdi staat, kan je hem legaal ombouwen.
(er wordt dan een 25kw) cdi geplaatst en je krijgt de vol vermogen in de hand mee.
De dealer zal de papieren opsturen en dan krijg je binnen een paar weken je mkotor papieren binnen met 25 kw er op.

(zo werd dit ook gedaan met mijn suzuki sv) (ook cdi)

EDIT:

Even voor je gekeken 2001 model heeft CDI
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat alle modellen na het jaar 2000 op CDI kwamen.

Dus wanneer de suzuki op cdi staat, kan je hem legaal ombouwen.
(er wordt dan een 25kw) cdi geplaatst en je krijgt de vol vermogen in de hand mee.
De dealer zal de papieren opsturen en dan krijg je binnen een paar weken je mkotor papieren binnen met 25 kw er op.

(zo werd dit ook gedaan met mijn suzuki sv) (ook cdi)

EDIT:

Even voor je gekeken 2001 model heeft CDI

Wat ik wist, was het model 2003. Alleen vanaf dan officieel op kenteken.
 
raar, zou al sik jouw was even een suzuki dealer bellen.
2001 model straat op cdi en dan zou die verandert moeten kunnen worden.

Maar nogmaals: Bel even de dealer of hij op 25kw cdi kan.
Weet je het gelijk
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal,
Ik ben 19 en ik vroeg me af of je een Gsxr600 uit 2001 officieel op 25kw kenteken kan laten zetten. Want het is me onduidelijk of dit nu mogelijk is ofniet.

Alvast bedankt Elwin

Ze kunnen vanaf 2003 of 2004 op 25kw op 't kenteken gezet worden, de rest zal op uitdraai gaan, gezien de modellen voor eerdergenoemde bouwjaren geen 2e typegoedkeuring hebben...
 
laatse bij suzuki dealer geweest want wilde ook gsxr600, maare is toch een hele mooie sv geworden :D:D:D maare ik dwaal af

Gsxr600 kan pas bouwjaar 2005 op 25kw gezet worden en was suzukidealer waar die te koop stond. Ik weet natuurlijk niet of dit juiste is maare werd tegen me verteld ;)
 
laatse bij suzuki dealer geweest want wilde ook gsxr600, maare is toch een hele mooie sv geworden :D:D:D maare ik dwaal af

Gsxr600 kan pas bouwjaar 2005 op 25kw gezet worden en was suzukidealer waar die te koop stond. Ik weet natuurlijk niet of dit juiste is maare werd tegen me verteld ;)

Kijk zo hoor thet He, Die Suzuki sv verovert je hart als je hem ziet.
Die heerlijke zware brom, V-twin met open luchtfilter, powercommander, dikke open uitlaat.
En GAS er op. Je waant je door de wereld van de SV. :} :} :] :] :9
 
Korte zin die alles duidelijk maakt:
Elke motor die 100% nederlands is (in Nederland gemaakt/ nooit geexporteerd oid) is legaal op 25 kw te maken (kenteken).

Dit heb ik nagevraagd aangezien ik een cbr 600f hurricane (geimporteert uit amerika) heb, en die dus op uitdraai 25 kw moest maken.
 
Laatst bewerkt:
Korte zin die alles duidelijk maakt:
Elke motor die 100% nederlands is (in Nederland gemaakt/ nooit geexporteerd oid) is legaal op 25 kw te maken (kenteken).

Dit heb ik nagevraagd aangezien ik een cbr 600f hurricane (geimporteert uit amerika) heb, en die dus op uitdraai 25 kw moest maken.
moet er wel een 2e type goedkeuring voor zijn, anders moet je em laten herkeuren :P
 
moet er wel een 2e type goedkeuring voor zijn, anders moet je em laten herkeuren :P
:^

Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen ;)
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.

En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kw ;) niet vanaf 2005.
 
:^

Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen ;)
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.

En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kw ;) niet vanaf 2005.
:^ 2003/2004 model heb ik ook nog voor staan kijken, met een CDI aanpassing kan deze op 25KW (legaal)
 
:^

Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen ;)
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.

En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kw ;) niet vanaf 2005.

:^
 
:^

Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen ;)
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.

En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kw ;) niet vanaf 2005.

:^

Deze kale mafketel heeft helemaal gelijk.
 
Korte zin die alles duidelijk maakt:
Elke motor die 100% nederlands is (in Nederland gemaakt/ nooit geexporteerd oid) is legaal op 25 kw te maken (kenteken).

Dit heb ik nagevraagd aangezien ik een cbr 600f hurricane (geimporteert uit amerika) heb, en die dus op uitdraai 25 kw moest maken.

HEB JE GEEN GELIJK IN!!!

Niet alle motoren hebben een 2e goedkeuring.
Mijn soes 400 uit 1990 komt uit duitsland is daar op 25kw gezet op papier en is daarna in nl ingevoerd. En staat dus 25kw op kenteken.
Maar wil ik hem vol vermogen hebben dan zit ik met een probleem, dan moet ik hem naar duitsland exporteren daar vol vermogen laten zetten op papier en daarna weer invoeren in nl.

Mijn Ninja 636 komt uit 2006 heeft een typegoedkeuring en kan dus in nederland naar 25kw worden gezet en weer terug.
Dat is ook gebeurt.
De kawa is nu weer vol vermogen want vanaf 7 maart mag ik vol rijden. :] :9
 
dus alles bij elkaar, de gsx kan niet legaal op 25kw.

Het is wel mogelijk via uitdraai, maar dit is veel gedoe en je bent dan niet officieel op 25kw volgens de politie. Ook kan het moeilijk zijn bij sommige verzekeraars. (unive accepteert alleen op kenteken legaal)

Dus zou dan maar is gaan kijken voor die SV. Veel zwaarder geluid, en veel trek kracht in 25kw stand.
 
dus alles bij elkaar, de gsx kan niet legaal op 25kw.

Het is wel mogelijk via uitdraai, maar dit is veel gedoe en je bent dan niet officieel op 25kw volgens de politie. Ook kan het moeilijk zijn bij sommige verzekeraars. (unive accepteert alleen op kenteken legaal)

Dus zou dan maar is gaan kijken voor die SV. Veel zwaarder geluid, en veel trek kracht in 25kw stand.

Ja maarja je kijkt toch ook wel een beetje naar wat je mooi vind. ;)

Opzich kan je wel op uitdraai verzekeren, maar ik zou er dan wel voor zorgen dat je alles zwart op wit heb staan met handtekening zoals MacReal al zei.
 
dus alles bij elkaar, de gsx kan niet legaal op 25kw.

Het is wel mogelijk via uitdraai, maar dit is veel gedoe en je bent dan niet officieel op 25kw volgens de politie. Ook kan het moeilijk zijn bij sommige verzekeraars. (unive accepteert alleen op kenteken legaal)

Dus zou dan maar is gaan kijken voor die SV. Veel zwaarder geluid, en veel trek kracht in 25kw stand.

Vanaf 2003 heeft de GSX-R600 een 2e typegoedkeuring en kan dus legaal op 25 kw... Bouwjaren daarvoor zul je het op uitdraai moeten doen (KNMV verzekeringen is daar meestal niet zo moeilijk in) of de import/export truc en dat kost knaken. (Op 25kw laten zetten ook maargoed)
 
:^

Precies... Sommige mensen hier lijken het niet te begrijpen ;)
Enige manier om een motor legaal, dus op kenteken, op 25kw te krijgen is als er een 2e typegoedkeuring voor dat model(jaar) is.

En een GSX-R600 kan vanaf 2003 of 2004 legaal op 25kw ;) niet vanaf 2005.

:^ :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan