Suzuki GSXR750 ML-40-NP Gestolen!

ZX-12Rob

MF veteraan
31 mrt 2004
5.933
0
Nederland
In de nacht van 31 augustus op 1 september 2004 is gestolen een Suzuki GSXR750 (M) met kenteken ML-40-NP uit 1991. Het was de motor van een kennis van me die helaas alleen WA verzekerd was.

Uitvoering rood/wit. Plaats van de diefstal is Stampersgat in Noord Brabant, even ten westen van Roosendaal.

Hoewel deze waarschijnlijk al in onderdelen is verdwenen, eventuele tips graag op het emailadres in mijn profiel. Je mag de dieven eventueel ook zelf hun handen al afhakken. Dan regelen wij de decapitatie later wel!

Edit: beloning voor de tip die leidt tot het terugvinden van de motor € 500. Framenummer: GR7AA103618

full


 
Laatst bewerkt:
Ja, er zat wel een slot op, geen alarm.

@DonCorleone: Ik heb gisteren al een heel epos geschreven, maar door een servercrash van MF is die hier niet meer terechtgekomen.

Kwam er in het kort op neer dat ik teleurgesteld ben in je maat ZX dat ie zijn 12 heeft ingeruild voor een GSXR1000 ;)

Bovendien wel erg toevallig, dat nu mijn kennis zijn GSXR gestolen is, hij er plots ook met een rijdt en toen jouw ZX-12 gestolen werd hij er ook met één reedt. :o :o :o


:+

De groeten aan jullie beiden daar in Amsterdam.
 
Ik zou goed de onderdelensites in de gaten houden, marktplaats, ebay enzo.
Onderdelen als uitlaat, duokapje en ruitje zullen het meest opvallen/herkenbaar zijn op deze sites.
suc6
 
KUT,
ik heb em vast doorgeladen, wel pech voor diegene die hem te goeder trouw gekocht heeft en er straks een stukje op rijd. ach "zonder helen geen stelen"

sterkte gewenst aan je kennis
 
KUT,
ik heb em vast doorgeladen, wel pech voor diegene die hem te goeder trouw gekocht heeft en er straks een stukje op rijd. ach "zonder helen geen stelen"

sterkte gewenst aan je kennis

Bedankt, is al aan het sparen voor een ander. Hij woont in een gat en vermoed dat hij gevolgd is.
 
Da's mooi balen, en v.w.b. dat gevoel van volgen; nou voel ik me meteen ook niet veilig meer. :?
Stampersgat is slechts 5 km van mijn woonplaats Dinteloord vandaan.

'k zal de boel in de gaten houden hier in de omgeving.
 
Bij deze heb ik het kenteken in mijn bestand opgenomen en als gestolen gemarkeerd.
Dus als er iemand deze motor bij mij aanbiedt (voor reparatie en/of verkoop), krijg je gelijk een mailtje!!

En ehhhh, die beloning hoef ik niet, wel ff een glaasje bier op de (hopenlijk) goede afloop :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan