RK-stuntz
MF'er
Hallo,
Mijn naam is Ralf ben 26jaar oud en komt uit noord-brabant, ik heb al een tijdje een account op dit forum, maar heb er nog niet veel mee gedaan.
Ik verveel mee een beetje met dit slechte weer, dus ik dacht laat ik is showen wat ik aan mijn gsxr750 uit 1996 heb gehobbyd en ga hobbyen.
de motor is al sinds 2013 in mijn bezit als ik het goed heb, dus niks nieuws.
ik heb er tot 2017 mee rond gereden zoals ik hem kocht met geairbrushte kuip.
in 2017 heb ik besloten mijn stunt hobby voort te zetten met motoren en heb dus deze motor omgebouwd naar stunt motor.
denk aan circle wheelies, stoppies, driften enz.... op afsloten parkeerplaatsen.
in 2018 heb ik hem nog verder aangepast.
naar mate ik beter werd bleek uiteindlijk dat stunten met een carburateur motor niet ideaal was ivm de rare hoek waarin de carb komt.
ik heb toen om te stunten een gsxr600 uit 2005 gekocht en omgebouwd.
de srad had ik toen zo gemaakt dat hij weer de straat op kon.
maar ik kreeg de carbuarteurs niet zoals gewenst afgesteld en toen ik het zat was een paar weken geleden heb ik alles eraf gegooit wat met carburateurs te maken heeft, nooit meer carbs voor mij!
mijn idee is om er injectie op te bouwen van een donor motor, en de srad te gaan gebruiken als drift motor. Driften niet verwaren met die fever verlengde busas enz.. dat is geen driften.
wat er allemaal al gedaan is door de jaren heen:
gsxr600 2010 schokbreker
home made stalen subframe gsxr1000 style
gsxr1000 zadel, achterzadel, kap, undertail
V+A hell maatwerk stalen remslangen
gsxr1000 k1 achterbrug
gsxr600 srad 4pots remklauwen
gsxr1000 k3/k4 A remklauw + bracket
gsxr600 k5 voorveren (0,85N/mm) met afstands adapters
voorvork compleet reserviced
50mm CNC riser clipons met massieve buisjes
open uitlaat demper
yamaha R1 16mm brembo rempomp
aangepast koppeling rondsel (langere hefboom) voor lichter inknijpen
carterpan + oliepickup omgelast (zuigt achterin aan)
omgelaste uitlaat header (met rvs eind deel) + hitte band
stale radiateur cage
ABM kroonplaat
520 tandwiel 15T JT
520 tandwiel 50T JT staal (aangepast van husaberg fe400 1996)
520 ketting D.I.D zvmx goud 114links
gsxr750 2012 V spadbord
losse carterventilatie filter
gsxr750 2001 koppeling pakket (drukveren IPV diafragma veren)
handmatige distribitie ketting spanner
ben vast nog iets vergeten.
het volgende is dus nog het plan:
1. ombouw naar injectie van een k1/k2/k3 gsxr750
2. gsxr1000 k3/k4 brandstof tank met brandstofpomp monteren
3. Crash cage (val beugels) monteren
4. Subcage monteren (passagier steunen) (zie laatste foto)
hier nog wat extra fotos omdat plaatjes kijken altijd leuker is.
Mijn naam is Ralf ben 26jaar oud en komt uit noord-brabant, ik heb al een tijdje een account op dit forum, maar heb er nog niet veel mee gedaan.
Ik verveel mee een beetje met dit slechte weer, dus ik dacht laat ik is showen wat ik aan mijn gsxr750 uit 1996 heb gehobbyd en ga hobbyen.
de motor is al sinds 2013 in mijn bezit als ik het goed heb, dus niks nieuws.
ik heb er tot 2017 mee rond gereden zoals ik hem kocht met geairbrushte kuip.
in 2017 heb ik besloten mijn stunt hobby voort te zetten met motoren en heb dus deze motor omgebouwd naar stunt motor.
denk aan circle wheelies, stoppies, driften enz.... op afsloten parkeerplaatsen.
in 2018 heb ik hem nog verder aangepast.
naar mate ik beter werd bleek uiteindlijk dat stunten met een carburateur motor niet ideaal was ivm de rare hoek waarin de carb komt.
ik heb toen om te stunten een gsxr600 uit 2005 gekocht en omgebouwd.
de srad had ik toen zo gemaakt dat hij weer de straat op kon.
maar ik kreeg de carbuarteurs niet zoals gewenst afgesteld en toen ik het zat was een paar weken geleden heb ik alles eraf gegooit wat met carburateurs te maken heeft, nooit meer carbs voor mij!
mijn idee is om er injectie op te bouwen van een donor motor, en de srad te gaan gebruiken als drift motor. Driften niet verwaren met die fever verlengde busas enz.. dat is geen driften.
wat er allemaal al gedaan is door de jaren heen:
gsxr600 2010 schokbreker
home made stalen subframe gsxr1000 style
gsxr1000 zadel, achterzadel, kap, undertail
V+A hell maatwerk stalen remslangen
gsxr1000 k1 achterbrug
gsxr600 srad 4pots remklauwen
gsxr1000 k3/k4 A remklauw + bracket
gsxr600 k5 voorveren (0,85N/mm) met afstands adapters
voorvork compleet reserviced
50mm CNC riser clipons met massieve buisjes
open uitlaat demper
yamaha R1 16mm brembo rempomp
aangepast koppeling rondsel (langere hefboom) voor lichter inknijpen
carterpan + oliepickup omgelast (zuigt achterin aan)
omgelaste uitlaat header (met rvs eind deel) + hitte band
stale radiateur cage
ABM kroonplaat
520 tandwiel 15T JT
520 tandwiel 50T JT staal (aangepast van husaberg fe400 1996)
520 ketting D.I.D zvmx goud 114links
gsxr750 2012 V spadbord
losse carterventilatie filter
gsxr750 2001 koppeling pakket (drukveren IPV diafragma veren)
handmatige distribitie ketting spanner
ben vast nog iets vergeten.
het volgende is dus nog het plan:
1. ombouw naar injectie van een k1/k2/k3 gsxr750
2. gsxr1000 k3/k4 brandstof tank met brandstofpomp monteren
3. Crash cage (val beugels) monteren
4. Subcage monteren (passagier steunen) (zie laatste foto)
hier nog wat extra fotos omdat plaatjes kijken altijd leuker is.
Laatst bewerkt: