Suzuki gt 380

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een heel ander model onder mijn GT zitten,
Bekijk bijlage 1496936

Yep, ik ken ze... :)
Mooi model !!



Ook weer een Italiaanse folder (deze keer van de GT750), met de optioneel verkrijgbare wielen destijds.
Zelfde model als bij deze aangeboden 380.



italian_wheels_1975a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan zijn de wielen dus wellicht nog duurder als ze zeldzaam zijn. Nou er hebben zich ondertussen gelukkig een aantal via prive berichten gemeld die krijgen gepaste reactie en fotos op hun vragen 😅 de vraagprijs laat ik maar on gewijzigd of het nou zeldzame of hedendaagse velgen zouden zijn.



Het liet me toch niet 'helemaal' los..., en dan snor je ff wat rond in Japan..., en zie daar : Melber wielen (Google vertaling maakt er trouwens Melba (van de toast..), en ook wel Melva van..., maar het moet dus zijn Melber..., en dan de (want dat schrijft de aanbieder) zeldzame variant ZONDER merktekens.

En hij vraagt ook maar 450.000 Yen voor..., en dat zijn ook maar iets van 3900 euro..., wel dan met voorvork, en schijfjes-toestand.






超希少 初期 GT380用 メルバキャストホイール 前後トリプルセット ゴキダブル gs cbx cbr ホーク バブ サンパチ

希少な初期のGT380用メルバキャストホイールになります。
フロント19インチ リア18インチ
初期なのでメルバとイタリア製の刻印がありません。サンパチ用では滅多に見ないタイプだとおもいます。
つい最近まで使用していました。



Google-vertaling :



Super zeldzame vroege GT380 Melba gegoten wiel voor en achter Triple Set Goki Double GS CBX CBR Hawk Bab Sampachi

Het is een zeldzame vroege GT380 Melva gietwiel.
Voor 19 inch Achter 18 inch
Aangezien het een vroeg stadium is, is er geen stempel gemaakt in Melba en Italië.

Ik denk dat het een type is dat ik zelden zie als het voor Sampachi wordt gebruikt.
Ik heb het tot voor kort gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan