Suzuki GT 550 1972-1977

heeft er nog iemand belang bij een revisieset voor de carbrateurs van een gt550 heb nog 2setjes over teveel besteld,zitten sproeiers,sproeiernaalden pakking en o ringetjes bij
prijs 40euro per set voor 3 carbs zitten in orginele verpakking
gr math
 
heeft er nog iemand belang bij een revisieset voor de carbrateurs van een gt550 heb nog 2setjes over teveel besteld,zitten sproeiers,sproeiernaalden pakking en o ringetjes bij
prijs 40euro per set voor 3 carbs zitten in orginele verpakking
gr math

Hoi Math,
de winter weer door gekomen zie ik. Kan je hier niet vanaf helpen mijn gasfabrieken liggen al gereviseerd klaar voor gebruik. hoe gaat het met je project, de krukas nog laten reviseren, al wat samen gebouwd of ligt het nog op zolder?
Peter
 
Hoi Math,
de winter weer door gekomen zie ik. Kan je hier niet vanaf helpen mijn gasfabrieken liggen al gereviseerd klaar voor gebruik. hoe gaat het met je project, de krukas nog laten reviseren, al wat samen gebouwd of ligt het nog op zolder?
Peter

hoi peter
ben de winter door gekomen,heb veel aan de v-max veranderd dus is de gt blijven liggen hij staat overigs nog steeds op zolder,ben met de carbrateurs bezig nu moet nog 3rubbers voor de carbs hebben maar daar weten ze de prijs wel van,kwam laatst achter dat de benzinetank lekt blij dat ie nog niet gespoten was,voor de krukas heb ik een telnr die moet ik nog bellen.verder gaat alles zijn gang hier peter
gr math
 
2013-07-24111003.jpg
~[/URL]

Het moest er eens van komen. Suzuki op de brug. Nu fijn afstellen. Olie eruit en nieuwe olie erin. Ontsteking afstellen. Binnenkort nieuwe contactpunten erin. Vlotterniveau afstellen. Vacuum controleren. Deze week de dempers vernieuwen. Het rijdt als een zonnetje.
 
Laatst bewerkt:
ga je de complete dempers vervangen,misschien heb ik dan wel intresse.maar zit ook met de gedachte de hele gt met alle onderdelen weg te doen,en dan een vooroorlogse motor te gaan zoeken
gr math
 
ga je de complete dempers vervangen,misschien heb ik dan wel intresse.maar zit ook met de gedachte de hele gt met alle onderdelen weg te doen,en dan een vooroorlogse motor te gaan zoeken
gr math
Hoi Math,

Ik heb alleen de vier Binnendempers vervangen. Jammer dat je de GT misschien weg wilt doen.

Groet,
Ruud.
 
[afbeelding]\[/URL]

Het moest er eens van komen. Suzuki op de brug. Nu fijn afstellen. Olie eruit en nieuwe olie erin. Ontsteking afstellen. Binnenkort nieuwe contactpunten erin. Vlotterniveau afstellen. Vacuum controleren. Deze week de dempers vernieuwen. Het rijdt als een zonnetje.
Nog even een update.

Vorige week dinsdag de nieuwe contactpunten erin. Daarna een motorrit. Totaal 170 km gereden. Dit op asfaltwegen en zandwegen. De GT heeft zich goed gedragen. Moest daarna wel even schoongemaakt worden. Nu maar weer eens bedenken wat de volgende klus wordt.

Groet,
Ruud.
 
http://i663.photobucket.com/albums/uu353/ruud_album/DSC03398.jpg

Zie hier de afbeelding van mijn GT 550. Kijk op dit topic voor andere afbeeldingen. Deze zomer ga ik genieten van deze pruttelaar. Ik denk dat ik niet verder ga met het verfraaien van deze motor. Wil jij dat wel, laat het me weten. Ik zet hem niet te koop, maar hou mij aanbevolen voor iemand die geinteresseerd is.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan hem in de toekomst niets meer stallen. Helaas gaat hij daarom weg. In de toekomst weet ik het nog niet. Komt er iets, dan wordt het beslist een GT.
 
Hoi Michel,

Het is idd jammer. Wel leuk dat als je plek had, hij bij jou had mogen staan. In ieder geval bedankt.

Groetjes,
Ruud.
 
Zondag 30 november 2014 is deze GT 550 verkocht en heeft nu weer een nieuwe enthousiaste eigenaar. Deze GT gaat nog een lang leven krijgen. Veel succes met de motor.
 
Hoi Michel,

Bedankt voor je reactie. De motor niet zomaar op marktplaats maar via motor-forum. Niet zomaar bieden maar serieuze biedingen. En dan vind je de juiste liefhebber. Hij is goed terecht gekomen en daar ben ik blij mee.

groetjes,
Ruud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan