Suzuki GT 550 1972-1977

om het iets duidelijker te maken
full


een gt550 frame
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Kunnen jullie me misschien vertellen of er verschil zit tussen een T500 frame en een Gt 550 frame?

Ik zoek namelijk een frame.

Mvg en bedankt

Ik durf hierover niets te zeggen. Ken namelijk alleen het frame van de GT 550. Hoop dat anderen reageren.

Groet,
Ruud.
 
Iemand nog ideeen over een 3 in1 uitlaat. Ik wil er graag 1 bij hebben voor de afwisseling. Misschien heeft 1 van jullie deze of weet er 1 te koop.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog ideeen over een 3 in1 uitlaat. Ik wil er graag 1 bij hebben voor de afwisseling. Misschien heeft 1 van jullie deze of weet er 1 te koop.

hoi ruud
ik heb er een liggen komt onder de gt550 vandaan maar is geen mooie meer onderkant ingedeukt. wil er toch 4 pijpen op zetten
ruud vraagie hoe heb je dat blok zo blinkend gekregen
gr math
 
hoi ruud
ik heb er een liggen komt onder de gt550 vandaan maar is geen mooie meer onderkant ingedeukt. wil er toch 4 pijpen op zetten
ruud vraagie hoe heb je dat blok zo blinkend gekregen
gr math

Hoi Math,

Bedankt voor het aanbod. Helaas zoek ik een mooie. Zal wel zoeken worden als een speld in de hooiberg.

Blinkend blok. Alles goed schoonmaken en ontvetten. Daarna onderdelen schuren met waterproof schuurpapier van grof naar fijn. Als laatste poetsen met Belgom Alu. Veel werk maar het resultaat loont.

Groet,
Ruud.
 
Even dit topic vervuilen met mijn vraag.
Ik heb nog steeds een GT550 uit 75 staan. Hij is compleet, blok ligt al een aantal jaar in onderdelen met de nieuwe pakkingen er boven op. Hij lekte een beetje olie, dat wilde ik verhelpen, maar dat is nooit meer gebeurd.
Iemand interesse om te kopen??
 
Geen vervuiling. Alles mag hier als het maar gaat over de GT 550.

Misschien zoekt Math nog onderdelen. Ik zoek nog een goed zadel en de chrome beugel erachter. Andere tip: Marktplaats. Laats anders hier een foto zien.

Groet,
Ruud
 
Laatst bewerkt:
Even dit topic vervuilen met mijn vraag.
Ik heb nog steeds een GT550 uit 75 staan. Hij is compleet, blok ligt al een aantal jaar in onderdelen met de nieuwe pakkingen er boven op. Hij lekte een beetje olie, dat wilde ik verhelpen, maar dat is nooit meer gebeurd.
Iemand interesse om te kopen??

heb wat onderdelen nodig gizzmo misschien dat je ook losse delen verkoopt heb een en ander nodig.
gr math
 
Geen vervuiling. Alles mag hier als het maar gaat over de GT 550.

Misschien zoekt Math nog onderdelen. Ik zoek nog een goed zadel en de chrome beugel erachter. Andere tip: Marktplaats. Laats anders hier een foto zien.

Groet,
Ruud

foutje
 
Laatst bewerkt:
Even dit topic vervuilen met mijn vraag.
Ik heb nog steeds een GT550 uit 75 staan. Hij is compleet, blok ligt al een aantal jaar in onderdelen met de nieuwe pakkingen er boven op. Hij lekte een beetje olie, dat wilde ik verhelpen, maar dat is nooit meer gebeurd.
Iemand interesse om te kopen??

Gezien op marktplaats. Succes met de verkoop.
 
Zag je bieding. Lijkt me voor jou zinvol. Voor mij niet gezien de staat.

groet,
Ruud.
 
Hoi Ruud,

Ik heb jouw hele restauratie gevolgd. Ik ben momenteel ook bezig met een GT 550 Type L
Nou wil ik beginnen met de carbs en heb ik nog wel wat vragen.Mag ik je daar over bellen.
Je mag mijook mailen. Adres is bartvansikkelerus@gmail.com. Hoor graag

Mvg
Bart
 
Hoi Ruud,

Ik heb jouw hele restauratie gevolgd. Ik ben momenteel ook bezig met een GT 550 Type L
Nou wil ik beginnen met de carbs en heb ik nog wel wat vragen.Mag ik je daar over bellen.
Je mag mijook mailen. Adres is bartvansikkelerus@gmail.com. Hoor graag

Mvg
Bart

Hoi Bart,

Je hebt een PM.

Groet,
Ruud.
 
He hallo Oma.

Hierbij nog even een foto van de GT
DSC03398.jpg


Heeft iemand nog een origineel zadel en de chrome beugel erachter.
Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ruud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan