Suzuki GT 550 bezitters

ik was een beetje laat :$ :$
op m'n 24 ste een GT 250
Heb ik nog steeds :Y :Y

Heb een paar weken een GT550 gehad *D
Maar daar was zoveel werk aan te doen dat ik hem verkocht heb voor weinig ;( ;(
Hij is ondertussen gerestaureerd en ziet er prachtig uit

Misschien komt er ooit nog een 550 O-) O-)
 
Op m'n 8-tiende in 1974 was dit m'n eerste :9~

Ook nog een tijdje met een Reimo 3 in 1 pijp gereden :} :} :9 :9~

full



De "rest" staat er onder en ben nu ietsiepietsie ouder O-)
 
Laatst bewerkt:
ik was een beetje laat :$ :$
op m'n 24 ste een GT 250
Heb ik nog steeds :Y :Y

Heb een paar weken een GT550 gehad *D
Maar daar was zoveel werk aan te doen dat ik hem verkocht heb voor weinig ;( ;(
Hij is ondertussen gerestaureerd en ziet er prachtig uit

Misschien komt er ooit nog een 550 O-) O-)

aan je fietsen te zien(onderaan je post) heb je het wel goed gemaakt O-)

ik heb ook een gt550 gehad, ik wou zijn grotere broer dus heb ik de 550 aan m'n neefje verkocht :Y
 
nieuw gekocht :?

ik had er ook een 3-1 onder wat een :9~ geluid


Hij was als nieuw met 3000 op de teller. Hij was teruggehaald door de bank omdat de eerste eigenaar vergat O-) te betalen. Het scheelde mij toen 1600 florijnen ten opzichte van de nieuwprijs. Ik zou toen voor een nieuwe T350J gaan (daar had ik de centjes voor) maar het werd dus de 550 "met schijfrem" :P
 
Hij was als nieuw met 3000 op de teller. Hij was teruggehaald door de bank omdat de eerste eigenaar vergat O-) te betalen. Het scheelde mij toen 1600 florijnen ten opzichte van de nieuwprijs. Ik zou toen voor een nieuwe T350J gaan (daar had ik de centjes voor) maar het werd dus de 550 "met schijfrem" :P

leuke geschiedenis :Y een nieuwe 350j was oo niet mis, maar god als je deze keuze had *O*
 
Ik heb er net 1, maar moet nog flink onder handen genomen worden (zie post eerste pagina)
Lijkt mss raar maar ik heb nog nooit met een 2takt motor gereden.
Aan wat kan ik mij verwachten? :D
(mijn andere 2wielers: xs60 cafe racer,gs750 cafe racer, husaberg fs650 supermotard)

Tips voor zijn ook steeds welkom!
Mss zijn er kinderziektes of zwakke punten geweest die voor verbetering vatbaar zijn?
Andere uitlaten ipv de standaard 3 in 4… is dit zo een groot verschil?
 
Ik heb er net 1, maar moet nog flink onder handen genomen worden (zie post eerste pagina)
Lijkt mss raar maar ik heb nog nooit met een 2takt motor gereden.
Aan wat kan ik mij verwachten? :D
(mijn andere 2wielers: xs60 cafe racer,gs750 cafe racer, husaberg fs650 supermotard)

Tips voor zijn ook steeds welkom!
Mss zijn er kinderziektes of zwakke punten geweest die voor verbetering vatbaar zijn?
Andere uitlaten ipv de standaard 3 in 4… is dit zo een groot verschil?




dat die niet afremt op de motor , zoals bij je 4 takt motor . 8-)
bij 'n 3 in 1 uitlaat zal je beduidend vermogen verliezen.
suc6
 
Ik heb er net 1, maar moet nog flink onder handen genomen worden (zie post eerste pagina)
Lijkt mss raar maar ik heb nog nooit met een 2takt motor gereden.
Aan wat kan ik mij verwachten? :D
(mijn andere 2wielers: xs60 cafe racer,gs750 cafe racer, husaberg fs650 supermotard)

Tips voor zijn ook steeds welkom!
Mss zijn er kinderziektes of zwakke punten geweest die voor verbetering vatbaar zijn?
Andere uitlaten ipv de standaard 3 in 4… is dit zo een groot verschil?
Kinderziektes zijn niet het probleem,zwakke punten genoeg,het blijft een oude 2takt,
ik weet niet wat de technische staat is,maar reken maar op genoeg werk om alles weer in orde te krijgen,er is maar 1 verbetering over standaard en dat is 3in3 expansies,alle andere systemen gaan vermogen kosten.
 
Laatst bewerkt:
Kinderziektes zijn niet het probleem,zwakke punten genoeg,het blijft een oude 2takt,
ik weet niet wat de technische staat is,maar reken maar op genoeg werk om alles weer in orde te krijgen,er is maar 1 verbetering over standaard en dat is 3in3 expansies,alle andere systemen gaan vermogen kosten.
De motor start heel vlot en blijft mooi draaien maar er komt wat zwarte vloeistof uit de linkeruitlaatpoort (tussen poort en uitlaat dus)

Voor de rest idd veel poetswerk..
de zadelovertrek is gescheurd, filter is rot en de carburatierubbers (inlaat) zijn gescheurd
maar die heb ik al nieuw gekocht bij knalnaarpotz.nl
de banden zal ik ook maar best vervangen vrees ik :+
als ik er effectief aan begin dan post ik wel foto's *O*
 
De motor start heel vlot en blijft mooi draaien maar er komt wat zwarte vloeistof uit de linkeruitlaatpoort (tussen poort en uitlaat dus)

Voor de rest idd veel poetswerk..
de zadelovertrek is gescheurd, filter is rot en de carburatierubbers (inlaat) zijn gescheurd
maar die heb ik al nieuw gekocht bij knalnaarpotz.nl
de banden zal ik ook maar best vervangen vrees ik :+
als ik er effectief aan begin dan post ik wel foto's *O*

Hopelijk blijft dat mooie draaien ook zo,ik weet niet of de motor lang heeft stil gestaan,
zo ja dan hebben de krukaskeerringen de nare gewoonte om na een paar 100km kapot
te gaan.
 
De motor start heel vlot en blijft mooi draaien maar er komt wat zwarte vloeistof uit de linkeruitlaatpoort (tussen poort en uitlaat dus)

Voor de rest idd veel poetswerk..
de zadelovertrek is gescheurd, filter is rot en de carburatierubbers (inlaat) zijn gescheurd
maar die heb ik al nieuw gekocht bij knalnaarpotz.nl
de banden zal ik ook maar best vervangen vrees ik :+
als ik er effectief aan begin dan post ik wel foto's *O*

heb evt wel een goede achterband liggen
gr math
 
heb evt wel een goede achterband liggen
gr math
Hoi mannen,

Kijk uit wat je met de banden doet. Ik had genoeg profiel, maar wilde toch nieuw. Het is toch jouw leven. Ze bleken verrubberd te zijn. Eigenlijk heb ik gereden met brokken beton. Toch reed die niet slecht. Nu heb ik nieuwe banden. Ik heb nog niet gereden maar het kan alleen maar beter worden.

Groet,
Ruud.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan