Suzuki GT 550 bezitters

Hallo allemaal,

Ik begon dit topic met de tekst: we zijn zeldzaam.

Wat blijkt, bijna geen reacties of foto's. Waar zijn de GT 550 érs.
 
Ruud,

Omdat je ook om afbeeldingen vraag bijgaand GT550 zoals gespot op het Nationale veteranentreffen in Woerden,
full
 
Hallo allemaal,

Ik begon dit topic met de tekst: we zijn zeldzaam.

Wat blijkt, bijna geen reacties of foto's. Waar zijn de GT 550 érs.

mijn frame en onderdelen zijn gespoten (tyd geleden al) zwart,staat allemaal mooi droog op zolder te wachten. de tank,kappen,koplamp,worden metalic blauw gespoten (net als mijn v max) zoek alleen een paar goede oren voor de koplamp,iemand wat liggen,en binnenkort blok reviceren en dan gaat de opbouw weer beginnen
gr math
 
Laatst bewerkt:
Thanks.

Groet, Ruud.

Zet hem alvast in je/de agenda van 2013 en kom dan met je GT550 naar Woerden op de 3-de zaterdag in september :Y Een heel mooi evenement elk jaar weer, het Nationaal Veteraantreffen *O* Heb zelf niets gefotografeerd maar heb daar op het buitenterrein nog 2 andere 550-tigers gezien. Je komt "ogen" te kort om alles goed te kunnen bekijken :9
 
beetje stil hier dus;
komende vrijdag de GT ophalen.
geen idee wat ik gekocht heb en in wat voor staat brommer verkeerd, ben benieuwd hoe hij de tijd doorgekomen is.
zal eind vd week fotootje sturen en ook een van de donor brommer.
 
beetje stil hier dus;
komende vrijdag de GT ophalen.
geen idee wat ik gekocht heb en in wat voor staat brommer verkeerd, ben benieuwd hoe hij de tijd doorgekomen is.
zal eind vd week fotootje sturen en ook een van de donor brommer.

ok ben benieuwd peter wat je in huis haalt
gr math
 
effe een schopje,

Na 2 jaar bouwen is hij dan bijna zo goed als klaar, alleen nog de wielen laten balanceren en nog een beetje afstel werk.

Mischien leuk om te weten is dat deze motor route 66 heeft gereden vroeger.
Hij is namelijk van mijn vaders buurjongen geweest, die heeft er route 66 mee gereden. Daarna heeft hij de gt550 aan mijn oom verkocht en die heeft hem weer aan een goede vriend van mijn vader verkocht. Van hem heb ik de motor gekregen.
Toen ik hem kreeg was hij in hele slechte staat hij had namelijk 5 jaar buitengestaan.

full


full


full


full
 
effe een schopje,

Na 2 jaar bouwen is hij dan bijna zo goed als klaar, alleen nog de wielen laten balanceren en nog een beetje afstel werk.

Mischien leuk om te weten is dat deze motor route 66 heeft gereden vroeger.
Hij is namelijk van mijn vaders buurjongen geweest, die heeft er route 66 mee gereden. Daarna heeft hij de gt550 aan mijn oom verkocht en die heeft hem weer aan een goede vriend van mijn vader verkocht. Van hem heb ik de motor gekregen.
Toen ik hem kreeg was hij in hele slechte staat hij had namelijk 5 jaar buitengestaan.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bedankt voor het schopje. Ik zeg : Gaaf. Die wil ik wel eens horen lopen. Veel succes ermee.

Groet,
Ruud.
 
effe een schopje,

Na 2 jaar bouwen is hij dan bijna zo goed als klaar, alleen nog de wielen laten balanceren en nog een beetje afstel werk.



Wat een schitterend mooie motor, tsjongejonge :} :} :}

Ben het eens wat betreft de buddy, maar gelukkig leven we in een vrij land!
 
Heel fraai geworden Edgar en mooi dat je de historie vd motor kent.
Welke maat sproeiers heb je gebruikt ?
 
hallo iedereen bedankt voor de positieve berichten. de buddy moest ik in het begin ook aan wennen maar ik vindt het heel mooi geworden. het is niet goed op de foto te zien maar de buddy is minder fel in het echt. De kleur van de buddy is ongeveer de zelfde kleur als de striping van de tank.

de maat sproeiers die er in zitten weet ik niet uit mijn hoofd, ik ben toch nog bezig met het fine tunen.
 
De kleur vind ik niet zo zeer lelijk maar het model,al had ik zelf toch eerder een zwarte buddy gekozen,maar goed het belangrijkste is dat je het zelf mooi vind :Y,verder is
het een zeer geslaagde motor geworden *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 3 Suzuki GT550's. 1 uit feb. 73, nog een J-model, 1 uit aug. 1975 (compleet in onderdelen in kisten, een M en 1 Suzuki uit 1976: een volledig verchroomde cafe racer. En ik ben nu bezig met een Suzuki GT250A (blauw) in elkaar te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan