Hallo Brikken & Klassieker rijders
Ik ben nieuw op dit forum en sinds een paar maanden in het bezit van een GT 550 uit 74
Altijd al willen hebben maar zijn moeilijk te vinden. Heb de GT gekocht van een verzamelaar uit Vriezenveen. De GT is echt in redelijke staat ( foto's volgen nog) maar heeft wel wat aandacht nodig. Hij heeft een paar jaar stilgestaan. De vorige eigenaar vertelde dat ik er makkelijk mee naar huis ( Haarlem) mee kon rijden. Het was starten en lopen. En inderdaad
was het twee keer trappen en hij liep. Hij loopt ook mooi maar op de snelweg krijg ik de GT niet boven de 120km. Ik weet dat een tweetakt altijd wat rookt maar dat moet na een km of 15 gereden te hebben toch wel weg zijn. En daarom even dit bericht. Hij rookt pittig en dat blijft de GT ook doen ook na een uur gereden te hebben. Ik heb hier en daar al geinformeerd
en men zegt dat ik waarschijnlijk aan een krukasrevisie moet geloven. Ik wil dat zeker weten
voordat ik dat ga ( lees laat) doen. Hoe kom ik hier nou achter.
Wat kost zo iets. Wie kan mij iets vertellen. Het zou super zijn als ik eens ff bij een tweetakt kenner langs kan komen om eens te laten kijken naar de GT voordat ik de operatie aan ga.
Hoop op een aantal reacties waardoor ik iets meer weet dan nu het geval is.
Groeten uit het mooie Haarlem
Bart
Ik ben nieuw op dit forum en sinds een paar maanden in het bezit van een GT 550 uit 74
Altijd al willen hebben maar zijn moeilijk te vinden. Heb de GT gekocht van een verzamelaar uit Vriezenveen. De GT is echt in redelijke staat ( foto's volgen nog) maar heeft wel wat aandacht nodig. Hij heeft een paar jaar stilgestaan. De vorige eigenaar vertelde dat ik er makkelijk mee naar huis ( Haarlem) mee kon rijden. Het was starten en lopen. En inderdaad
was het twee keer trappen en hij liep. Hij loopt ook mooi maar op de snelweg krijg ik de GT niet boven de 120km. Ik weet dat een tweetakt altijd wat rookt maar dat moet na een km of 15 gereden te hebben toch wel weg zijn. En daarom even dit bericht. Hij rookt pittig en dat blijft de GT ook doen ook na een uur gereden te hebben. Ik heb hier en daar al geinformeerd
en men zegt dat ik waarschijnlijk aan een krukasrevisie moet geloven. Ik wil dat zeker weten
voordat ik dat ga ( lees laat) doen. Hoe kom ik hier nou achter.
Wat kost zo iets. Wie kan mij iets vertellen. Het zou super zijn als ik eens ff bij een tweetakt kenner langs kan komen om eens te laten kijken naar de GT voordat ik de operatie aan ga.
Hoop op een aantal reacties waardoor ik iets meer weet dan nu het geval is.
Groeten uit het mooie Haarlem
Bart