Suzuki GT 550

Heb ook een GT!

(en dat voor een viercilinder viertakterfan...)

Net gekocht, com pleet, uitlaten goed, sportbuddy..maar wel efkes in elkaar te zetten :+

proficiat!!!!!!!!!!

leuke club met veel technische info

www.suzuki2strokeclub.eu
 
als je nog onderdelen hebt, laat ff weten...


Hoi ,

Hoor het wel wat je nodig hebt :)
Succes met je project.
full
 
Hoi ,

Hoor het wel wat je nodig hebt :)
Succes met je project. [afbeelding]

ah..u is Rob..Mooi. Ik hoop de fiets deze week te kunnen collecteren..dan maar es zien wat er van gebakken kan worden..Mijn doel is eerst : in elkaar zetten...alles zo maken zoals het hoort qua bedrading en aan het lopen zien te krijgen. Dan maar eens verder zien. Tank en kappen spuiten etc.

;)

heb in elk geval eenzelfde zitje...
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een GT!

(en dat voor een viercilinder viertakterfan...)

Net gekocht, com pleet, uitlaten goed, sportbuddy..maar wel efkes in elkaar te zetten :+

Veel succes met je project :} dit is jouw wel toevertrouwd en misschien wordt je wel een tweetaktfan :Y
Met die van mij ben ik ruim 2 jaar mee bezig geweest, maar het resultaat is het dubbel en dik waard geweest. :]
full

 
dat was ik al sinds Zundapptime hoor....

Maareh..mooie classic kleurstelling ! Had m al eerder gezien, erg mooi ! Ik ga zaterdag het beestje ophalen, even provisorisch in elkaar knutselen en kijken wat er mist...

Zal gelijk pics maken zodra hij hier op de oprit staat... :P
 
prachtige fiets !, :)

Ben zelf nog maar half zover. Die van mij wordt niet helemaal origineel, maar heb inmiddels hoop opgeknapt en vernieuwd. Er ligt een 3in1 te wachten voor montage en verder veel details afmaken.

GT Groet
full
 
Er komen steeds meer GT 550's los, volgend voorjaar tijd voor een kleine meeting??
 
Laatst bewerkt:
yep..gewoon op de CBBQ... :} beetje storend element...wel 4 pijpen, maar een cilinder te weinig en de kleppen zijn eruit gevallen en de nokkenas is ontvreemd.... :+
 
Er komen steeds meer GT 550's los, volgend voorjaar tijd voor een kleine meeting??

volgend jaar is er een treffen van de www.suzuki2strokeclub.eu kijk maar eens op de site er komen (staan) ook veel onderdelen te koop.
 
yep..gewoon op de CBBQ... :} beetje storend element...wel 4 pijpen, maar een cilinder te weinig en de kleppen zijn eruit gevallen en de nokkenas is ontvreemd.... :+

BBQ lijkt me leuk :9~ en wat die onderdelen betreft ,zijn niet meer te krijgen dus moeten het wel zonder doen _O- moet je eens bij een 4takt proberen :N _O- _O- _O-
 
prachtige fiets !, :)

Ben zelf nog maar half zover. Die van mij wordt niet helemaal origineel, maar heb inmiddels hoop opgeknapt en vernieuwd. Er ligt een 3in1 te wachten voor montage en verder veel details afmaken.

GT Groet[afbeelding]

Ziet er al netjes uit :Y en aan die schijfrem en zijkapje's te zien is het er ook een uit 1973 toch ? :W
 
Ziet er al netjes uit :Y en aan die schijfrem en zijkapje's te zien is het er ook een uit 1973 toch ? :W


Yep , is een '73er. Klassieker BBQ lijkt me trouwens een hartsikke leuk idee, als er 4-takters bij mogen neem ik ook m'n verbouwde '83 Kawa 750 Unitrack mee !
 
he ho efkes he...

By courtesy of the organisation...zal ik er efkes over nadenken...CB´s gaan nl. voor, mja : als ik er dan een suus tweetakt heb staan kan ik dat natuurlijk moeilijk gaan verbieden he :+
 
SUSCBBQ2008

Motor camping het Dijkje Eck en Wiel. ben er nooit geweest, maar wel 100 keer voorbij gereden omdat .....het op een dijkweggetje ligt.......

Die tuin van jou Maarten wordt, terwijl die groot is, toch echt te klein voor een totale klassieker intocht... :-)
 
Laatst bewerkt:
nah..komt ie...

het is een K-type, van januari 1973...met losse carbs, kleur was idd die lime green. Chroom is redelijk, velgen wat dat betreft goed, maar voor de rest is het nu nog een hoopje ellende..Alles moet overgespoten worden, al is het frame aardig maar kan ook wel een repaint gebruiken...

Het ding is bijna compleet, maar ik mis wel een aantal dingen zoals de bevestiging van de tellers op de kroonplaat. heb wel de tellerset, maar niet de zeg maar achterkant.. Ik mis een embleem van de zijkapjes en de emblemen op de tank zijn wat chroom betreft ok, maar niet wat betreft de glazen oranje inhoud...Verder mis ik de knippers, steuntjes en de reflectoren...

Verder ligt alles los, de kop is eraf, rempomp eraf..paar bakken moertjes. Maar eens uit gaan zoeken.

De uitlaat leek op het eerste gezicht goed, maar de middelste bocht heeft een serieuze deuk en de linkerdemper boven is een keer serieus gelast en op een andere plek heb ik een gaatje gevonden. Dat wordt dus vernieuwen vrees ik...Achterspattert is roestig en heeft twee vouwtjes...lamphouder is met beetje polijsten weer goed te krijgen, voor gaat maar niet echt geweldig. B| En er is een stuk uit de koppelingsdeksel geslagen (net boven het tandwiel, dus vermoed dat de ketting een keer is losgeslagen)

Kortom ; een fiets die niet 'even' op te knappen is, maar toch een serieuze inspanning vereist. Ik stuur plaatjes zodra de batterijen van de camera zijn opgeladen...Dan graag even je oordeel. Er is zeker wat van te maken, maar gaat wel een iets langere geschiedenis worden dan ik had gehoopt...En da's op zich geen probleem, want ik wil m eigenlijk weer redelijk top krijgen...Blok ziet er overigens wel erg goed uit..doet me deugd ! :)

ps. zijn de pakkingen voor het ding duur ? Wil eigenlijk zsm het blok weer in elkaar hebben. Wat mag zo'n ding gelopen hebben voordat ie opgeboord moet worden ? Evt. cilinders van nicosil monteren ? :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan