Suzuki GT 550

_O- orgineel zeker ?

Nee jongens...als ie morgen komt dan istie weg. Anders hou ik m...Eerst de racert af...ben net naar de verchromert geweest en heb daar ook weer een fikse rekening van liggen..Kortom ; ff tijd dan voor verstandige zaken...

Heb de boeken van de GT liggen, is nog niet off my mind 8-)

Het is te hopen dat je er geen spijt van krijgt |( en zou aan de ene kant wel zonde zijn als hij gereduceerd gaat worden in hapklare onderdelen :( maar de keerzijde is dat ze steeds zeldzamer worden :}
Hoop dat je nog een iets competere fiets kan vinden in de toekomst. :W
 
hallo
ik las net dat je een gt 550 staan heeft,mijn vriend en ik hebben er elk een gekocht
de mijne is van 76,de zijne van 73
het is de bedoeling om van beide een caferacer te maken,daarom ben ik nog op zoek naar uitlaten 3in4
indien je er te koop hebt,of er weet liggen,graag een seintje
mvg gitano
 
Het zal moeilijk worden om nog een paar mooie pijpen te vinden maar bij piet kruis in arkel hadden ze nog wel wat liggen. :}
 
Wat bij Piet Kruis in arkel ligt is meestal klerezooi en Edwin, die daar de scepter zwaait, snapt na al die jaren nog niets van prijzen. Wat die soms durft te vragen...Maar ja, als je hem vergelijkt met Roukema is Edwin weer goedkoop, want Roukema maakt het helemaal bont met zijn gebruikte onderdelen.

Dus succes gewenst. Wees wel snel want of die tent nog lang bestaat is maar de vraag (maar ja, dat dacht ik een jaar geleden ook)
 
De GT 550 in de openingspost is te koop!,
zoals je ziet met orrigineel uitlaatsysteem maar ook met een echte 3-1 uitlaat

Kijk, luister en huiver.

 
Laatst bewerkt:
hallo
ik las net dat je een gt 550 staan heeft,mijn vriend en ik hebben er elk een gekocht
de mijne is van 76,de zijne van 73
het is de bedoeling om van beide een caferacer te maken,daarom ben ik nog op zoek naar uitlaten 3in4
indien je er te koop hebt,of er weet liggen,graag een seintje
mvg gitano


Als je er een caféracer van gaat maken zou ik er expansies onder doen past er veel beter bij, of een 3 in 1
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan