Suzuki GT250

Vandaag inderdaad via Marcel bij een krukkendokter geweest met 2 krukassen. Een vluchtige inspectie leerde echter dat 3 van de 4 drijfstangen eigenlijk niet meer bruikbaar zijn ;(

Kortom, wie heeft er nog bruikbare GT250K drijfstangen in de aanbieding?
 
En een middelste en een buitenste lager komen ook van pas... en vooral de buitenste lagers lijken niet voor het oprapen te liggen.
 
net nieuw hier, las met veel interesse dit 250 topic
heb ook een "total loss" machientje gekocht, ben hem nu aan t opknappen
Had in dat kader ook op ebay twee cilinders gekocht, zouden moeten passen.....
Dus niet.
Het zijn twee cilinders met de bouten in een vierkant, '76?
die van mij moeten niet vierkant zijn, is een '78
Maar misschien kan ik een ander er een plezier mee doen, de draad van de uitlaten zien er redelijk uit..........
hoor het wel
groet

Harm
 
Even het stof er vanaf voor een minder leuke mededeling... deze gaan de deur uit. Ze zoeken nog een warm thuis en wat TLC maar daar is de prijs ook naar!
 
GT250 K een mooie groene en nog 1 in onderdelen dacht ik :?
Maar dat zal Bart wel kunnen vertellen denk ik :Y

Wel jammer dat ze weggaan :')

Nee ik heb geen ruimte meer _O- _O-
 
Erik heeft gelijk, het is een GT250L (met K tank en kappen) en een rollend K frame. Deze laatste is inmiddels gereserveerd.

Het valt me een beetje tegen dat Erik geen warm plekje heeft voor deze 250 ;) Maar ok, ik heb dus in de aanbieding een nette GT250L in K-jas, wel met een probleem bij de uitlaat wartels maar je krijgt er goede cilinders, zuigers en uitlaten bij (en een carter, versnellingsbak, diverse carbs, elecktra en divers spul). De lak en chroom is erg netjes.
 
Even wat dingen nagemeten en bekeken, 2 sets koppen (allemaal gaaf) 2 sets cilinders (4 dus totaal) allemaal tussen de 54.52 en 54.55 (en met sporen van een vastloper, zie X) en een (vergeten l of r) van 54.0. Wel allen met goed schroefdraad en alle koelribben intact. Daarnaast 3x 0.5 overmaat gebruikte zuigers (eentje nogal slecht) en een setje hagelnieuwe originele 0.5 overmaat zuigers.

En Theo ik stuur je een pb.

img0209zu.jpg

img0210vjz.jpg

img0212ps.jpg

img0213dz.jpg

img0214ar.jpg

img0215v.jpg

img0216lm.jpg

img0217fd.jpg

img0218wk.jpg
 
Het rollend frame heeft inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden. De complete motor en alle onderdelen staan er nog.
 
Ik denk dat Theo een beetje druk is of mijn prijsidee wat minder marktconform vond. Misschien moet ik eens zeggen dat daar best over valt te praten, al dan niet in combinatie met een fles single malt :9
 
Ondanks wat voorzichtige interesse, schiet het verder nog niet zo op. Ik zou hem bijna zelf gaan opknappen...
 
Dat zou ik maar doen :Y :Y

Je hebt een prachtig gereviseerde krukas :9~ :9~
En genoeg onderdelen om de GT een 2de jeugd te geven :P

Er is vast nog wel een plekje in je schuur te vinden waar die onder een kleedje rustig kan wachten tot de baas tijd en zin heeft :W
 
Laatst bewerkt:
Sja, goodies genoeg :) Er staat alleen al wat meer onder een kleedje te hopen op aandacht...
 
Ik ken dat :Y

Maar met het stuur eraf kan de GT nog dichter tegen de achterwand :P
En omdat je een nieuw krukas hebt liggen maakt het niet uit hoe lang de 250 blijft :Z slapen

En je word steeds handiger met de beschikbare ruimte.
Toen ik de schuur klaar had paste er 7 motoren in nu zit ik op 9 _O- _O-

:W
 
Stuur eraf? Die had ik nog niet bedacht, allicht is stapelen ook een optie? ;)

Maar ondanks dat er zo af en toe iemand belt, staat de boel er nog steeds en wil ik er eigenlijk toch vanaf...
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk gaat het morgen weg, hopelijk iemand die er meer TLC aan kan besteden
 
Alles is de deur uit en op weg naar Koog aan de Zaan, ik heb er wel vertrouwen dat het daar goed gaat komen. Aan dit topic komt dus een einde maar gelukkig nog projecten genoeg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan