suzuki GT250

Mijn toerenteller werkt niet meer, maar oliepomp nog wel dus het probleem zit bij de teller of de kabel, maar het is volgens mij de teller omdat de wijzer onder de 0 hangt.

die heb ik nog liggen

nieuw en gebruikt

mocht het iets voor je zijn dan zoek ik ze op en maak een foto

groet Erik
 
Hoi Erik,

Je had me al eens een bericht en prijs gestuurd over die nieuwe, maar ik heb meer interesse in de gebruikte, als je die vind mag je me de prijs en foto in pm sturen :) Alvast bedankt :)
 
sorry de gebruikte is anders en erg lelijk

full
 
met bijpassende km teller

full





NOS toerenteller 50 euro
NOS km teller 50 euro
samen voor 80 euro

kijk maar wat je wil

vr gr Erik
 
Laatst bewerkt:
Sow........ Daar zou ik niet te lang over denken!
Heb je ook tellers voor t500 :+ Ik moet op die van mij altijd een klap geven voor hij de snelheid aangeeft.
 
Sow........ Daar zou ik niet te lang over denken!
Heb je ook tellers voor t500 :+ Ik moet op die van mij altijd een klap geven voor hij de snelheid aangeeft.
alleen heb ik dan nog geen t500.. :9 Ben in het begin wel 2 keer naar een gt500 gaan kijken, uiteinelijk is het een gt250 geworden. Die gt500 komt er misschien wel ooit ;)
 
@Erik, ik neem ze beide. We handelen dit verder af per PM ;)
 
alleen heb ik dan nog geen t500.. :9 Ben in het begin wel 2 keer naar een gt500 gaan kijken, uiteinelijk is het een gt250 geworden. Die gt500 komt er misschien wel ooit ;)
ik zou dan gaan voor een gt550 of een t500 . Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
 
ik zou dan gaan voor een gt550 of een t500 . Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
ja maar die gt500 die aangeboden werd die ik kon kopen was een 'koopje' geweest, maar koper heeft uiteindelijk last minute afgehaakt... Maar een t500 vind ik ook wel mooier. gT550 vind ik niet zo mooi. T500 misschien ooit, als er eens centen zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Ondanks de motor-oma zit ik niet stil.
Kleine update van de GT:
Heb de lekkage van de tank gerepareerd, lekken doet ze alleszins niet meer. Alleen zit ik nu met een bijgewerkt stuk bovenop de tank, geen zicht dus.. :
15187143035_c8df0a8656_z.jpg

Heb ondertussen de toerenteller vervangen door een prachtig NOS exemplaar van Erik, waarvoor dank:
15186767442_48434f53ce_z.jpg


De vorige toerenteller was al een keer opengeprutst door iemand, tevens heb ik de toerentellerkabel vervangen ook door een originele kabel die ik bij de dealer besteld heb:
15000578297_cf51be0752_z.jpg


Ga de tank en kapjes in de nabije toekomst dus (laten) spuiten in een originele kleur, maar daarvoor gaat er eerst een ander suzuki ac50 project in verkoop (ja centen moeten van ergens komen :Y )
Deze voormiddag de motor nog even nalopen en straks naar de Ardennen tot vrijdag :] Weer is deze week perfect *D
Heb op het internet al even rondgekeken naar welke kleurencombinaties mogelijk zijn. De motor is voor het eerst ingeschreven in 1977 en volgens mij is het een gt250B. Heeft een gt250 altijd zwarte kapjes? Zoals deze:
1977_GT250B_candygold_450.jpg

Deze kwam ik tegen na wat googlen en zou ook een gt250b zijn van 1977, maar deze heeft geen zwarte kapjes?:
GT250-Gold-Offside-1024x768.jpg


groeten
 
Zeker ook naar de spuitert geweest,100% originele exemplaren zullen er ook niet veel meer
van zijn,er zal dan ook het nodige geleend zijn van andere modeljaren om een motor compleet
te kunnen maken.
 
tja wat moet je dan he? Gekleurde kappen staat eigenlijk frisser, maar zwart is origineel. Tja daar gaan we weer: keuzes keuzes.
 
Nou is Bitacticus wel een extreem geval :+ ,normale mensen valt dat toch niet op wat er voor kappen opzitten.99% weet niet eens wat een GT250 is :N ;)
 
Ga er ook nog even over nadenken wat ik ga doen, ben ook wel meer voorstander van origineel. Leuk die Belgische folder, ideaal voor mij. De gt heeft deze week er heel wat probleemloze kilometers opzitten in de Hoge Venen en de Ardennen, was super en prachtig weer gehad :)
Hier nog een plaatje:
15217097845_b51fb99079_z.jpg
 
Tja dan moet je ook dat sportstuurtje eraf halen,spiegels monteren met een Suzuki S er in en zo kan ik nog wel even doorgaan,voor de purist is zelfs een niet origineel boutje taboe ;)
Er zijn maar heel weinig motoren uit die tijd nog 100% origineel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan